Evet,bugün yeni bölüm günü 🙆 (Bunu okuduğunuzda "sonunda" yayınlıyor dediğinizi duyabiliyorum😇😀 ) O zaman sizi Daniel ile başbaşa bırakıyorum,iyi okumalar canlar.Umarım beğenirsiniz🙈
Bu bölümü beni en baştan beri yalnız bırakmayan iki arkadaşıma armağan ediyorum.İkisini de asla ayıramam çünkü baştan beri hep yorumlarını esirgemediler.Seviyorum sizi "CHİLDİTA ve AYSESASLAN7" ❤😘😘😘
"Görüşürüz Vero."
"Görüşürüz Brad." Kadınım arabaya binmesine rağmen o çocuk arabanın arkasından içeriye bakıyordu,bana... Kafasını selam vermek için oynatıp,sinsi bir tebessümle bana hareketini yaptı ve kendi arabasına bindi.
"Hey nereye bakıyorsun bakalım?" Kitaplarını kenara koyup bana sarıldı. "Yoksa güzel bir kız mı gördün?" Ne kadar da gülerek söylese de kafasını çevirip şöyle bir etrafa baktı birileri var mı diye.
Benim kıskanç kadınım...
"Kaçırdın biraz önce seksi bir hatun bana göz kırptı." Bu cümleyi kurmamla omzuma yumruk yemem bir oldu.
"Ben sana gösteririm seksiyi!" Kollarını birleştirip kafasını diğer tarafa çevirdi.Kahkaka attım.
"Dört gözle bekliyorum bana seksiliği göstermeni." Hala ona bakıp gülüyordum.
"Dikkat edin de bay Black bu seksilik sizin sonunuz olmasın!" Onu kendime çektim.O anda attığı tripten eser kalmamıştı.Kafasını omzuma koydu.
"Yarın okul çıkışı bir arkadaşımla buluşacağım."
"Kimmiş bakalım o arkadaş?"
"Sporda tanıştığım biri,adı Tina,o kadar tatlı biri ki bana baya yardımcı oluyor aletler konusunda.."
"Spor hocası mı?"
"Yok o da benim gibi üyelerden biri ama spor geçmişi varmış."
"Keyfine bak bebeğim,Sean'e söylerim alır seni."
"Gerek yok,onda araba var,beni bırakacak."
"Tamam." Dışarda yediğimiz güzel bir yemekten sonra Jessicalar'la buluşup bir şeyler içtik.Saat 12'ye doğru anca eve gelebilmiştik.Yatak odasına geldiğimde Veronica üstünü değiştirip yatağa girmiş bile.
"Cuma günü önemli derslerin var mı?" diye sordum çarşafın içine girerken.
"Tek dersim var o gün."
"Yani gitmesen de olur."
"Devamsızlık hakkım var,neden soruyorsun ki?"
"Sürpriz."
"Yaaa çatlarım ben şimdi."
"Boşuna zorlama kendini ağzımdan laf alamazsın,hadi yatalım. "Yanımda duran ışığı kapatıp kadınımın yanına sokuldum ve gözlerimi kapattım.
Ertesi gün şirketin muhasebe birimiyle uzun bir toplantı yaptık.Ne kadar zarar ettik,bu zararı en aza indirmek için neler yapabiliriz,bu iş gibi karlı hangi işlere atılabiliriz diye giden bir sürü sorular ve fikir alışverişleri. Saat üçü gösterdiğinde şirketten çıktım. Direk eve gidip bavulumuzu hazırladım.Dolabı açıp kadınım için birkaç parça elbise,pantalon,kazak seçtim.Aynalı komidini açıp iç çamaşırlarına baktım.Hepsi özenle dizilmiş.Her bir sütyenin yanında onunla eş iç çamaşırı duruyordu.Kırmızı olandan başladım ilk önce.Beyaz olanı da seçtim ve hemen hayal kurmaya başladım çünkü kadınım duyacağı şeyden sonra benimle uzun bir gece geçirmek isteyecek buna eminim.Bir tane de lacivert olanı aldım.Kadınımın çıkık poposunda harika duruyor. Bir an önce bu kötü düşüncelerden kurtulmalıydım.İç çamaşırlarıyla oyalanmayı kesip kendim için de bavul hazırladım.İki tane bavulla gideceğimiz yerden dönerken birkaç bavul daha nasılsa ekleyecektik.Kadınlar ve alışveriş tutkuları... Bir erkeğin en başta kabullenmesi gereken bir durum.Alışverişe çıktığında seni seven kadın, o onda kendinden geçip yanındakini unutuyor. Kendime gülüyordum Veronica ile yaptığımız alışverişleri hatırlayınca. Fazlasıyla kararsız oluyordu ve üstünde kolay kolay bir şey beğenmiyordu ve bu da saatlerimizi alabiliyordu.Eh bende tabi akıllılık yapıp nasılsa günümüz alışveriş merkezinde geçeceği için aklındaki her şeyi alıp kıyafet işini kökten bitirmeye çalışıyordum.Bavulların fermuarını çekip çalışma odasına koydum.Kendimi koltuğa atıp Veronica'yı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2
RomanceSonsuz aşkın içine hapsolmuş bir adam ve ona delice tapan,onsuz yapamayan bir kadın.Ruhları ne kadar yara alsada birbirlerine hissettikleri aşk kaldıkları yerden devam ediyor. Aşkın gücünü fazlasıyla hissedeceğiniz, yapılacak bir fedakarlığın ölümün...