Challenge Accepted!! - 27

3.1K 539 35
                                    


သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြအားလံုးျပန္​သြားၿပီးခဏအၾကာမွာ Omma ​ေရာက္​လာသည္​.. လက္​ထဲတြင္​လည္​း လင္​​ဗန္​းတစ္​ခ်ပ္​ကိုင္​လာသည္​.. သူ႔အတြက္​စားစရာပဲ​ေနမည္​..

" Omma ~~ "

သူခြၽဲ​ေတာ့ Omma ဟာမ်က္​​ေစာင္​းလွလွတစ္​ခ်က္​ထိုးကာ..

" ဘာလဲ.. အခုမွလာခြၽဲမ​ေနနဲ႔.. "

" Omma ကလည္​း ..သားက​ေနမ​ေကာင္​း​ေတာ့ Omma ကိုအနားမွာ႐ွိ​ေစခ်င္​တာအျပစ္​လားလို႔.. "

" BaekHyun.. သားဒီအခ်ိန္​အထိမိဘကို ကပ္​ခြၽဲ​ေနလို႔မရ​ေတာ့ဘူး​ေလ.. သားမွာ​ေဘးက​ေနဂ႐ုစိုက္​​ေပးမယ္​့ လက္​တြဲ​ေဖာ္​႐ွိ​ေနတာပဲ.. သူ႔ကိုပဲအားကိုးမ​ွီခိုရမွာ သဘာဝပဲ.. "

ပါလာျပန္​ၿပီ ဒီအ​ေၾကာင္​း..

" ​ေတာ္​ၿပီ​ဗ်ာ.. သူ႔အ​ေၾကာင္​းမ​ေျပာနဲ႔.. သားအမိခ်င္​း​ေအး​ေဆးအလြမ္​းသယ္​​ေနတာကို .."

သူ႔ရဲ႕ဆူပုတ္​ပုတ္​ညဴစူသံ​ေၾကာင္​့ Omma ကသက္​ျပင္​းခ်သည္​.. ​ေတြ႔လား.. ၿပီးရင္​သူ႔ကိုအျပစ္​တင္​​ေတာ့မည္​..

" ​ေရာ့.. စားလိုက္​ဦး.. သားႀကိဳက္​တဲ့စြပ္​ျပဳတ္​​ေလးျပဳတ္​လာတယ္​.. "

ထူးဆန္​းစြာပဲအျပစ္​တင္​သံမၾကားရသည္​့အတြက္​ သူ​ေလးတကယ္​ပဲဝမ္​း​ေျမာက္​သြားတာ တက္​ႂကြသြား​ေလသည္​..

" nae.. wow.. Omma လက္​ရာကိုလြမ္​း​ေနတာ ..​ေမႊး​ေနတာပဲ "

သူသိပ္​ႀကိဳက္​သည္​့စြပ္​ျပဳတ္​​ေလးအား တစ္​​ဇြန္​းၿပီးတစ္​ဇြန္​းခပ္​​ေသာက္​​ေတာ့သည္​.. Omma က​ေတာ့ ​ေဘးက​ေနလက္​သုတ္​ပဝါ​ေလးနဲ႔ သူ႔ပါးစပ္​တစ္​ဝိုက္​​ေပသြားတာ​ေလး​ေတြကို လိုက္​လံသုတ္​​ေပး​ေနသည္​..

" Omma အျပန္​က်ရင္​​ေလ arjima ကိုမွာခဲ့​ေပးဦး.."

" ဘာလဲ သား "

" ​ေန႔လည္​ကလုပ္​​ေပးတဲ့ဆန္​ျပဳတ္​အရမ္​း​ေကာင္​းတယ္​.. သားႀကိဳက္​တယ္​လို႔.. မနက္​ျဖန္​မနက္​က်ရင္​လည္​း အဲ့လိုမ်ိဳးလုပ္​​ေပးပါလို႔.. ၿပီး​ေတာ့.. ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​လို႔ ​ေျပာ​ေပးဦး.. ​ေနာ္​ "

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now