Challenge Accepted!! - 2

8.4K 877 17
                                    


မနက္​ ၆နာရီ ဆို​ေသာ အခ်ိန္​တြင္​..

* Ring! Ring! Ring! *

Alarm ​ေပးထား​ေသာ နာရီ မွ ထျမည္​ျခင္​း​ေပ..ChanYeol မ်က္​လံုး တို႔က က်င္​့သားရစြာ ပြင္​့လာ ခဲ့သည္​..ဒီအခ်ိန္​ ဟာ သူနဲ႔ ဟိုဘက္​အိမ္​က Byun BaekHyun တို႔ ​ေတြ႕​ေနက် အခ်ိန္​ပါ..

မသိတဲ့သူ ၾကားရင္​ တမ်ိဳးထင္​​ေနမွာ အမွန္​ပါ..ဒါ​ေပမဲ့ သူတို႔ရဲ႕ ​ေတြ႕ဆံုျခင္​း အ​ေၾကာင္​း က​ေတာ့.. တစ္​ခုထဲပါ..

ChanYeol ​ေရခ်ိဳးခန္​း ထဲဝင္​ကာ မ်က္​ႏွာသစ္​ ၿပီး အားကစား ဝတ္​စံု ကို လဲဝတ္​လိုက္​ပါတယ္​.. ​ေခ်ာၿပီးသား မ်က္​ႏွာကို မွန္​​ေ႐ွ႕မွာ ပို​ေခ်ာ​ေအာင္​ နည္​းနည္​း သ လိုက္​ပါတယ္​.. ဒီ​ေန႔ကစၿပီး အရင္​က Park ChanYeol နဲ႔ မတူ ​ေအာင္​ ​ေနရမယ္​ မလား..

" ok..ရၿပီ "

စိတ္​​ေက်နပ္​ သြားမွ ​ေအာက္​ထပ္​ကို ဆင္​းလာကာ SKECHERS က sneaker ​ေလးကို ထုတ္​ယူ ၿပီး စီးလိုက္​သည္​..

​ေနာက္​​ေတာ့ အိမ္​တံခါးကို ဖြင္​့လိုက္​တယ္​.. သူ ဖြင္​့ ၿပီးၿပီးခ်င္​းပဲ တဖက္​ အိမ္​က တံခါး ပိတ္​သံ ကို ၾကားလိုက္​ရသည္​.. လွည္​့ၾကည္​့စရာ မလိုပဲ ဒါ ဘယ္​သူ မွန္​း သူသိလိုက္​သည္​..သူ႔ mission စရ​ေတာ့မယ္​ ထင္​ပါတယ္​..

သူကပဲ အရင္​စကာ BaekHyun အနားကို သြားလိုက္​ၿပီး..

" yah..BaekHyun.. ဒီ​ေန႔​ေတာ့ ရပ္​ကြက္​ ၂ခုကို ပတ္​မယ္​ကြာ.. "

မနက္​အိပ္​ယာထ ျမင္​​ေနက် BaekHyun မ်က္​ႏွာ ကို ဒီ​ေန႔မွ သူ ပိုၾကည္​့ျဖစ္​သည္​.. BaekHyun က သူ႔ စိန္​​ေခၚမႈ ကို မ်က္​ခံုး တဖက္​ပင္​့ကာ နား​ေထာင္​ လိုက္​ၿပီး..

" Ok ​ေလ.. စိန္​​လိုက္​..ဒီ​ေန႔ ​ေလာင္​း​ေၾကး ကဘာလဲ? "

" အင္​း... ႐ွံဳးတဲ့သူက ႏိုင္​တဲ့သူ ရဲ႕ ​ေဘးမွာ တ​ေနကုန္​ လိုက္​ကပ္​ ၿပီး ခိုင္​းတာ မွန္​သမွ် အကုန္​ လုပ္​​ေပး ရမယ္​..ဘယ္​လိုလဲ?"

BaekHyun မ်က္​ႏွာ တဖက္​လွည္​့ကာ .. ႏွာ​ေခါင္​းရႈံ ့ လိုက္​တာကို သူ ျမင္​ျဖစ္​​ေအာင္​ ျမင္​လိုက္​ပါတယ္​.. ဒါ​ေတြ သူ ဂ႐ုမစိုက္​ ပါဘူး.. သူလိုခ်င္​တာ ရရင္​ ၿပီးတာပဲ ​ေလ..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now