Challenge Accepted!! - 5

6.9K 827 12
                                    


" အား..ကြၽတ္​ ကြၽတ္​..နာလိုက္​တာ.. ​ေသ​ေတာ့မွာပဲ.. ဒီ​ေကာင္​ ဘာ​ေတြဒီ​ေလာက္​စားလို႔ အ​ေလးခ်ိန္​ကစီး​ေနရတာလဲမသိဘူး.. လူၾကည္​့​ေတာ့ ​ေခြးပစ္​တဲ့တုတ္​​ေလာက္​​ေလးက .."

ChanYeol အိပ္​ယာထက္​မွာ သူ႔ခါးကိုႏွိပ္​ရင္​း ညည္​းညဴ​ေနသည္​..အ​ေၾကာင္​းက​ေတာ့..သူ႔ရဲ႕စိန္​​ေခၚမႈ တခုျဖစ္​တဲ့ BaekHyun ကို​ေက်ာပိုးကာ အိမ္​သို႔ျပန္​လာခဲ့ရ​ေသာ​ေၾကာင္​့ပင္​.. ကိုယ္​့အျပစ္​နဲ႔ကိုယ္​ဆို​ေတာ့လည္​း ​ေအာင္​့အီးသည္​းခံၿပီး ​ေက်ာပိုးခဲ့ရ​ေတာ့သည္​..

လမ္​းတ​ေလွ်ာက္​လံုးမွာလည္​း ​ေက်ာ​ေပၚက​ေနၿပီး အၿငိမ္​မ​ေန.. BaekHyun တို႔အက်င္​့အတိုင္​း လႈပ္​စိခတ္​စြာနဲ႔ သူ႔ကို အျမန္​​ေျပးခိုင္​းလိုက္​..တလွမ္​းခ်င္​း​ေလွ်ာက္​ခိုင္​းလိုက္​နဲ႔.. အိမ္​​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေတာ့လည္​းမဆင္​းပဲ..  အခန္​းထဲထိပို႔ခိုင္​းတာ​ေၾကာင္​့ သူ မွတ္​မိ​ေနဆဲျဖစ္​တဲ့..မ​ေျပာင္​းလဲ​ေသးတဲ့ BaekHyun အခန္​းဆီ​ေရာက္​ခဲ့ပါ​ေသးသည္​.. Byun BaekHyun ဆိုတာ အဲ့လို ကဂ်ီက​ေဂ်ာင္​မ်ားတဲ့သူပါ..

" Byun BaekHyun.. Byun BaekHyun.. မင္​း​ေလာက္​​ေတာ့ ငါက အ​ေပ်ာ့​ေပါ့.. အား..နာလိုက္​တာ.. ​ေဆး​ေသာက္​ၿပီး အိပ္​ရမယ္​ .."

ညည္​းညဴရင္​း BaekHyun ကိုလည္​း ႀကိမ္​းဝါးရင္​း ChanYeol ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲသို႔ဝင္​သြား​ေတာ့သည္​..

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

​ေနာက္​​ေန႔မနက္​ ChanYeol ​ေက်ာင္​းကို​ေရာက္​​ေတာ့.. အခန္​းထဲမွာ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြက ဆီးႀကိဳကာ..

" ​ေဟ့​ေရာင္​ Park Chan..မင္​းၾကားၿပီးၿပီလား?"

" ဘာကိုလဲ.. မင္​းက အစမ႐ွိ အဆံုးမ႐ွိ.."

JongIn ကိုျပန္​​ေခ်ပလိုက္​​ေတာ့..Kris ကဝင္​​ေျပာသည္​..

" ဒီလိုကြာ.. ငါတို႔ထက္​ တႏွစ္​ငယ္​တဲ့ junior ထဲက queen ​ေလးကြာ..နာမည္​က ChaeYoung ဆိုလား.."

" အဲ့ဒါဘာျဖစ္​လဲ?"

သူလြယ္​အိတ္​ကို ခံုတြင္​းထဲထိုးသြင္​းရင္​း ထပ္​​ေမးလိုက္​သည္​..

" ​ေအး.. အဲ့ queen ​ေလးကို မင္​းရဲ႕ အခ်စ္​​ေတာ္​က လိုက္​မလို႔တဲ့​ေနာ္​.. ငါတို႔ၾကားခဲ့တာ.."

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now