Challenge Accepted!! - 15

6.2K 787 46
                                    


* ​ဗုန္​း *

BaekHyun စိတ္​တိုစြာနဲ႔ ​ေခ်ာ့ကလက္​​ဗူးနဲ႔ပန္​းစည္​းကို စားပြဲ​ေပၚပစ္​ခ်လိုက္​သည္​.. သူအတန္​းထဲဝင္​လာကတည္​းက မ်က္​လံုးအျပဴးသားႏွင္​့လိုက္​ၾကည္​့​ေန​ေသာ အတန္​းသူအတန္​းသားမ်ားလည္​း သူ႔လုပ္​ရပ္​​ေၾကာင္​့လန္​႔သြားကာ အသီးသီး​ေခါင္​း​ေတြျပန္​လွည္​့သြားၾကသည္​...

" ဘာျဖစ္​လာတာလဲ BaekHyun? ဒါ​ေတြက​ေရာ ဘယ္​သူ​ေပးလိုက္​တာလဲ?"

​ေက်ာင္​းထဲဝင္​လာတဲ့အထိ ​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​ကပ္​လိုက္​လာၿပီး အခန္​း​ေပါက္​ဝ​ေရာက္​သည္​အထိအနားမွမခြာသည္​့ Park ChanYeol ​ေၾကာင္​့ စိတ္​​ေတြပို​ေပါက္​ကြဲခ်င္​​ေနသည္​ .. ဒါ​ေတြကို Park ChanYeol ​ေပးလိုက္​တာပါလို႔​ေျပာျပန္​ရင္​လည္​း ထပ္​စၾကမည္​့သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြအ​ေၾကာင္​း သူသိ​ေနသည္​..

" ဒီ​ေန႔က Valentine Day ပဲ​ေလ ဒီ​ေကာင္​ရမွာ​ေပါ့.. ဒါမဲ့မင္​းအရင္​ကဒီလိုကိုယ္​တိုင္​ကိုယ္​က် သယ္​မလာဖူးပါဘူး .. အခုမွဘယ္​လိုျဖစ္​?"

တ​ေယာက္​တ​ေပါက္​ႏွင္​့ သူက​ေတာ့အခုထိျပန္​မ​ေျဖႏိုင္​​ေသး.. Park ChanYeol ကိုစိတ္​တို​ေနျခင္​းႏွင္​့ ဘာ​ေၾကာင္​့မ်က္​ႏွာ​ေျပာင္​တိုက္​ရသလဲဆိုတာကို သိခ်င္​​ေနသည္​..

" ya Byun BaekHyun! "

​ေနာက္​​ေစ့ကိုဘုတ္​ခနဲအ႐ိုက္​ခံလိုက္​ခ်ိန္​မွ သူအသိဝင္​လာသည္​..

" အ.. Yah! ဘာလုပ္​တာလဲကြ နာတယ္​ "

ကိုယ္​့​ေနာက္​​ေစ့ကိုယ္​ျပန္​ပြတ္​ရင္​း ​ေအာ္​လိုက္​သည္​..

" မင္​းကို​ေမး​ေနတာ​ေလ.. မင္​းမွမၾကားတာ "

" ၾကားတယ္​ကြ ၾကားတယ္​ .. စိတ္​တို​ေနလို႔ဘာစကားမွမ​ေျပာခ်င္​​ေသးလို႔ "

KyungSoo ကိုသူျပန္​​ေျဖလိုက္​သည္​..

" မင္​းကအျမဲစိတ္​တို​ေနတာပဲဟာ.. ကဲအခုဘာျဖစ္​လာတာလဲ ​ေျပာ​ေလ "

" Park ChanYeol ​ေပးလိုက္​တာ "

သူ​ေျဖလိုက္​​ေတာ့သည္​..

" အင္​း.. ထင္​​ေတာ့ထင္​သားပဲ.. "

ကိုယ္​​ေျပာမွလည္​းသိ​ေသးတယ္​ ကိုယ္​့ကိုလည္​းဆရာႀကီးအထာနဲ႔လာ​ေျပာ​ေနသည္​့ KyungSoo ကိုသူႏႈတ္​ခမ္​းရြဲ႔ျပလိုက္​​ေတာ့သည္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now