Yeni bölümü sunmaktan mutluluk duyar bu kız🙆😜😇 Herkesler nasıllar bakalım? Klişe soruyu sordum ama eminimki cevabı bir sürü kelime barındırıyordur. Mutlu, mutsuz, acı çeken,hasta olan,aşık olupta karşılığını bulamayan,yeni ilişkilere yelken açan(ben hala açamadım😁) okumaktan sıkılan,sınav stresıne giren falan filan ama en önemlisi sağlıklı olmak.Sağlığımız yerinde olsun gerisi bir şekilde hallolur😉 Allah'ım başta sağlık versin sonrada tüm dualarınızı,dileklerinizi kabul etsin🙏 Neyse gelelim yeni bölüme günleri birazcık ilerlettim çiftimiz için.Yoksa bu gidişle Veronica finalde doğuracak😁Bölümler ilerledikçe mutsuz oluyorum çünkü sona yaklaşıyoruz yavaş yavaş ve bu benim için güzel değil.Bir seneden fazla oldu bu ikilinin hikayesini paylaşalı ve finale sadece 7-8 bölüm kaldı.Hikayem bittikten sonra boşluğa düşeceğime eminim.Neyse şimdiden düşünüpte kendimi üzmeyeyim.Ben susayım Daniel konuşsun bence,iyi okumalar güzel arkadaşlarım😉🙋💕📖
Bu bölümü "Perihankayar3" adlı arkadaşıma armağan ediyorum.Desteğin için çok teşekkür ederim ❤😘
Bebeğimiz bugün itibariyle yedi aylık.Doktorumuz her şeyin normal gittiğini söyledi.Zaman ilerledikçe içimizdeki heyecan artıyordu.Kadınımın hafif belirgin karnına bakıp bakıp duruyorum, şimdiden böyleysem 9 aya geldiğinde artık gözlerimi alamam herhalde.Onu kollarımın arasında almış hayal ediyorum hep.Minik,minnacık bir kızı...
"Neye öyle gülüyorsun bakalım?"
"Kızımızı kucağıma aldığım anı düşünüyorum.Bana gülümsediğini,baba dediğini..."
"İlk önce baba diyeceğini düşünmüyorsundur umarım."
"Göreceğiz bakalım ayrıca böyle babası varken tabi ki ilk baba diyecek."
"Hiç de bile anne diyecek benim kızım ilk önce." Tatlı tatlı atışıp gülüyorduk.
"offf ben ne giyineceğim akşam için,kilo aldım ve kıyafetlerim olmuyor."
"Abartma sevgilim sadece beş kilo aldın."
"Evet şimdilik beş kilo ve sonrası da var.Dan baksana bana dikkatli çok mu kilolu gösteriyorum?" Karşımda iç çamaşırlarıyla durmuş ayna da kendine bakıyordu. Oturduğum yataktan kalkıp yanına gittim.
"Sen kilolu değilsin bebeğim ayrıca 20 kiloda alsan güzelliğin asla kaybolmaz çünkü aynada gördüğüm bu kadın kusursuz." Bana dönüp dudağıma minik bir öpücük kondurdu.
"Yalan söylerken bile tatlılığını hiç kaybetmiyorsun." Avuçlarımı yanaklarına koydum.
"Doğruyu söylüyorum sen ne de kadar güzel olmadığını düşünsen de gerçek bu ,çok güzelsin." Bana sımsıkı sarıldı. Bir saatin sonunda artık ne giyineceğine karar vermişti.Jessica'nın defilesi için kadınım da ben de özenle hazırlanıp evden çıktık.Defilenin yapılacağı yere geldiğimizde dışarda bir sürü gazeteci vardı.Biz arabadan indiğimiz an flaşlar patlamaya başladı.Kamera karşısına geçip el ele poz verdik.
"Bayan Black çok şıksınız," dedi biri.
"Teşekkürler Jessica'nın tasarladığı bir kıyafet."
"Bay Black gözünüzdeki morluk neden oldu?" Kahretsin diye içimden söylendim.
"Önemli bir şey değil arkadaşlar,düştüm." Veronica dikkatle bana baktı.Bir hafta da iki kez maça çıkmıştım ve aynı yerlere yumruk gelince yüzümdeki şişlik ve morluklar geçmemişti. Biliyorum ki kadınım da benim söylediğim yalanlara inanmıyordu. "Bizim içeri geçmemiz gerek,kolay gelsin," dedim ve Veronica ile hızlıca içeri girdik.Veronica,Jessica'nın yanına gitti bende yerime geçtim. İçerisi iyice kalabalıklaşmıştı.Kadınım yanıma gelip oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2
RomanceSonsuz aşkın içine hapsolmuş bir adam ve ona delice tapan,onsuz yapamayan bir kadın.Ruhları ne kadar yara alsada birbirlerine hissettikleri aşk kaldıkları yerden devam ediyor. Aşkın gücünü fazlasıyla hissedeceğiniz, yapılacak bir fedakarlığın ölümün...