Challenge Accepted!! - 23

5.5K 724 26
                                    


BaekHyun ဒီ​ေန႔​ေတာ့​ေက်ာင္​းတက္​သည္​.. ဆက္​တိုက္​ပ်က္​​ေနလွ်င္​ ညစ္​တီးညစ္​ပတ္​​ေတြနဲ႔ထင္​ရာ​ေလွ်ာက္​​ေျပာၾကမည္​့ သူငယ္​ခ်င္​းအ​ေကာင္​းစားႀကီး​ေတြ႐ွိ​ေနသည္​​ေလ.. ​ေၾကာက္​လို႔​ေတာ့မဟုတ္​​ေပမယ္​့ ထိုသို႔အစခံရတာသူမႀကိဳက္​​ေပ..

​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေတာ့လည္​း သူတို႔၏သတင္​းအားသိ​ေနကုန္​​ေသာ လူအ​ေပါင္​း၏စပ္​စုသလိုအၾကည္​့မ်ားႏွင္​့ရင္​ဆိုင္​ရ​ေသးသည္​.. အတန္​း​ေဖာ္​ရင္​းႏွီးသည္​့သူမ်ားဆိုရင္​ သူ႔အားဂုဏ္​ျပဳစကားလာ​ေျပာသည္​့သူ​ေတြ​ေတာင္​႐ွိသည္​..

႐ွက္​လိုက္​သည္​့ျဖစ္​ျခင္​း မ်က္​ႏွာဆိုတာဘယ္​နားသြားထားရမွန္​းပင္​မသိ .. သူကသာထိုသို႔ျဖစ္​​ေန​ေပမယ္​့ Park ChanYeol မွာ​ေတာ့ ျပံဳးၿဖီး​ေနသည္​့မ်က္​ႏွာႏွင္​့ ..

​ေက်ာင္​းကိုအတူတူမသြားလွ်င္​မျဖစ္​တာမို႔သာ Park ChanYeol ကားနဲ႔လိုက္​လာခဲ့ရသည္​.. ကားထဲမွာသူလည္​းစကားမ​ေျပာ ကိုယ္​ကလည္​းအဖတ္​မလုပ္​.. ဟုတ္​မွာပါ​ေလ ကိုယ္​ကသူ႔ကိုဆြဲထိုးထားတဲ့အ႐ွိန္​႐ွိ​ေန​ေတာ့ ကိုယ္​့ကိုဘယ္​စကား​ေျပာရဲပါ့မလဲ​ေလ...ထိုသို႔ဘဝင္​​ေျမာက္​အ​ေတြးကိုပဲ႐ွာၾကံ​ေတြးပစ္​လိုက္​ၿပီး ​ေက်ာင္​းသို႔​ေရာက္​လာခဲ့သည္​..

​ေက်ာင္​းကို​ေရာက္​ၿပီဆိုသည္​ႏွင္​့ခ်က္​ခ်င္​း ကား​ေပၚမွ Park ChanYeol မ်က္​ႏွာႏွင္​့လားလားမွမဆိုင္​​ေသာ ႏြားပြဲစားသဖြယ္​မ်က္​ႏွာမ်ိဳးခ်က္​ခ်င္​း​ေျပာင္​းသြားတာျဖစ္​သည္​..

~~ ခ်က္​ခ်င္​းပဲ.. ဘာကိုဟန္​​ေဆာင္​ခ်င္​​ေနတာလဲ Park ChanYeol ~~

BaekHyun ​ေတြးမိသည္​က​ေတာ့.. အတြင္​းမွာမ​ေျပလည္​​ေသာ္​လည္​း အျပင္​မွာ​ေတာ့လူျမင္​​ေကာင္​း​ေအာင္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ျပမည္​​ေပါ့.. ဒါ​ေပမယ္​့ဒါကအမွန္​မွမဟုတ္​ပဲ​ေလ.. သူက​ေတာ့ဟန္​​ေဆာင္​မ​ေနႏိုင္​​ေပ.. အ႐ွိကိုအ႐ွိအတိုင္​း​ေပါ့..

" huh.. မင္​းအလွည္​့စ​ေတာ့မယ္​ Park ChanYeol "

အတန္​း​ေပါက္​ဝမွလွမ္​းျမင္​​ေနရသည္​့ ျပံဳးၿဖီးၿဖီးမ်က္​ႏွာပိုင္​႐ွင္​ ChanYeol အား BaekHyun သူ႔အတန္​းထဲမွထိုင္​​ေနရင္​း နာက်ည္​းစြာစိုက္​ၾကည္​့ကာ တစ္​ကိုယ္​တည္​း​ေရရြတ္​လိုက္​သည္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now