"Blue! Hey! Beni bekle!"diye seslenen Gilinsky'ın sesini okul kalabalığından ancak duyabilmiştim ve dediğini yapıp olduğum yerde onu beklemeye başladım. Koşturarak yanıma geldikten sonra yarım bir şekilde gülümsedi ve küçük bir kağıt parçası uzattı. "Nedir bu?"diye sorarken elimi uzatıp kağıdı çoktan almıştım. Gilinsky ise ben kağıda bakarken konuşmaya başladı. "Tanıştığımız ilk bana gülümsemen ve bugün ısrar etmeme rağmen bizimle öğlen yemeğini birlikte yemene güvenerek bana ısındığını düşündüm. Telefon numaramı yazdım. Belki yine bizimle takılmak istersin ya da belki okulda bir şeyler ters gider, yardıma ihtiyacın olur falan, arkadaş edin-" "Anladım."dedim sözünü keserek. Bana ne olduğunu anlamamış gibi baktığında moralim her ne kadar yerlerde olsa da gülümsedim.
"Numaramı kaydetmen için bugün sana mesaj atarım. Teşekkür ederim."dediğimde gülümsemesi yüzünü doldurdu ve gözleri biraz olsun kapanıp gitti. "Harika. Bir an için yanlış anladığımı ve beni tersleyeceğini düşünmüştüm."dediğinde kıkırdadım. "Tahmin ettiğin gibi ilk sana ısındım. Şimdilik ilk olarak senin numaranı bilsem güzel olur."dediğimde başını salladı. "Mesajını bekliyorum o halde. Sonra görüşürüz."deyip yanımdan ayrılırken ona el saaldım ve okul bahçesinden çıkıp yürümeye başladım.
Telefonumun yükselen melodisini duyduğumda okuldan yeterince uzaklaştığımı anlamam uzun sürmedi. Arayana baktığımda ise başka bir gülümseme sebebim daha oldu. Arayan Aaron'du. "Lütfen biraz yavaş yürü."diyerek ilk o konuştuğunda bir şey diyemeden olduğum yerde tekrardan dikilmeye başladım. Cevap verememiş olmam komik olmalı ki Aaron biraz sonra gülerek "Arkana bak."dedi. Telefonu kulağımdan çekip arkama döndüğümde biraz uzağımda birisi el sallıyordu. Gözlerim Aaron'u seçebildiğinde telefonu kapatıp onun gelmesini bekledim.
Az sonra gözüme elele dolaşan bir çift takıldığında bütün odak noktam dağılmış sadece o çifti izliyordum. Bunlar Shawn ve bugün öğle yemeğini birlikte yediği kızdı. Birlikte elele mi geziyorlardı? Elini tutabilecek kadar güzel ne öylemiş olabilirdi kıza?
Aaron yanıma yaklaşır yaklaşmaz yorgun kollarını hiç çekinmeden bedenime sararken ben hala Shawn ve kıza bakıyordum. "Gerçekten hızlı yürüyorsun."diye şikayet eden Aaron'a konsantre olmak için kıpırdadığım sıra Shawn beni görüp olduğu yere çakılmıştı. Elini tuttuğu kızı hiç umursamadan bana bakıyor olması yanlıştı ama bu bir şekilde güzel hissettirmişti. Hele ki sabahtan beri onu ve kızı düşünürken beynimde dolandırdığım senaryolardan sonra bu harika bile hissettirebilirdi.
"Yürümeyi severim."diyerek bende kollarımı Aaron'a sardığımda kendimi daha memnun hisseder bir duruma gelmiştim. Shawn'ın hala orada dikilip bana bakıyor oluşu muazzamdı ve ben şu an Aaron'dan ayrılmak istemiyordum. Aptal bir şekilde Shawn'ın beni daha çok izleyeceğini düşünüyordum. "Sana iyi bir haberim var."diyerek Aaron kollarımdan ayrıldıktan sonra Shawn'a bir daha bakamadım. Dikkatimi sadece karşımdaki Aaron'a verip söyleyeceği şeyleri bekledim.
"Dün okulumuzu değiştirip değiştiremeyeceğimizi konuşmuştuk. Yanına gelirsem yalnız hissetmeyeceğini ve verdiğim sözü tutmam konusu..."dediğinde başımı salladım. Dün gece beni yalnız bırakmamaları konusun da hepsinden söz istemiştim. Hatta çocukluk ederek benimle aynı okula gelmeleri gerektiğini falan söyleyip onları darlamıştım ve onlar bu halime sadece gülmüşlerdi. "Sözümü tuttum."deyip elindeki kağıdı bana uzattı. Kağıt üzerinde kısacık göz gezdirdikten sonra bunun şu an okuduğum liseye kabul mektubu olduğunu gördüm. Gözlerim şaşkınlıkla açılırken Aaron'un mutlulukla gülümsediğini gördüm. Sevinçle boynuna atladığımda kahkaha atıyordu. Bense karşı kaldırımda artık yerinde yeller esen Shawn'ı arıyordum. Ne kız ne de Shawn artık orada dikilip bana bakmıyordu.
Her ne kadar nereye kaybolduğunu merakta etsem umursamamaya çalıştım. Aaron'un boynundan ayrılıp koluna girerek onu yürütmeye başladım. "Peki ya diğerleri?" diye sorduğumda Aaron gülerek anlatmaya başlamıştı. Bense Shawn'ın beni izlediği kaldırıma bir kez daha bakıp gittiğine iyice emin oldum ve Aaron'un neşesine kendimi kaptırmaya başladım.
Sessiz okuyucu olduğunuz için yaptığım şeyden hiç zevk almıyorum. Bu gidişle sileceğim bu hikayeyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruin ? // Shawn Mendes
FanfictionAğlamamak için derin bir nefes aldığımda elimde olmadan bir hıçkırık kaçırdım ve Shawn'ın eli anında yanaklarıma inip beni sakinleştirmeye çalıştı. Gözlerimden istemsizce akan yaşları Shawn gülümseyerek silerken daha beter olacağını biliyordum. "Sad...