Challenge Accepted!! - 13

6.7K 768 49
                                    


BaekHyun ထြက္​သြားၿပီးအ​ေတာ္​ၾကာတဲ့အထိ ChanYeol သတိလြတ္​စြာ ကား​ေဘးတြင္​ထိုင္​​ေနမိဆဲ..ဘာ​ေတြကဘယ္​လို​ေတြျဖစ္​ကုန္​တာလဲ သူတကယ္​မသိ​ေတာ့..ဒီအ​ေလာင္​းအစားႀကီးဟာ သူတို႔ပဲသိရမယ္​့အရာ​ေလ..BaekHyun ကဘာ​ေၾကာင္​့သိသြားရသည္​လဲ? ​ေနာက္​တခုက BaekHyun ​ေျပာသြားသည္​့စကားမ်ား.. BaekHyun အ​ေပၚသူလုပ္​လိုက္​မိသည္​့အျပဳအမူ.. အားလံုးဟာသူ႔ကို​ေျခာက္​ျခားလာ​ေစသည္​.. သူတမင္​ရည္​ရြယ္​ၿပီးလုပ္​လိုက္​ျခင္​းမဟုတ္​တာကို​ေတာ့ သူသိပါသည္​..

အရင္​ဆံုးသူလုပ္​ရမည္​့အရာဟာ Kris တို႔ႏွင္​့​ေတြ႔ကာ႐ွင္​းရမည္​.. အ​ေလာင္​းအစားလိုကိစၥမ်ိဳးဟာ တဖက္​ကိုသြားမ​ေျပာရင္​ သိစရာအ​ေၾကာင္​းလံုးဝမ႐ွိ.. အခု BaekHyun သိသြားခဲ့သည္​ဆို​ေတာ့ တ​ေယာက္​​ေယာက္​လက္​ခ်က္​ပဲဆိုတာ သူသိလိုက္​ပါသည္​.. ​ေဘာင္​းဘီအိတ္​ထဲမွဖုန္​းကိုထုတ္​လိုက္​ကာ..

" မင္​းတို႔ဘယ္​မွာလဲ? ငါ့ကို​ေနရာ message ပို႔လိုက္​ ငါအခုလာခဲ့မယ္​ "

​ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္​းပဲဖုန္​းကိုခ်ပစ္​လိုက္​သည္​.. ဘယ္​သူလုပ္​တာမွန္​းမသိ​ေပမဲ့ သူစိတ္​တိုမိသည္​..သူ႔ကိုလုပ္​ရက္​ၾကသည္​​ေလ.. ထိုင္​​ေနရာမွထလိုက္​ကာ ကားတံခါးကိုဖြင္​့ၿပီးဝင္​ထိုင္​လိုက္​​ေတာ့သည္​.. ထိုစဥ္​ message ​ေရာက္​​ေၾကာင္​းအသံ​ေလးျမည္​လာတာမို႔ သူဖြင္​့ၾကည္​့လိုက္​ကာ ျပန္​ပိတ္​ၿပီးကားစက္​ႏိႈးကာ ​ေမာင္​းထြက္​လာခဲ့ပါ​ေတာ့သည္​..

ကား​ေမာင္​း​ေနရင္​းလည္​း BaekHyun ၏စကားသံမ်ားက နားထဲမွမထြက္​ျပန္​ၾကား​ေယာင္​​ေနသည္​.. သူဘာ​ေၾကာင္​့ BaekHyun ကိုနမ္​းခဲ့မိတာလဲ.. ထိုအခိုက္​အတန္​႔တုန္​းကလည္​း သူ႔ကိုယ္​သူစိတ္​မထိန္​းႏိုင္​ခဲ့မိပါ.. အစကမရည္​ရြယ္​ထားပါပဲႏွင္​့ ထိုႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုထိလိုက္​မိၿပီးခ်ိန္​မွ သူ႔စိတ္​​ေတြအသိ​ေပ်ာက္​ကုန္​ရျခင္​းပါ.. အခု​ေတာ့ BaekHyun သူ႔ကိုလံုးဝမုန္​းသြားၿပီထင္​ပါရဲ႕.. သူ႔ရင္​ထဲမွာ​ေအာင္​့လာသလို အသက္​႐ွဴရၾကပ္​လာသည္​.. BaekHyun သူ႔ကိုမုန္​းလို႔မျဖစ္​​ေသး..သူ BaekHyun ကိုအႏိုင္​ယူရဦးမည္​​ေလ..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now