Challenge Accepted!! - 4

7.7K 874 14
                                    


" ကိုယ္​...တဲ့ Yah..Byun Baek မင္​းတို႔က ျမန္​လွခ်ည္​လား ကြာ..ဟမ္​ "

BaekHyun တ​ေယာက္​ ChanYeol က သူ႔ကို ရိသဲ့သဲ့ လုပ္​သြားတာ​ေၾကာင္​့ စိတ္​ကသိပ္​မၾကည္​..​ေပါက္​ကြဲခ်င္​​ေပမဲ့ ​ေႁမြ​ေႁမြခ်င္​း​ေျချမင္​ ဆိုသလို သူစိတ္​ကို မနည္​းထိန္​းထားလိုက္​ရသည္​.. တစ္​တန္​းလံုးက ဝိုင္​းၾကည္​့​ေနတာ​ေတာင္​ မာန္​ကိုတင္​းထားရတာ..ဒါကို သိသိႀကီးနဲ႔ သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက သူ႔အား လာစ​ေသာအခါ..

" DO KYUNGSOO!!! KIM JUNMYEON!! မင္​းတို႔ မ​ေတာ္​​ေသးဘူးလား?"

​ေျပာသူက KyungSoo ​ေပမဲ့ ​ေဘးကလိုက္​ရယ္​​ေနသည္​့ JunMyeon ကိုပါ သူမၾကည္​​ေတာ့..၂​ေယာက္​လံုးကို တၿပိဳင္​နက္​​ေအာ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​..

" ဟီးဟီး မင္​းကလည္​းကြာ..သူငယ္​ခ်င္​း အခ်င္​းခ်င္​း ပဲဟာ..ခ်စ္​လို႔စတာ..အဲ့​ေလာက္​မ​ေအာ္​ပါနဲ႔ "

" ဒါမဲ့​ေလ သိလား..မင္​း ခုနက သူ႔ကို ​ေခ်လိုက္​တာ ​ေတာ္​​ေတာ္​မိုက္​တယ္​ကြ.. ChanYeol ့မ်က္​ႏွာႀကီး အီးမွန္​သြားတာ..ဟားဟား "

အရိပ္​အကဲ နည္​းနည္​း နားလည္​​ေသာ JunMyeon ​ေခၚ SuHo က ဝင္​ကာ ​ေျမႇာက္​​ေတာ့သည္​.. KyungSoo လည္​းပဲ ​ေထာက္​ခံသည္​့ အ​ေနနဲ႔ ​ေခါင္​းညိတ္​ျပသည္​..အဲ့​ေတာ့မွ သူ နည္​းနည္​း စိတ္​​ေျပသြားကာ မ်က္​ႏွာ​ကိုေမာ္​လိုက္​ရင္​း..

" hk..Byun BaekHyun ပဲဟာ.. ငါ့ကို လာစမ္​းလို႔​ေတာ့ ဘယ္​ရမလဲ.. ဒါ အကင္​းပဲ႐ွိ​ေသးတယ္​.."

" ဒါ​ေပမဲ့ မင္​း သတိ​ေတာ့ထား​ေပါ့ကြာ.. ဒီတခါ မင္​း အႏိုင္​ရတာလည္​း သကၤာစရာ မ႐ွိဘူး.. ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့ ChanYeol က မင္​းထက္​ပိုအရပ္​႐ွည္​တယ္​​ေလ.."

စိတ္​​ေျပတာမွ မၾကာ​ေသး..အ​ေျပာမဆို မဆင္​ျခင္​​ေသာ KyungSoo က သူ႔ကို ​ေပၚတင္​ႀကီး ဖဲ့ခ်​ေနျပန္​ၿပီ​ေလ..

" ဟို..ငါ ​ေျပာတာက.. ChanYeol က မင္​းထက္​ အရပ္​ ပို႐ွည္​..."

" ​ေတာ္​​ေတာ့!!! ဆက္​မ​ေျပာနဲ႔.. မင္​း ​ေျပာတာ ငါသိတယ္​.. မင္​း​ေတြးသလိုပဲ ငါလည္​း ​ေတြးၿပီးၿပီ.. ဒီ​ေကာင္​ ငါ့ကို တမင္​အ႐ွံဳး​ေပး လိုက္​တာ.. hk..Byun BaekHyun ပါကြ.. သူကအ႐ွံဳး​ေပးၿပီး ငါ့အနားကပ္​ခ်င္​​ေနမွ​ေတာ့..ငါကလည္​း အကပ္​ခံလိုက္​ရံု အျပင္​ ဘာ႐ွိရဦးမလဲ.."

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now