Challenge Accepted!! - 11

7K 801 35
                                    


BaekHyun....

သူ ChanYeol ကိုေ႐ွာင္​​ေနခဲ့သည္​.. မ​ေတြ႕ခ်င္​.. ရင္​မဆိုင္​ရဲဘူးလားလို႔​ေမးရင္​သူဘာ​ေျဖရမလဲ.. ရင္​မဆိုင္​ရဲတာလား? ..႐ွက္​​ေနတာလား? .. ဒါမွမဟုတ္​ စိတ္​တို​ေနျခင္​းလား? သူမေဝခြဲတတ္တာအမွန္​ပင္​.. ၿပိဳင္​ပြဲ​ေန႔ကအျဖစ္​ကို သူစိတ္​ဆိုးသည္​လည္​းမဟုတ္​ပဲ .. အမွန္​အတိုင္​းဝန္​ခံရလွ်င္​ရင္​​ေတြတုန္​​ေနခဲ့သည္​..

Park ChanYeol ကိုဘာ​ေၾကာင္​့သူျပန္​နမ္​းခဲ့မိသလဲဆိုတာ ​ေတြးမိတိုင္​းမ်က္​ႏွာပူလာရသည္​.. Park ChanYeol က​ေတာ့ ၿပိဳင္​ပြဲအတြက္​ အႏိုင္​ရခ်င္​လို႔ သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ခဲ့တာဆို​ေပမဲ့.. ChanYeol သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​းကို lipstick flavor အရသာခံသလိုလိုႏွင္​့ လာကလိတဲ့အခ်ိန္​ကတည္​းက သူမ်က္​ႏွာ​ေတြပူ​ေနရတာပါ.. ႏွစ္​ကိုယ္​ၾကားလည္​းမဟုတ္​ပဲ လူ​ေတြအမ်ားႀကီး​ေ႐ွ႕မွာဆို​ေတာ့ .. သူ႔မ်က္​ႏွာဘယ္​နားထားရမွန္​းမသိ​ေအာင္​ပင္​..​ေနာက္​ၿပီး အဓိကအခ်က္​က သူတို႔ဟာ တကယ္​ခ်စ္​သူ​ေတြမဟုတ္​မွမဟုတ္​ပဲ​ေလ.. တခါမွ .. ဘယ္​သူ႔အနမ္​းကိုမွ လက္​မခံဖူး​ေသးတဲ့ သူ႔အတြက္​​ေတာ့ စိတ္​ခံစားမႈအသစ္​ကိုျဖစ္​​ေစခဲ့သည္​​ေလ..

သို႔​ေပမဲ့ သူတင္​းထားႏိုင္​ခဲ့သည္​.. မ်က္​လံုးအုပ္​ထားသည္​့ ChanYeol မျမင္​ႏိုင္​​ေပမဲ့ သူမ႐ွံဳး​ေအာင္​တင္​းခံထားႏိုင္​ခဲ့သည္​.. သူအခက္​အခဲျဖစ္​ရင္​ Park ChanYeol က စိတ္​ခ်မ္​းသာတတ္​သည္​မို႔လား.. ဒါ​ေၾကာင္​့အ႐ွံဳးမခံပဲ ​ေနာက္​ဆံုးအႀကိမ္​မွာ သူျပန္​နမ္​းခဲ့သည္​..

သူျပန္​နမ္​းတာကို Park ChanYeol တ​ေယာက္​ အထူးအဆန္​း​ေတြျဖစ္ၿပီး ရိသဲ့သဲ့လာစမွာ​ေၾကာက္​တာ​ေၾကာင္​့လည္​း ၿပိဳင္​ပြဲၿပီးကတည္​းက ChanYeol နဲ႔မ်က္​လံုးခ်င္​းမဆံုမိ​ေအာင္​​ေနခဲ့သည္.. ChanYeol ဟာလည္း အျပန္​က်မွ ဘာစိတ္​ကူး​ေပါက္​တယ္​မသိ .. သူ႔ကို​ေကာင္​း​ေကာင္​းမြန္​မြန္​ဆက္​ဆံကာ ထင္​သလို ရိသဲ့သဲ့စကား​ေျပာမလာခဲ့​ေပ ​​​.. လက္​​ေဆာင္​​ေတြရလို႔ ​ေပ်ာ္​တာသိပ္​မ႐ွိ​ေပမဲ့ သူ႔ရင္​ထဲမွာ စိတ္​ခံစားမႈ​ေလးတမ်ိဳးျဖစ္​​ေနခဲ့သည္​.. ​ေပ်ာ္​​ေနတာလား..ရင္​ခုန္​​ေနခဲ့တာလား..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now