Challenge Accepted!! - 19

5.5K 798 43
                                    


ဘာလိုလိုနဲ႔ပဲ BaekHyun မ​ေရာက္​ခ်င္​သည္​့​ေန႔ကို​ေရာက္​​ေတာ့မည္​.. ၃ရက္​သာလို​ေတာ့​ေသာအခ်ိန္​က သူ႔အားကိုယ္​့လုပ္​ရပ္​ကိုယ္​​ေနာင္​တရ​ေစသည္​.. သူဘာ​ေၾကာင္​့မ်ား Park ChanYeol ကိုလက္​ထပ္​မည္​​ေျပာခဲ့ရတာလဲ အခုမွကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုအျပစ္​တင္​လို႔မဆံုးျဖစ္​မိသည္​..

ယူၿပီးတာနဲ႔ၿပီးတာမဟုတ္​​ေသး.. တစ္​အိမ္​ထဲမွာ ဘယ္​လိုလုပ္​ႏွစ္​​ေယာက္​ထဲ​ေနမွာလဲ? Park ChanYeol သူ႔ကိုဘာ​ေတြၾကံစည္​မလဲဆိုတာ သူလည္​းမသိႏိုင္​ဘူး .. ဒီရက္​ပိုင္​း Park ChanYeol ရဲ႕အမူအရာ​ေတြဟာ မူမမွန္​ဘူးလို႔သူသတိထားမိလာသည္​.. ဘာ​ေတြထပ္​ၿပီးၾကံစည္​​ေနျပန္​ၿပီလဲဟုစဥ္းစားရင္​း အငိုက္​မမိ​ေအာင္​သတိထား​ေနရ​ေသးသည္​..

ည​ေနခင္​းတစ္​ခု.. ​ေသခ်ာပါသည္​.. သူ႔အား ChanYeol ျပင္​းျပင္​း႐ွ႐ွနမ္​းခဲ့သည္​့ည​ေနခင္​းကစခဲ့တယ္​လို႔ပဲထင္​သည္​.. သူကိုယ္​တိုင္​နစ္​​ေျမာသြားခဲ့မိတယ္​ဆိုတာ​ေတာ့ ​ေယာက်္​ားပီပီသသဝန္​ခံပါသည္​..

ထိုအခ်ိန္​က ChanYeol ​ေမးသည္​့​ေမးခြန္​းကို ျပန္​​ေျဖစရာသူ႔မွာအ​ေျဖမ႐ွိ​ေပ.. ဒါ​ေၾကာင္​့ပဲအႏိုင္​ပိုင္​းမယ္​့စကားကို​ေရြး​ေျပာလိုက္​ျခင္​းပါ.. သို႔​ေပမယ္​့ သူ႔ရဲ႕စကား​ေၾကာင္​့ပဲလားမသိ.. ChanYeol ဟာသူ႔ကို​ေတြ႔ရင္​ မထိတထိရိသဲ့သဲ့လုပ္​သည္​.. သူမႀကိဳက္​ဘူး​ေျပာ​ေတာ့ .. မ​ေက်နပ္​ရင္​ငါလုပ္​တဲ့အတိုင္​းျပန္​လုပ္​​ေပါ့ဆိုၿပီး လူယုတ္​မာစကား​ေျပာသည္​..

တစ္​ခါတစ္​ခါ ChanYeol သူ႔ကိုၾကည္​့တဲ့အၾကည္​့​ေတြဟာ​ေႏြး​ေထြး​ေစသလို.. တစ္​ခါတစ္​ခါဆိုရင္​​ေတာ့အျမင္​ကပ္​ဖြယ္​ပင္​.. မင္းကလက္​ထပ္​ခ်င္​လြန္​းလို႔ငါကသ​ေဘာတူ​ေပးတာဆိုသည္​့ ညစ္​တစ္​တစ္​အျပံဳးႀကီးနဲ႔လည္​း အႏိုင္​ယူ​ေလ့႐ွိသည္​..

" က်စ္​....အား.... မုန္​းဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ Park ChanYeol! "

" tsk tsk .. ​ေတြ႔လား.. အျမဲတမ္​းကိုယ္​့အ​ေၾကာင္​းပဲစဥ္​းစား​ေနတာ.. အဲ့​ေလာက္​​ေတာင္​ခ်စ္​လားကိုယ္​့ကို?"

~~ omma ya!! ~~

အ​ေနာက္​က​ေန အသံဩဩႀကီးထြက္​လာတာ​ေၾကာင္​့ BaekHyun လန္​႔သြားသည္​.. သို႔​ေသာ္​လည္​းထုတ္​ၿပီးမ​ေယာင္​ရဲ..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now