Yeni,yepyeni bir bölüm daha😇 Bu aralar işlerimin yoğunluğundan dolayı atılan mesajların hiçbirine cevap veremedim kusuruma bakmayın🙈 Herkes düğünü soruyor o bölüme çok az kaldı öncelikle onu söyleyeyim😉 Gelelim bu bölüme,umarım seveceğiniz bir bölüm olur.Sizi Daniel'ımız ile başbaşa bırakıyorum😉😘❤📖 (Keşke gerçekte başbaşa kalabilsek😈😁😅)
Bu bölümü "DamlaTemel2" arkadaşıma armağan ediyorum❤
Lanet olasıca yerdeydim yine.Uzaktan izliyordum her şeyi.Yine üstüme sinen sigara kokusuyla eve gidecektim ve kadınım içinden benimle ilgili bir sürü şey geçirecekti ama elimde değil, buraya gelmek geçmişteki gibi beni rahatlatıyordu.
Yine...
"Black bu sen misin?"
"Dave?"
"Unutmamışsın."Eskisi gibi elini yumruk yapıp tokalaşmak için uzattı. "Çok değişmişsin."
"Sende değişmişsin,takım elbisemi takılıyorsun artık." Üstündeki ciddi kıyafetleri gösterdim.
"Yok be oğlum,artık dövüşmüyoruz,dövüştürüyorum ve para kazanıyorum." Eskiden bize yaptıkları adamlar gibi.Biz dövüşür oyun kazandıkça onların cepleri dolardı.
"Gel ofise çıkalım." Saatime baktım 11'i geçiyordu.Bir yarım saat daha takılır eve geçerim diye düşündüm. "Eee Black anlat bakalım hangi rüzgar attı seni buraya?Yoksa ringlere geri mi dönüyorsun?" Ringlere geri dönmek? Şu durumumda benim için en iyi şey olurdu aslında. İçimdeki duyguları bastırabilmemin tek yolu olabilirdi.
"Sadece merak ettim burası hala duruyor mu diye."
"Yapma dostum,seni iyi tanırım ve şu an karşımda gördüğüm adam o ilk gün buraya gelen adamla aynı." Derin bir nefes aldım.
"Hayatım çok güzel gidiyordu ama öğrendiğim bir şey her şeyi değiştirdi ve şimdi de öğrendiğim gerçekle yüzleşemiyorum." Ayağa kalkıp,aşağıda dövüşen iki gence baktım.Bir zamanlar beni de böyle izliyorlardı.Adımı haykırıyorlardı.
"Senin için yapabileceğim bir şey varsa söyle." Sustum çünkü kimse bize yardım edemezdi.
"Ben artık gitsem iyi olacak,seni görmek güzeldi."
"Her zaman beklerim hatta geri dönmek istersen söylemen yeterli belki bir maç daha yapmak istersin."
"O işleri bırakalı yıllar oldu."
"Sen Black'sin SüperBlack unutma." Bir zamanlar süperdim ama şimdi bir şey yapamayan Black'im!
Kadını için bir şey yapamayan Black!
Ayrıldıktan sonra buraya gelmemek için kendime söz verdim çünkü bu şeye başlarsam kendimi durduramam ve kadınımı yine benim yüzümden üzüp endişelendiremem o yüzden kendime gelmeliydim.Taksiye atlayıp eve doğru yol aldım.Veronica'yı aradım ama açmadı. Uyuyordu büyük ihtimalle çünkü saat 12'yi geçmişti.Ses çıkarmadan yavaşça kapıyı açtım. Odaya geldiğimde gözlerim yerde kıpırdamadan yatan kadıma bakıyordu şok olmuş halde. Onu yavaşça çevirip seslendim.Cevap vermedi.Nefesini kontrol ettim panikle neyseki göğsü inip kalkıyordu.Hemen onu kucağıma alıp aşağıya indirdim ve olabildiğince hızla hastaneye götürmeye çalıştım.
Dayan sevgilim ne olur dayan...
Hastaneye gelir gelmez onu sedyeye alıp benden uzaklaştırdılar.Dakikalar geçiyordu ama kimse bir şey demiyor ,bir açıklama yapmıyordu. Hemşirenin yanına gidip"biri artık bir şey söyleyecek mi!" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2
RomanceSonsuz aşkın içine hapsolmuş bir adam ve ona delice tapan,onsuz yapamayan bir kadın.Ruhları ne kadar yara alsada birbirlerine hissettikleri aşk kaldıkları yerden devam ediyor. Aşkın gücünü fazlasıyla hissedeceğiniz, yapılacak bir fedakarlığın ölümün...