Challenge Accepted!! - 10

7.1K 826 54
                                    


ChanYeol ကုတင္​​ေပၚတြင္​ ဟိုလွည္​့ဒီလွည္​့နဲ႔ စိတ္​ထဲမွာ တခုခုကိုအလိုမက်သလိုျဖစ္​​ေနရသည္​.. ဒီ​ေန႔​ေက်ာင္​းပိတ္​တာမို႔ အိမ္​ထဲတြင္​ ​ေသာင္​တင္​​ေနျခင္​း​ပါ.. အျပင္​? မသြားခ်င္​ပါ.. သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြနဲ႔ဆို အျပင္​မသြားခ်င္​​ေပ..​ေနာက္​ၿပီး သူ႔သူငယ္​ခ်င္​းမ်ားကိုလည္​း သူသိပ္​အစာမ​ေၾကပါ.. သူ႔စိတ္​ထဲမွာ ​ေနမရထိုင္​မရျဖစ္​​ေနရတာ အ​ေၾကာင္​းတခုထဲရယ္​ပါ.. ဒါက​ေတာ့ Byun BaekHyun..

'Chapstick Challenge ' ဆို​ေသာၿပိဳင္​ပြဲႀကီး ၿပီးကတည္​းက သူ႔ကိုမ်က္​ႏွာခ်င္​းမဆိုင္​ပဲ​ေ႐ွာင္​​ေနတာ တရက္​ခြဲ႐ွိၿပီျဖစ္​သည္​..သူထင္​တာ​ေျပာရရင္​.. အဓိက တရားခံ​ေတြျဖစ္​သည္​့ သူတို႔ရဲ႕ အခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း​ေတြလက္​ခ်က္က အမ်ားဆံုးပါမည္​ ထင္​သည္​ .. အမွန္​အတိုင္​း​ေျပာရရင္​ သူလည္​း မ်က္​ႏွာပူပါသည္​.. BaekHyun ဆိုရင္​​ေတာ့ ​ေျပာစရာမလို​ေအာင္​ပင္​.. သူကိုယ္​ခ်င္​းစာ​ေပးလို႔ရပါသည္​.. ဒါ​ေပမဲ့ သူ​ေတာင္​ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ရဲ​ေသးတာပဲကို BaekHyun က ဘာ​ေၾကာင္​့သူ႔ကို မ်က္​ႏွာခ်င္​းမဆိုင္​ရသလဲ..

ထို​ေန႔က သူလြန္​သြားတာကိုလည္​း ဝန္​ခံပါသည္​.. ဘယ္​လိုျဖစ္​မွန္​းမသိ.. BaekHyun ႏႈတ္​ခမ္​းက သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​းနဲ႔လာထိခ်ိန္​မွာ တကိုယ္​လံုး အ​ေၾကာ​ေတြ​ေထာင္​သြားသလို..ဆံပင္​​ေတြပင္​​ေထာင္​သြားသလားမသိ.. အစကအဲ့​ေလာက္​ထိ ထင္​မထား ​ေမွ်ာ္​လင္​့မထားခဲ့​ေပမဲ့.. ထင္​ထားတာနဲ႔တျခားစီ ျဖစ္​လာတဲ့ခံစားခ်က္​ႀကီး​ေၾကာင္​့ သူ ထိုႏႈတ္​ခမ္​းပိစိ​ေလးအား အႏိုင္​က်င္​့ခဲ့မိျပန္​သည္​​ေလ..

Flashbacks <<

သူတို႔ ၂​ေယာက္ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ခ်ထားသည္​့ ၿပိဳင္​ပြဲဝင္​ရမယ္​့ခံု​ေလးမွာ ဝင္​ထိုင္​လိုက္​ၾကသည္​..  ​ေဘးကစားပြဲ​ေပၚတြင္​​ေတာ့ lipstick အ​ေခ်ာင္​း​ေလး​ေတြကို အရသာအလိုက္​နာမည္​​ေရးၿပီးခ်ထားတာကို ​ေတြ႕ရသည္​.. တဆက္​ထဲမွာပင္​ သူ႔ကို မ်က္​​ေစာင္​း​ေတြထိုး​ေနသည္​့ Byun BaekHyun ရဲ႕ မ်က္​ဝန္​းလွလွ​ေတြကိုပါ ​ေတြ႕လိုက္​ရ​ေတာ့.. သူမသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ကာ ရယ္​ျပရင္​း မ်က္​စိပါမွိတ္​ျပလိုက္​​ေတာ့သည္​..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now