5. Bölüm "Daniel"

7K 404 19
                                    

Toplanın bakalım millet😇 Çünkü yeni bölümü paylaşma vakti.Bakalım kimler burda, kimler bölümü okuyacak anlayacağım😜Nasıl anlayacağım tabikisi beğeniyle ya da yorumla,o eller çalışsın azıcık değil mi😎 Şaka bir yana arkadaşlarım benim için en önemlisi içinizden geliyorsa yapmanız😉 Sonuçta kimseyi zorunlu tutamam,bende gerçekten beğenirsem oy veriyorum ya da yorum yapıyorum.Bu kadar yaz sonrada zorunlu tutmuyorum de yalana gel!😅😁 Ayy çenem düştü yine düşünün burda böyleyim dışarda nasılım artık siz hayal edin😎 hadi sizi rahat bırakayım artık,iyi okumalar güzel arkadaşlarım📖🙋☑

 "Ben hiçbir bahane duymak istemiyorum! Bu kadar parayı alıyorsan karşılığını da vereceksin anladın mı!" Karşımda küçülmüş bedeniyle bana bakan çalışanımın dili tutulmuştu sanki. "Şimdi çık ve geri döndüğünde o işi halletmiş ol." Sadece tamam diyebildi ve hızlıca çıktı. Boynumdaki kravatı bollaştırıp en üstteki düğmeyi açtım ve rahatlamaya çalıştım. Aslında rahatlayabilmem için ne olması gerektiğini biliyordum.Telefonu çevirdim.

"Bebeğim napıyorsun?"

"Evdeyim staj için iş bakıyorum sesin tuhaf geliyor bir şey yok değil mi?"

"Önemli bir şey yok, işle ilgili birkaç pürüz canımı sıktı.Bana uğramak ister misin?"

" Olur,istediğin bir şey var mı gelirken getireyim."

"Sen gel yeter." Derin bir nefes alıp bıraktım.Masamda duran telefonun üstündeki hopörlör tuşuna basıp Rebecca'yı aradım.

"Buyrun bay Black?"

"İnsan kaynaklarına söyle Veronica için evrak hazırlasınlar.Haftaya bizde staja başlayacak." Saate baktığımda ikiye geliyordu.Veronica ile bir şeyler yiyebilirim diye düşündüm ve dışardan yemek sipariş edip onu beklemeye başladım.

Kapıdan giren kadınıma baktım.Giydiği topuklu ayakkabasıyla bana doğru gelirken ne kadar da uzun dedim.Ne kadar da büyüleyici! Ayağa kalkıp ona hoşgeldin öpücüğü verdim o da hoşbulduk öpücüğüyle karşılığımı verdi tabi.Üstüne giydiği ve ona çok yakıştığını düşündüğüm fiyatı ne kadar pahalı olursa olsun parasını umursamadığım deri ceketini koltuğun üstüne koydu. İçine giydiği dar beyaz uzun kollu bluzunun içinden siyah sütyeni belli oluyordu. Neyseki ceket giymişti üstüne.Kimse şimdilik onun göğüslerini görmemişti. Neyseki... Kapım vurulunca "gel" dedim.Rebecca içeri girip yemekleri bırakıp gitti.

"Açsındır diye düşündüm."

"Çok açım hem de." İkimizde güzelce yemeklerimizi yiyip karınlarımızı doyurduk. Rebecca elinde kağıtla tekrar odaya geldi.

"Bay Black istediğiniz staj için olan evrakları getirdim."Masaya koyması için işaret ettim. Elindekileri masaya bıraktıktan sonra yediğimiz yemekleri poşete koyup götürdü.

"Ne stajı bu yoksa..."

"Zaten benim bir elemana ihtiyacım vardı."

"Yaa tabi eminim vardı." Gülüyordu.

"Hem boşuna iş bulmak için kendini harap etmemiş olursun."

"Tamam ama bir şartla,bana ayrıcalık yaptırttırmayacaksın.İşim neyse onu yapacağım.Seni tanıyorum Dan sen şimdi kesin..." lafını kesip "söz veriyorum ayrımcılık yok."

"Ve bir şartım daha var."

"Neymiş bakalım?"

"Seninle bağlantılı olmayacağım.Beni başka departmana koyacaksın." Uzunca bir süre sessiz kaldım.Kadınım başka şirketlerde olup aklım onda kalacağına,burada başka bölümde çalışması daha iyiydi.

"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin