Challenge Accepted!! - 31

4.7K 489 43
                                    


ျခံထဲကဒန္​း​ေပၚတြင္​ထိုင္​ရင္​း BaekHyun လက္​သည္​းကိုလည္​းတတိတိကိုက္​ကာ စဥ္​းစားခန္​းဝင္​​ေနသည္​.. အ​ေၾကာင္​းက​ေတာ့ သူ Park ChanYeol အား စာ​ေပးခဲ့သည္​့ညမွစၿပီး ​ေနာက္​​ေန႔​ေတြမွာ Park ChanYeol ရဲ႕မ်က္​ႏွာကို ​ေကာင္​း​ေကာင္​းမျမင္​ရ​ေတာ့တာပဲျဖစ္​သည္​.. သူႏိုးရင္​ Park ChanYeol ကမ႐ွိ​ေတာ့​ေပ .. ​ေက်ာင္​းဖြင္​့ရက္​​ေတြဆို ​ေက်ာင္​းကိုအရင္​သြားႏွင္​့ၿပီး ​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​​ေတြဆို ဘယ္​အ​ေလလိုက္​မွန္​းမသိ​ေအာင္​ တစ္​​ေနကုန္​​ေပ်ာက္​​ေနတတ္​သည္​.. ညဆိုလည္​းသူမအိပ္​ခင္​ပဲျပန္​လာသလား အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားမွျပန္​လာသလားဆိုတာကိုပင္​ ​ေသခ်ာမသိ​ေတာ့..

သူ​ေျပာလိုက္​တဲ့အထဲအမွားမ်ားပါသြားလို႔လား.. ဒါမွမဟုတ္​ ဟိုကိစၥကိုမ်ားအခုထိမ​ေက်နပ္​​ေသးလို႔ သူ႔ကိုမ်က္​ႏွာခ်င္​းမဆိုင္​ခ်င္​တာလား.. သူ႔ဘက္​က​ေတာင္​အားလံုးကိုခြင္​့လႊတ္​သင္​့တာခြင္​့လႊတ္​ ​ေတာင္​းပန္​သင္​့တာ​ေတာင္​းပန္​ခဲ့​ေသးတာကို .. ဟို​ေကာင္​​ေတြ​ေျပာ​ေတာ့ Park ChanYeol ကသူ႔ကိုခ်စ္​​ေနသ​ေလးဘာ​ေလးနဲ႔ အခြင္​့အ​ေရး​ေလး​ေပးလိုက္​ျပန္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာ​ေတာင္​လာမ​ေတြ႔​ေတာ့ဘူး.. ဟူး.. အလကားပဲ..

ထိုအခ်ိန္​မွာပဲ ျခံတံခါးဖြင္​့ကာဝင္​လာသည္​့ Park ChanYeol ကို​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​..

" Chan.."

BaekHyun လွမ္​း​ေခၚဖို႔လုပ္​​ေတာ့ ျပံဳးရႊင္​​ေနသည္​့ ChanYeol ရဲ႕မ်က္​ႏွာဟာ​ေဘးတစ္​ဖက္​ကို​ေစာင္​းၿပီး စကား​ေတြ​ေျပာ​ေနမွန္​း ​ေသခ်ာ​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​.. ​ေနာက္​ထပ္​​ေတြ႔လိုက္​ရသည္​က မိန္​းက​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ပုပု​ေသး​ေသးႏွင္​့ခ်စ္​စရာ​ေကာင္​းသည္​.. သူမကိုငံု႔ၿပီးစကား​ေတြျပန္​​ေျဖ​ေနလိုက္​တာမ်ား BaekHyun ​ေတာင္​မျမင္​ဖူးသည္​့ ခ်ဳိလိုက္​သည္​့အျပံဳးမ်ားႏွင္​့.. ပထမဆံုးျဖစ္​လာတဲ့ခံစားခ်က္​ကို​ေျပာပါဆိုရင္​ .. မႀကိဳက္​ဘူး.. ဒီလိုပံုစံျမင္​​ေတြ႔​ေနရတာသူ႔အတြက္​အဆင္​မ​ေျပဘူး

" Aww.. BaekHyun ah.."

ChanYeol ကသူၾကည္​့​ေနတာကိုျမင္​သြားၿပီး သူ႔ကိုလွမ္​း​ေခၚကာ တစ္​ဖက္​ကမိန္​းက​ေလးကိုသူ႔အနား​ေခၚလာသည္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now