Bilinmeyen Numara: Şimdi ne yapmayı planlıyorsun?
Ekranda yazan şeyleri tekrar tekrar okudum. Gerçekten uygulanacak ve beni bu durumdan kurtaracak bir planım var mıydı?
Shawn'la birlikte başka bir masaya geçtikten sonra Aaron gelip masadan kalkmamı istemişti. Shawn ise sessizce durup bana bakmıştı. 'Hayır Blue. Kalkamazsın.' dese işler daha kolay olurdu ama Shawn ağzını açmadan öylece bana bakarken üzerimde gereğinden fazla bir baskı hissetmiş ve Aaron'a olumsuz bir cevap vermiştim.
Aaron sinirlenip Shawn'la kavga edeceği sırada Gilinsky gelip Aaron'ı uzaklaştırdı ve yanımızdan alıp götürdü. Shawn'la bir süre sessizce bekledik. Konuşmadık. Bu sürede yemeklerimize hiç dokunmadık. Filmin ilk 10 dakikasını kaçırdık.
Filme girip girmeyeceğimizi sorduğumda Shawn da kalkıp gitti yanımdan. Öylece kaldım oturduğum masada. Shawn neye bozulmuştu ya da ne dememi beklemişti bilmiyordum. Zaten ters bir şey söyler kavga ederiz diye de tek kelime etmemiştim.
Ekranda parmaklarımı gezdirdim. Cevap verip vermemek arasında kalırken bir şeyler yazdım.
Ben: Plan yok. Akışına bıraktım.
Bilinmeyen Numara: Bu seni rüzgarda daha çok savurur.
Zaten yeterince savrulmuş hissediyordum. Şimdi de bilinmeyen bir numara hislerime tercüman olmaya çalışıyordu. Söylesene Blue, bundan daha dip bir durup var mıdır?
Ben: O zaman her ikisinin yanında da gördüğüm kızıl saçlı kızın kim olduğunu söyle de konu kapansın. Herkesin canını sıkıyor. Her şey onun yüzünden.
Bilinmeyen Numara: Çok haklısın. Her şey onun yüzünden ama kim olduğunu ben söyleyemem. Bunu en yakın arkadaşlarından öğrenmeye çalış.
Söylemesi kolay. Uygulamada kimse yardımcı olmak istemiyor ama.
Ben: Bu iş o kadar kolay olsaydı şu an senden yardım istiyor olmazdım zaten. Senin de o kızdan bir farkın yok. Varlığınızla dünya üzerindesiniz ama uzaylıymışsınız gibi davranıyorsunuz.
Bilinmeyen Numara: İşte sana ipucu. Dünya nerede? Uzay boşluğunda. Biz neredeyiz? Dünya'da. O zaman biz...
Telefonu cebime sıkıştırıp sinirli bir nefes verdim. Nasıl olsa bu durum değişecekti. Böyle kalmayacaktı. Önünde sonunda Samantha'yı da bulacaktım, kızıl saçlı kızın Shawn ve Aaron'la nasıl bir bağlantıları olduğunu da.
Derin nefesler alarak sakinleştim ve oturduğum banktan kalkıp eve yürümeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruin ? // Shawn Mendes
FanficAğlamamak için derin bir nefes aldığımda elimde olmadan bir hıçkırık kaçırdım ve Shawn'ın eli anında yanaklarıma inip beni sakinleştirmeye çalıştı. Gözlerimden istemsizce akan yaşları Shawn gülümseyerek silerken daha beter olacağını biliyordum. "Sad...