Challenge Accepted!! - 3

7.6K 897 12
                                    


[ က်​ေနာ္​ Park ChanYeol သည္​ Byun BaekHyun ကို ႐ွံဳးခဲ့ပါသည္​ ]

ChanYeol ကတ္ထူးျပားေပၚက စာတန္​းကိုဖတ္ၿပီး နည္​းနည္​းေတာ့ စိတ္​တိုသြားသည္​..

" ဒါက ဘာလဲ?"

သူ သိခ်င္​လို႔ ​ေမးလိုက္​​ေတာ့ BaekHyun က သူ႔ကို ညစ္​က်ယ္​က်ယ္​ အျပံဳးနဲ႔ပဲ ..

" မင္​းကို ခိုင္​းတာ​ေလ.. အဲ့ကတ္​ထူေလးကို မင္​း လည္​ပင္​းမွာဆြဲ .. ၿပီးရင္​.. ငါ မနက္​စာ မစား ခဲ့ရဘူးကြာ.. အဲ့ဒါ ကန္​တင္​းက​ေန ႏြားႏို႔​ဗူးနဲ႔ ​ေပါင္​မုန္​႔တစ္​ခုခု ဝယ္​လာခဲ့​ေပးေနာ္​ ?"

အဆံုးမွာ မ်က္​စိက မွိတ္​ျပလိုက္​ပါေသးတယ္​..

"ဘာ​ေျပာတယ္​? မင္​း.."

" ဘာလဲ.. မလုပ္​ဘူးလား? ရတယ္​​ေလ.. မင္​းက ငေၾကာက္​ပဲ ကိုယ္​႐ွံဳးတာ ကိုယ္​ဝန္​မခံရဲဘူး.. "

ChanYeol အလိပ္​လိုက္​ တက္​လာ​ေသာ ​ေဒါသ ​ေတြကို မနည္​းမ်ိဳသိပ္​လိုက္​ရသည္​.. ဒါ သူ႔ကို သက္​သက္​ လာစိန္​​ေခၚ​ေနတာ.. သူ သည္​းခံရမယ္​​ေလ.. စိတ္​ကို ျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​း ​ေလွ်ာ့လိုက္​ရင္​း..

" hk .. ငါက ဘာလို႔ မလုပ္​ရဲရမွာလဲ.. ဒီ​ေလာက္​ က​ေတာ့ အ​ေပ်ာ့​ေပါ့.. ေပး.. ေစာင္​့ၾကည္​့လိုက္​.. မင္​းအတြက္​ ႏြားႏုိ႔တစ္​​ဗူးရယ္​.. ​ေပါင္​မုန္​႔အိအိ​ေလး တစ္​ခု ဝယ္​လာခဲ့​ေပးမယ္​.. ဟုတ္​ၿပီ​ေနာ္​? * wink * "

ChanYeol႕ ကိုလာၿပီး စိန္​​ေခၚ လို႔ ဘယ္​ရမလဲ.. ​ေပးလာတဲ့ အခြင္​့အ​ေရးကို အမိအရ သူဖမ္​းဆုပ္​ ရမယ္​​ေလ..

ရယ္​​ေတာ့ ရယ္​ရသား.. သူ မ်က္​စိေလးမွိတ္​ျပတာကို BaekHyun တစ္ေယာက္​ မ်က္​ႏွာ​ေတြ နီလာတယ္​..

" ၿပီး..ၿပီး​ေရာ​ေလ.. မင္​း ဝယ္​ၿပီးရင္​ ငါ့အတန္​းကို လာပို႔ပါ.."

" ok..ခဏပဲ ​ေစာင္​့.."

BaekHyun တို႔အုပ္​စု ​ေဘာက္​ဆက္​ ​ေဘာက္​ဆက္​ နဲ႔ ျပန္​ထြက္​သြား ​ေတာ့.. ChanYeol သူ႔ သူငယ္​ခ်င္​း ​ေတြကို မ်က္​စိ မွိတ္​ျပလိုက္​သည္​..​ေနာက္​​ေတာ့ ထို ကတ္​ထူျပားေလးကို သူ႔လည္​ပင္​း မွာ ခ်ိတ္​ဆြဲလိုက္​ရင္​း.. ကန္​တင္​း႐ွိရာဆီကို ခ်ီတက္​လာခဲ့ပါ​ေတာ့တယ္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now