Challenge Accepted!! - 21

5.3K 747 41
                                    


* knock knock *

* knock knock *

တံခါး​ေခါက္​​ေသာ္​လည္​းျပန္​မ​ေျဖသည္​့အတြက္​ ChanYeol အခန္​းထဲဝင္​သြားလိုက္​သည္​..

မနက္​ခင္​းဆို​ေစာ​ေစာမႏိုးတတ္​ဘူး ႏိႈး​ေပးရမယ္​ဆိုတဲ့.. ​ေယာကၡမႀကီးရဲ႕အမွာစကား​ေၾကာင္​့ ​ေက်ာင္​းသြားရမည္​့အတြက္​ BaekHyun အား လာႏိႈးျခင္​းပါ..

​ေမွာက္​လ်က္​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနသည္​့အတြက္​ သူ႔ဘက္​ကိုလွည္​့ထားသည္​့မ်က္​ႏွာ​ေလးမွာ ပါးတစ္​ဖက္​​ေလးသာျမင္​ရသည္​.. ဖိအိပ္​ထားမိတဲ့ပါး​ေလးအစား ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကဆူထြက္​​ေနသည္​..

ChanYeol မ​ေနႏိုင္​ပဲ ျမင္​​ေနရသည္​့ပါး​ေလးတစ္​ဖက္​ကို အသာဆြဲညႇစ္​လိုက္​မိသည္​.. အိစက္​​ေနသည္​့ပါး​ေလးကို သူပထမဆံုးဆြဲလိမ္​ခဲ့တုန္​းကတည္​းက သ​ေဘာက်ခဲ့သည္​.. ဒါ​ေၾကာင္​့ပဲခဏၾကာသည္​အထိ ခပ္​ဖြဖြဆြဲညႇစ္​လိုက္​​ေတာ့သည္​.. BaekHyun က ဒီ​ေလာက္​အထိအ​ေတြ႔​ေလးနဲ႔ႏိုးမွာမဟုတ္​မွန္​း သူသိပါသည္​..

အနည္​းငယ္​နီသြားတာျမင္​လိုက္​ရမွ သူစိတ္​ျပန္​ထိန္​းကာ အသာပြတ္​​ေပးလိုက္​ရင္​း အဆံုးသတ္​လိုက္​သည္​..

" အဟမ္​း .. BaekHyun.. ထ​ေတာ့ .. ​ေက်ာင္​းသြားရမယ္​ "

အသံခပ္​က်ယ္​က်ယ္​​ေလးနဲ႔ႏိႈးလိုက္​သည္​..

ထင္​သည္​့အတိုင္​း လႈပ္​​ေတာင္​မလႈပ္​.. ဒါ​ေၾကာင္​့သူအၾကံတစ္​ခု​ေခါင္​းထဲဝင္​လာကာ ..

~~ စိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး BaekHyun ah ~~

"............"

" အား!!!! အား.... နာတယ္​.. နာတယ္​လို႔ .. မင္​း!! မင္​းဘာလုပ္​တာလဲ!!"

ပါး​ေလးတစ္​ဖက္​ကို အုပ္​ကိုင္​ရင္​းထ​ေအာ္​သည္​့ BaekHyun ​ေၾကာင္​့ သူ​ေက်နပ္​သြားသည္​.. ဟုတ္​ပါတယ္​.. သူခုနကခပ္​ဖြဖြ​ေလးသာကိုင္​ခဲ့သည္​့ပါး​ေလးကို မလုပ္​ခ်င္​​ေသာ္​လည္​း အားထည္​့ကာဆြဲလိမ္​ပစ္​လိုက္​ျခင္​းပါ..

" မင္​းကို​ေက်ာင္​းသြားဖို႔ လာႏိႈးတာ​ေလ.. "

" မင္​းႏိႈးရင္​လည္​း လူလိုႏိႈးပါလား.. ငါ့အသားနာ​ေအာင္​လုပ္​ရသလား? မင္​း.. မင္​းငါ့ကိုလက္​စားျပန္​​ေခ်တာလား.. "

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now