Challenge Accepted!! - 9

7.1K 801 31
                                    


" အဟမ္​း.. ဘယ္​သြားၾကမလဲ?"

သူ႔ဘက္​ကမွ စမ​ေျပာရင္​ ဒီတသက္​ စကား​ေျပာမည္​့ပံုမ​ေပၚသည္​့ ထိုပိစိ​ေဂါက္​သီးအား ChanYeol စကား​ေခၚလိုက္​ျခင္​းပါ.. ​ေဂါက္​သီးလို႔​ေခၚရျခင္​းက​ေတာ့.. ဒီ​ေန႔ ျပင္​ဆင္​လာသည္​့ BaekHyun ရဲ႕ပံုစံသည္​ တကယ္​့ကိုစိတ္​မႏွံ႔သည္​့ သူငယ္​နာမစင္​သည္​့ က​ေလးပံု​ေပါက္​​ေနသည္​​ေလ.. Byun BaekHyun ဘာ​ေၾကာင္​့ဒီလိုျပင္​လာသလဲ သူသိတာ​ေပါ့..

သူ႔ရဲ႕ခ်စ္​သူအျဖစ္​ ​ေန​ေပးရမွာမို႔လို႔ သက္​သက္​ဒီလိုျပင္​လာျခင္​းပဲဆိုတာ သူတန္​းသိသည္​.. သူ႔လိုခပ္​​ေခ်ာ​ေခ်ာ တ​ေက်ာင္​းလံုး King ရဲ႕ရည္​းစားဟာ ဒီလို စိတ္​မႏွံ႔သည္​့က​ေလး​ေပါက္​စ ပါလားဆိုတာမ်ိဳးျဖစ္​​ေအာင္​ကို Byun BaekHyun ပံု​ေဖာ္​လာျခင္​း.. Byun BaekHyun ရဲ႕အထာကို Park ChanYeol မွမနပ္​ရင္​ ဘယ္​သူမွမနပ္​ဘူး..

" မင္​း​ေခၚလာတာပဲ​ေလ.. ငါကဘယ္​သိမွာလဲ? "

​ေတြ႕လား.. အဲ့လိုဘူကလန္​႔​ေျပာတတ္​တာနဲ႔ မသိမသာ​ေလး အႏိုင္​က်င္​့​ဗိုလ္​က်တတ္​တာ ထိုပိစိရဲ႕ ငယ္​ငယ္​ကတည္​းက ​ေဖ်ာက္​မရတဲ့အက်င္​့..

" BaekBaek.."

" Park ChanYeol!!! မင္​းငါ့ကို အဲ့လို လာမ​ေခၚနဲ႔.. ငါမႀကိဳက္​ဘူး .. "

ခ်က္​ခ်င္​း​ေဒါသ​ေတြထြက္​လာတဲ့ BaekHyun..

" wae? ဘာျဖစ္​လဲ? အရင္​ကတည္​းက ​ေခၚ​ေနက်ပဲဟာကို ..​ေခၚမွာပဲ "

" မ​ေခၚနဲ႔လို႔ ​ေျပာထားတယ္​​ေလ!! .. အဲ့နာမည္​ၾကားရင္​ ငါ့ရင္​ထဲက တဆစ္​ဆစ္​နဲ႔ နာတယ္​..."

BaekHyun ဘာ​ေၾကာင္​့ဒီ​ေလာက္​ ဆတ္​ဆတ္​ထိမခံျဖစ္​​ေနသလဲ သူမသိပါ.. နာမည္​​ေလး​ေခၚတာက ဒီ​ေလာက္​ျဖစ္​စရာလိုသလား.. ဒါ​ေပမဲ့ BaekHyun ကိုၾကည္​့ရတာ တကယ္​ကို ​ေပါက္​ကြဲ​ေတာ့မယ္​့သူတ​ေယာက္​လို ျဖစ္​​ေနသည္​..

" ဟုတ္​ပါၿပီ.. မ​ေခၚ​ေတာ့ပါဘူး.. မင္​းကလည္​း စိတ္​ႀကီးပဲ.. "

" မင္​းသိရင္​ ၿပီးတာပဲ "

​ေဒါသ​ေတြ​ေလ်ာ့သြားပံုရၿပီး တဖက္​ကိုျပန္​လွည္​့သြားတဲ့ BaekHyun ကို သူ ကလိခ်င္​​ေသးသည္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now