Challenge Accepted!! - 24

5.1K 686 43
                                    


" BaekHyun ဟိုတစ္​​ေယာက္​မင္​းအနား​ေရာက္​လာရင္​ ငါ့ကိုဖုန္​းဆက္​​ေနာ္​ ၾကားလား?"

စာသင္​ခန္​းထဲကိုမဝင္​မခ်င္​း ​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​အ​ေနာက္​က​ေနလိုက္​ကာ ChanYeol တတြတ္​တြတ္​​ေျပာ​ေနသည္​ ..

" နားညီးလာၿပီကြာ မင္​းဘယ္​ႏွခါ​ေျပာ​ေနမွာလဲ ၿပီး​ေတာ့ငါ့ကိုယ္​ငါကာကြယ္​ႏိုင္​တယ္​ မင္​းပူ​ေနစရာမလိုဘူး!"

BaekHyun စိတ္​႐ႈပ္​လာ၍​ေအာ္​လိုက္​သည္​ .. Park ChanYeol ဟာစိတ္​႐ႈပ္​ဖို႔​ေကာင္​းတဲ့သူမွန္​းသူသိ​ေပမယ္​့ ဒီတစ္​ခါ​ေတာ့ခါတိုင္​းနဲ႔မတူပဲ သူ႔ကိုနားပူ​ေနသည္​.. သူလည္​းက​ေလးမဟုတ္​​ေတာ့ပါ ဒီ​ေလာက္​က​ေတာ့ကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုကာကြယ္​ႏိုင္​ပါ​ေသးသည္​ အခုလိုလိုက္​​ေျပာခံ​ေနရတာကိုက သူ႔ role က်သလိုခံစားရသည္​.. သူက Park ChanYeol ကာကြယ္​​ေပးမွရမယ္​့ အင္​အားမ႐ွိသည္​့လူမ်ိဳးလား.. လံုးဝပါပဲ

" ငါက.. ... ငါကလည္​း မင္​းတစ္​ခုခုျဖစ္​ရင္​ Omma Byun တို႔ကိုမ်က္​ႏွာပူလို႔မွာ​ေနတာ "

" huh သိသားပဲ .. ကဲ သြား​ေတာ့ကြာ.. "

BaekHyun ႏွင္​လႊတ္​လိုက္​ပါ​ေတာ့သည္​ .. ဒါ​ေတာင္​သက္​ျပင္​းတခ်ခ်နဲ႔ မသြားႏိုင္​ျဖစ္​​ေန​ေသးသည္​ .. သူလွည္​့ၾကည္​့မ​ေန​ေတာ့ပဲ ကိုယ္​့​ေနရာမွာသာသြားထိုင္​လိုက္​သည္​..

" မင္​းတို႔ဘာျဖစ္​လာတာလဲ "

KyungSoo ကဖုန္​းကိုပိတ္​လိုက္​ရင္​း သူ႔ဘက္​လွည္​့ကာ​ေမးသည္​

" ဟူး .. စိတ္​႐ႈပ္​စရာ​ေတြပါကြာ "

BaekHyun သက္​ျပင္​းခ်ရင္​း​ေခါင္​းပါယမ္​းကာ ညည္​းလိုက္​မိသည္​ .. တကယ္​လည္​းစိတ္​႐ႈပ္​စရာ​ေတြပါ .. တစ္​သက္​နဲ႔တစ္​ကိုယ္​ရန္​ျဖစ္​ဖူးတဲ့သူဆိုလို႔ Park ChanYeol အျပင္​ဘယ္​သူမွမ႐ွိပဲ ​ေအး​ေဆး​ေနလာသည္​့သူ႔ကိုမွ လာတိုက္​ခိုက္​ရတာနဲ႔မနာလိုရတာနဲ႔ တကယ္​ကိုစိတ္​႐ႈပ္​မိသည္​.. ျပႆနာအရင္​းခံဟာ Park ChanYeol ​ေၾကာင္​့ဆိုသည္​့အခ်က္​က သူ႔ကိုပိုၿပီးစိတ္​႐ႈပ္​​ေဒါသထြက္​​ေစသည္​ ..

" မင္​းမ​ေန႔က​ေျပာတဲ့ psycho ဆိုတဲ့​ေကာင္​မ​ေလး Park ChanYeol ကိုလက္​​ေဆာင္​​ေပးတာျမင္​လိုက္​တယ္​မလား?"

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now