Challenge Accepted!! - 16

6.7K 781 35
                                    


~~ ring~~ ring ~~

" nae.. "

" သား BaekHyun.. ည​ေနက်ရင္​ အိမ္​ကကားလႊတ္​လိုက္​မယ္​.. ChanYeol ​ေလးနဲ႔အတူ omma တို႔ဆီလိုက္​ခဲ့​ေနာ္​ "

" omma တို႔ကဘယ္​မွာမို႔လို႔လဲ?"

" အခု​ေတာ့အိမ္​မွာ​ေလ.. ည​ေနသားတို႔​ေက်ာင္​းဆင္​းခ်ိန္​​ေရာက္​ရင္​ ဝတ္​စံုနဲ႔ လက္​စြပ္​သြား​ေရြးၾကမွာ.. အဲ့ဒါသားတို႔ တခါထဲႀကိဳက္​တာ​ေရြးလို႔ရ​ေအာင္​​ေခၚလိုက္​တာ.."

" ဟင္​..အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​​ေလာစရာလိုလို႔လား? Omma တို႔ကလည္​း မ​ေန႔ကမွသ​ေဘာတူ​ေၾကာင္​း​ေျပာခဲ့တာ.. ဒီ​ေန႔တန္​းၿပီးဝတ္​စံု​ေရြး​ေနၿပီ "

BaekHyun ​ေခါင္​းထဲ​ေခြၽးျပန္​လာသည္​.. ဒီ​ေလာက္​ႀကီးျမန္​မယ္​လို႔မထင္​ထားတာ​ေၾကာင္​့ သူထိုကိစၥကိုခဏ​ေမ့ထားတာ.. အခု​ေတာ့..

" ဘာျဖစ္​လဲသားရယ္​.. သားတို႔လည္​း​ေက်ာင္​းၿပီး​ေတာ့မွာပဲ မ​ေစာ​ေတာ့ပါဘူး.. လုပ္​ငန္​းကိုယ္​စီနဲ႔ျဖစ္​သြားရင္​ တ​ေယာက္​နဲ႔တ​ေယာက္​အျမဲ​ေတြ႔​ေနရမွာမဟုတ္​​ေတာ့ စိတ္​မခ်စရာ​ေတြျဖစ္​လာႏိုင္​တယ္​.. ဒါ​ေၾကာင္​့ omma တို႔က​ေလာရတာ.. "

စိတ္​မခ်စရာ?? ဘယ္​သူကဘယ္​သူ႔ကိုစိတ္​မခ်ရမွာလဲ?? ​ေဝး​ေသး..

" omma တို႔ကလည္​း​ဗ်ာ ..."

" ကဲကဲ.. အဲ့ဒါဆိုဒါပဲသား.. ChanYeol ​ေလးနဲ႔အတူျပန္​ခဲ့​ေနာ္​ "

" Nae Nae "

သူစိတ္​မပါစြာ​ေျဖလိုက္​ၿပီး​ေနာက္​ ဖုန္​းခ်ပစ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​..

အခုမွကိုယ္​့အတက္​ကိုယ္​ဆူးဆိုသလိုျဖစ္​​ေနသည္​့သူ႔ဘဝ.. ChanYeol ဘာလို႔သူ႔ကိုမျငင္​းရတာလဲ.. လက္​ထပ္​ၿပီးရင္​သူ႔ကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းအႏိုင္​ယူဖို႔​ေတြးထားတာ​ေၾကာင္​့ မျငင္​းပဲလက္​ခံလိုက္​တာလား... ဘာအၾကံအစည္​​ေတြ႐ွိ​ေနတာလဲ??

​ေန႔လည္​​ေက်ာင္​းမတက္​ခင္​က.. သူအတန္​းထဲျပန္​​ေရာက္​လာ​ေတာ့ သူ႔စားပြဲ​ေပၚတြင္​​ေရခဲမုန္​႔နဲ႔ကိတ္​​ေလး​ေရာက္​​ေနသည္​.. ဘယ္​သူလာထားတာလဲသိခ်င္​၍ ​ေဘးမွ SuHo အား​ေမး​ေတာ့ ျပဴး​ေၾကာင္​​ေၾကာင္​ႏွင္​့​ေခါင္​းယမ္​းျပသည္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now