Challenge Accepted!! - 26

5.8K 667 94
                                    


" သား.. BaekHyunee ကဘယ္​လိုျဖစ္​ရတာလဲကြယ္​? .. ဘာ​ေတြအစားမွား​ေသးလဲ?"

Omma Byun ​ေမးလိုက္​မွသူသတိရသြားသည္​.. မ​ေန႔ညက...

" ဟင္​... "

​ေခါင္​း​ေတြထူပူလာကာ အျပစ္​မကင္​းသလိုခံစားလာရသည္​.. မ​ေန႔ညကသူလုပ္​​ေကြၽးတဲ့​ေတာ့ပိုကီပဲစားခဲ့သည္​့ BaekHyun ကဒီမနက္​မွာဒီလိုသတိလစ္​ရသည္​့အ​ေျခအ​ေနအထိျဖစ္​သြားခဲ့ၿပီ.. ဒါသူ​ေၾကာင္​့ပဲမလား..

ဆရာဝန္​က​ေတာ့အား​ေဆးနဲ႔ ဝမ္​းပိတ္​​ေဆးကိုထိုး​ေပးခဲ့ၿပီး ​ေသာက္​​ေဆးပါ​ေပးခဲ့သည္​.. သူနဲ႔​ေယာကၡမႀကီးႏွစ္​​ေယာက္​သာ BaekHyun အနားမွာက်န္​ခဲ့ရင္​း ျဖစ္​​ေၾကာင္​းကုန္​စင္​​ေျပာ​ေနၾကသည္​..

ကုတင္​​ေပၚမွာလွဲ​ေနသည္​့ BaekHyun ကိုၾကည္​့ၿပီးသူရင္​​ေတြနာလာသည္​.. သူထပ္​ၿပီးဒုကၡ​ေပးမိျပန္​ၿပီ BaekHyun ကို.. သူ႔ကိုအထင္​လြဲၿပီးမုန္​းသြားဦးမလားမသိ​ေပ..

" သားရယ္​.. သားအျပစ္​မဟုတ္​ပါဘူးကြယ္​.. သူ႔ဟာသူမဆင္​မျခင္​စားလို႔ျဖစ္​ရတာ​ေလ.. "

Omma Byun ကအား​ေပး​ေပမယ္​့ ကိုယ္​့အ​ေၾကာင္​းကိုယ္​သာသိသည္​..

" ဒါ​ေပမယ္​့သူကကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုအထင္​လြဲဦးမယ္​ထင္​တယ္​ .. သူ႔ကိုစား​ေစခ်င္​လို႔လုပ္​​ေပးတာပါ.. ငယ္​ငယ္​ကလည္​းကြၽန္​​ေတာ္​လုပ္​​ေကြၽးတာကို သူကႀကိဳက္​တယ္​​ေျပာဖူး​ေတာ့ သူ႔ဆီကအျမင္​ၾကည္​တာ​ေလးခံရမလားဆိုၿပီးလုပ္​​ေပးမိတာ.. "

Omma Byun အားမ်က္​ႏွာခ်င္​း​ေတာင္​မဆိုင္​ႏိုင္​ပဲ မ်က္​ႏွာ​ေအာက္​ခ်ထားရသည္​.. ထိုစဥ္​ Omma Byun ကသူ႔ပခံုးတစ္​ဖက္​ကိုလာဆုပ္​ကိုင္​ရင္​း..

" သားရယ္​.. ဒီ​ေလာက္​ခံစား​ေနရရင္​လည္​း ဖြင္​့​ေျပာလိုက္​ပါလားကြယ္​.. ဘာလို႔ကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုႏွိပ္​စက္​​ေနရတာလဲ.. ဒီက​ေလးအ​ေၾကာင္​း Omma အသိဆံုး.. သူကအရမ္​း​ေခါင္​းမာၿပီးတဇြတ္​ထိုးအရမ္​းလုပ္​တတ္​တာ.. လုပ္​လိုက္​ရင္​ဟုတ္​သလားဆို​ေတာ့လည္​းမဟုတ္​ဘူး.. ကိုယ္​ထင္​တာကိုယ္​အမွန္​ပဲယူတတ္​တာ.. သူ႔စိတ္​ထဲဘာ႐ွိတယ္​ဆိုတာ.. Omma တို႔​ေတာင္​သိရတာမဟုတ္​ဘူး.. မင္​းအခုလိုဖြင္​့မ​ေျပာပဲခံစားသမွ် သူကလည္​းမင္​းအ​ေပၚတလြဲအ​ေတြးႀကီးနဲ႔ အထင္​​ေတြလြဲမွား​ေနဦးမွာပဲ.. အဲ့​ေတာ့ဖြင္​့​ေျပာလိုက္​ပါသားရယ္​ "

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now