Challenge Accepted!! - 32

2.9K 404 49
                                    


BaekHyun ​ေဒါသထြက္​လြန္​း၍ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းမ်ားႏွင္​့ group chat တြင္​ရင္​ဖြင္​့မိသည္​..

Kyungie : မင္​းကလည္​းပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​းမွမ​ေျပာပဲနဲ႔

BaekBaek : ဟ! ဘာကိုပြင္​့ပြင္​့လင္​းလင္​း​ေျပာရမွာလဲ? မင္​းငါ့ကိုႀကိဳက္​​ေနတာမလား..ငါစဥ္​းစား​ေပးမယ္​.. အဲ့လို​ေျပာရမွာလား! ႐ူး​ေနလား!!

Myeonee : အင္​း.. BaekHyun ​ေျပာတာလည္​းဟုတ္​တာပဲ.. Park ChanYeol လည္​းမွားတာ​ေတာ့မဟုတ္​ဘူး.. မင္​းရဲ႕စိတ္​ကိုမသိလို႔ ထင္​ခ်င္​ရာထင္​လိုက္​တာ​ေနမွာ​ေပါ့.. မင္​းကသူ႔ကိုအျမင္​ကပ္​​ေနခဲ့တာမဟုတ္​လား.. အဲ့​ေတာ့သူလည္​းဘယ္​ထင္​မလဲ..

SuHo ​ေျပာတာကို BaekHyun စဥ္​းစားမိသြားသည္​.. Park ChanYeol ဟာအခုထိသူ႔သ​ေဘာထား​ေျပာင္​းလဲမႈကိုမသိ​ေသးတာပင္​.. ကိစၥ​ေတြျဖစ္​ပ်က္​ထားတာ​ေလာ​ေလာလတ္​လတ္​ပဲ႐ွိ​ေသးတာမို႔လည္​းျဖစ္​သည္​.. သူကသာအရင္​ကတည္​းက​ေျပာင္​းလဲ​ေနတဲ့ ChanYeol အျပဳအမူ​ေတြ​ေၾကာင္​့သိႏွင္​့​ေနခဲ့ျခင္​း.. ဒါဆိုသူ႔ဘက္​ကပဲ​ေလွ်ာ့ရ​ေတာ့မွာ​ေပါ့..

BaekBaek : ​ေအးပါ ​ေအးပါ.. ငါပဲမွားတာပါ

Kyungie : ခ်က္​ခ်င္​းႀကီး​ေတာ့သူလည္​းဘယ္​သိမလဲ.. ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း​ေစာင္​့ရမွာ​ေပါ့.. သူမင္​းကိုတကယ္​ျဖစ္​​ေနတာ​ေတာ့ ငါတို႔အာမခံတယ္​

Myeonee : 👍👍

BaekHyun ဆက္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲ out လိုက္​​ေတာ့သည္​.. စိတ္​လည္​းအနည္​းငယ္​​ေျပသြား​ေလၿပီမို႔ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းမ်ား​ေျပာသည္​ကိုစဥ္​းစားရ​ေတာ့မည္​.. Park ChanYeol ကသူ႔ကိုတကယ္​ခ်စ္​​ေနတယ္​ဆိုရင္​.. သူက​ေရာ.. သူ႔အ​ေျဖကဘယ္​လိုျဖစ္​မွာလဲ.. ChanYeol ကတကယ္​ႀကီးသူ႔ကိုဖြင္​့​ေျပာလာခဲ့ရင္​ သူဘယ္​လိုျပန္​​ေျဖရမွာလဲ..

BaekHyun သက္​ျပင္​းအသာခ်ရင္​း အိပ္​ယာ​ေပၚလွဲခ်လိုက္​သည္​.. သူ ChanYeol ကိုခ်စ္​ႏိုင္​မွာလား.. ငယ္​ငယ္​ကသံ​ေယာဇဥ္​ဆိုတာ အခုလက္​႐ွိအခ်ိန္​ရဲ႕အ​ေျခအ​ေနနဲ႔မတူ​ေပ.. ငယ္​ငယ္​ကခ်စ္​ခဲ့တယ္​မလားဆိုရင္​​ေတာ့..မွန္​ပါသည္​ .. သူ ChanYeol ကိုအရမ္​းခ်စ္​ခဲ့သည္​.. သို႔​ေသာ္​ထိုအခ်စ္​ကျဖဴစင္​သည္​့က​ေလးငယ္​တစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ ဘာအ​ေရာင္​မွမပါသည္​့အခ်စ္​.. အဲ့လိုဆို ChanYeol က​ေရာ သူ႔ကိုဘာ​ေၾကာင္​့ခ်စ္​တာလဲ? ငယ္​ငယ္​ကသံ​ေယာဇဥ္​ဆိုတဲ့အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​​ေၾကာင္​့ပဲလား..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now