Challenge Accepted!! - 33

1.2K 136 5
                                    


BaekHyun ဆက္​ၿပီးဖံုးကြယ္​မထားခ်င္​​ေတာ့​ေပ.. ChanYeol မ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းျဖစ္​သြားတာကို သတိထားမိ​ေပမယ္​့ သူထည္​့​ေပးတဲ့ဟင္​းကို ပထမဆံုးအႀကိမ္​စားဖူးျခင္​းဆိုသည့္ ေခါင္​းစဥ္​ျဖစ္​လိမ္​့မည္​ဟု မထင္​မိ​ေပ.. ChanYeol ​ေသခ်ာမ​ေျပာ​ေပမယ္​့ သူသိလိုက္​သည္​.. ဒါ​ေၾကာင္​့ပဲ သူရင္​ထဲမ​ေကာင္​း ျဖစ္​ရျပန္​သည္​.. ChanYeol က ​ေတာက္​​ေလွ်ာက္​သူ႔ကို အ​ေလွ်ာ့​ေပးလာခဲ့တာ သူက​ေတာ့သိ​ေနၿပီးတာ​ေတာင္​ ဘာမွျပန္​မလုပ္​​ေပးႏိုင္​​ေသးဘူး..

" ငါအားလံုးသိတယ္​ ChanYeol "

အံ့ဩသြား​ေပမယ္​့ ခန္​႔မွန္​းမိပံုရသည္​့ ChanYeol က အရမ္​း​ေတာ့မူမပ်က္​ပါ.. သို႔​ေသာ္​အသံ​ေတြ​ေတာ့တုန္​​ေနသည္​..

" ဘယ္​တုန္​းကလဲ "

" မၾကာ​ေသးပါဘူး .. အဲ့ဒီ​ေန႔က သူကိုယ္​တိုင္​ငါ့ကို​ေျပာခဲ့တာ "

BaekHyun ရဲ႕စကားကို ChanYeol နားလည္​ပံုမရပဲ ျပန္​​ေမး​ေလသည္​..

" သူ? ဘယ္​သူလဲ? "

ဟုတ္​သားပဲ ChanYeol မသိ​ေသးတာ ဒီတစ္​ခု႐ွိ​ေသးတာပဲ.. BaekHyun မ​ေျပာႏိုင္​​ေသးဘူး ဆိုသည္​့ကိစၥကို အခု​ေျပာလိုက္​​ေတာ့မည္​..

" သူဆိုတာ ငါ့ကိုလည္​ပင္​းညႇစ္​ခဲ့တဲ့မိန္​းက​ေလးပဲ.. မင္​းနားလည္​​ေအာင္​​ေျပာရရင္​ ငါတို႔ၾကားမွာ ခေလာက္​ဆန္​ခဲ့တဲ့သူ .. မင္​းနဲ႔ငါ့ကို အခုလို​ေတြျဖစ္​​ေအာင္​လုပ္​ခဲ့တဲ့ တစ္​​ေယာက္​တည္​း​ေသာသူပဲ "

သူ႔စကားအဆံုးမွာ ChanYeol တကယ္ အံ့ဩသြားပံု ရပါသည္​.. BaekHyun သက္ျပင္းခ် လိုက္​​ေတာ့သည္​..

" အဲ့ဒီ​ေန႔က ငါ​ေက်ာင္​းကိုအ​ေစာႀကီးသြားတယ္​ .. ၿပီး​ေတာ့ ငါ့ locker ​ေ႐ွ႕မွာသူ႔ကို​ေတြ႔တယ္​ .. ၾကည္​့ရတာ ေနာက္​ထပ္​စိတ္​အ​ေႏွာင္​့အယွက္​​ေပးခ်င္​လို႔​ထင္တယ္ ငါ့ locker ထဲကို ဝင္​​ေမႊ​ေနတာ​ေတြ႔လို႔ ငါအမိအရဖမ္​းလိုက္​တာ ..အဲ့မွာပဲသူက သူမ​ေက်နပ္​ခဲ့တာ​ေတြကို အကုန္​ထုတ္​​ေျပာလာတာ .. ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ မ​ေက်နပ္​ခဲ့လို႔လဲမသိဘူး စိတ္​​ေရာဂါသည္​ ျဖစ္​ရတဲ့အထိဆို​ေတာ့..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now