Challenge Accepted!! - 14

6.4K 779 37
                                    


ChanYeol အိမ္​​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း ဧည္​့ခန္​းမွဆီးႀကိဳ​ေနသူမ်ား​ေၾကာင္​့ တအံတဩျဖစ္​ရသည္​.. သူ႔ကို​ေျပာမယ္​့အ​ေၾကာင္​းအရာဟာ ဘယ္​​ေလာက္​မ်ားအ​ေရးႀကီးလို႔ပါလိမ္​့..

" သား.. ChanYeol.. လာ..ထိုင္​ "

သူ႔ကိုျမင္​ျမင္​ခ်င္​း Omma က​ေခၚသည္​.. မ်က္​ႏွာမွာျပံဳးလို႔.. Appa သည္​လည္​းမ်က္​ႏွာျပံဳး​ေနသည္​..

မိသားစုထိုင္​တဲ့ခံုရဲ႕ထိပ္​ဆံုးမွာ Appa ကထိုင္​​ေနသည္​.. သူက​ေတာ့ omma နဲ႔မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​မွာဝင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​..

" Omma တို႔ဘာ​ေျပာမလို႔လဲ? "

" သားတို႔မဂၤလာကိစၥအတြက္​ ​ေျပာမလို႔ပါ.. သား Appa နဲ႔အခုပဲတိုင္​ပင္​​ေနတာ.. "

ျပံဳးရႊင္​စြာ​ေျပာလာသည္​့ Omma ၏စကားမ်ားကို ႐ုတ္​တရက္​သူနားမလည္​.. ဘယ္​ကမဂၤလာကိစၥလဲ..

"ဘယ္​မဂၤလာကိစၥလဲ? "

" သားနဲ႔ BaekBaek ​ေလးတို႔မဂၤလာကိစၥ​ေပါ့ .. ခုနကပဲ BaekBaek Omma ကဖုန္​းဆက္​လာတယ္​.. သားတို႔ကိစၥကို BaekHyun ​ေလးက​ေခါင္​းညိတ္​လိုက္​ၿပီတဲ့.. ​ေစာ​ေစာထဲကလူႀကီး​ေတြကို ​ေျပာျပလိုက္​ရင္​ ၿပီး​ေန..."

" ​ေန..​ေနပါဦး Omma ရဲ႕.. သားနားမလည္​​ေတာ့ဘူး.. BaekHyun နဲ႔သားကဘယ္​လို..ဘာကိစၥ .. အာ... omma တို႔လြဲကုန္​မယ္​​ေနာ္​.. "

သူနားမလည္​.. ည​ေနကပဲ BaekHyun သူ႔ကိုအႀကီးအက်ယ္​​ေဒါသထြက္​သြားခဲ့တာမဟုတ္​လား.. အခု​ေတာ့ဘယ္​ကမဂၤလာကိစၥကို ဘာ​ေၾကာင္​့ BaekHyun က​ေခါင္​းညိတ္​လက္​ခံရသည္​လဲ?

" ဘာကိုလြဲရမွာလဲ? မလြဲပါဘူး.. သားနဲ႔ BaekHyun ​ေလးနဲ႔ကိုအရင္​ကတည္​းက အဆင္​​ေျပ​ေစခ်င္​တာ omma တို႔ဆႏၵပဲ.. ​ေနာက္​ၿပီး မင္​းတို႔သာသံ​ေယာဇဥ္​႐ွိၿပီး ခ်စ္​ႀကိဳက္​သြားခဲ့ရင္​လည္​း မကန္​႔ကြက္​ပဲသ​ေဘာတူဖို႔ omma တို႔လူႀကီး​ေတြအကုန္​စီစဥ္​ထားၿပီးသား.. အခုသားတို႔အဆင္​​ေျပသြားၿပီမလား? BaekHyun ​ေလးကိုယ္​တိုင္​က​ေခါင္​းညိတ္​လက္​ခံတာဆို​ေတာ့ အဆင္​​ေျပသြားလို႔​ေပါ့.. "

လူႀကီး​ေတြရဲ႕သ​ေဘာထားက ဒီလို႐ွိခဲ့တယ္​ဆိုတာ သူဘာလို႔မရိပ္​မိခဲ့ရတာလဲ? BaekHyun က​ေရာဘာ​ေၾကာင္​့ ထူးထူးဆန္​းဆန္​းသ​ေဘာတူ​ေခါင္​့ညိတ္​ရတာလဲ? သူနဲ႔ယူရမယ္​ဆိုတာမသိလို႔လား.. ဒါမွမဟုတ္​ .. သိသိရက္​နဲ႔မ်ား သူ႔ကိုအႏိုင္​ယူခ်င္​လို႔လား..

Challenge Accepted!! (2017)Where stories live. Discover now