Challenge Accepted!! - 7

6.7K 784 16
                                    

လူ႐ွင္​း​ေသာ coffee shop ​ေလးတခုတြင္​..စားပြဲဝိုင္​းႀကီးတခုကိုအလယ္​ထားၿပီး ဟိုဘက္​ျခမ္​းနဲ႔ ဒီဘက္​ျခမ္​း ၂ျခမ္​းကြဲကာ တဘက္​မွာ​ေတာ့ ရန္​​ေစာင္​​ေန​ေသာအၾကည္​့မ်ားနဲ႔.. ​ေနာက္​တဘက္​က​ေတာ့ ​ေအာင္​ႏိုင္​သူအျပံဳးစစနဲ႔..

" ကဲ..​ေျပာၿပီ​ေနာ္​...."

ChanYeol အစခ်ီလိုက္​သည္​.. သူ႔​ေ႐ွ႕မွာႏႈတ္​ခမ္​းဆူပုတ္​ပုတ္​နဲ႔ မ်က္​​ေစာင္​း​ေတြထိုးကာ ထိုင္​​ေန​ေသာ BaekHyun ကိုၾကည္​့​ေနရတာ ​ေတာ္​​ေတာ္​ကို ကလိကလိျဖစ္​ပါသည္​ .. အင္​း.. အ႐ွံဳးကိုခံစား​ေနရတဲ့သူအဖို႔လည္​း.. ကိုယ္​ခ်င္​းစာပါတယ္​​ေလ.. ကိုယ္​ကဒီတခါစင္​​ေပၚကဆို​ေတာ့ မ်က္​ႏွာကို​ေမာ္​ထားလိုက္​သည္​..

" အဟမ္​း.. Byun BaekHyun အ႐ွံဳးကိုရင္​ဆိုင္​ဖို႔အဆင္​သင္​့ပဲလား?"

​ေျပာစရာ႐ွိတာကိုအရင္​မ​ေျပာပဲ ပါးစပ္​အရသာခံရတာလည္​း သိပ္​အရသာ႐ွိတာပဲ..

* ဒုန္​း!!*

BaekHyun ရဲ႕မ​ေက်မခ်မ္​းလက္​သီးနဲ႔ ခံုကိုထုသံ​ေၾကာင္​့ သူနည္​းနည္​းလန္​႔သြားသည္​.. ​ေတာ္​​ေသးသည္​က လူ႐ွင္​း​ေနတာပင္​..

" ဒီမွာ!! မင္​းအရစ္​႐ွည္​မ​ေနနဲ႔.. ​ေျပာစရာ႐ွိတာကိုျမန္​ျမန္​​ေျပာ.. ၿပီး​ေတာ့ငါက တရားမွ်တစြာယွဥ္​ၿပိဳင္​တဲ့အတြက္​ ရလာတဲ့အ႐ွံဳးကို လက္​ခံရဲတယ္​.. မင္​းသာ မသမာတဲ့နည္​းလမ္​းနဲ႔ ငါ့ကိုအႏိုင္​ယူခဲ့ရလို႔ သြား​ေလရာမွာ ခဲနဲ႔အ​ေပါက္​မခံရပါ​ေစနဲ႔ဆု​ေတာင္​း..hk "

" ဟားဟား ဟားဟား ​ေခြးပု​ေလးရယ္​.. စိတ္​​ေလး​ေလွ်ာ့ပါဦးကြာ.. ဒါကိုမသမာတဲ့နည္​းလို႔မ​ေခၚဘူး.. ကံတရားကငါ့ကိုပိုၿပီး မ်က္​ႏွာလိုက္​သြားတယ္​လို႔ပဲ​ေခၚရမွာ ..ဟင္​းဟင္​း ..ဒါမဲ့စိတ္​ခ်ပါ.. ငါမင္​းရဲ႕ ChaeYoung ssi ကို ျဖတ္​​ေပးမွာပါ.. ၿပီး....မွ... မင္​းကငါ့ရည္​းစားလုပ္​ရ..ရ...."

" ဘာာာ??? ဘာျဖစ္​တယ္​?? မင္​းဘာ​ေျပာလိုက္​တယ္​? "

သူ႔အကြက္​ထဲဝင္​လာ​ေသာ ​ေခြးပု​ေလးကို သူၿပီတီတီၾကည္​့​ေပးလိုက္​ၿပီး မ်က္​ႏွာနားကပ္​သြားကာ ..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now