Evet tüm işlerinizi bırakın şimdi bakalım😜Neden mi bırakın diyorum çünkü en çok beklenilen bölümlerden biriyle karşınızdayım.Sonunda diyen iç sesinizi duyabiliyorum😇😀 Çünkü hikayemi okuyan herkesin en çok okumak istediği bölümlerden biri "Daniel ve Veronica'nın düğünü" Bu bölümü yazarken farklı olmasını istedim.Hep karekterlerin ağzıyla yazmıştım bu sefer de bir farklılık olsun dedim madem çiftimizi evlendiriyoruz o zaman onları 3. bir gözle anlatmak lazım diye düşündüm.Umarım beğenirsiniz🙈 Yazarken en çok mutlu olduğum bölümlerden biriydi kesinlikle.İnanın kendimi gerçekten onların düğününde gibi hissettim😇 Bölüm biraz kısa şimdiden sorry ama sadece düğünle alakalı olduğu için fazla uzatmadım.Yorumlarınızı çok merak ediyorum.Hepinize iyi okumalar güzel arkadaşlarım😘❤📖
Bu bölümü "emily53deniz53" adlı arkadaşıma armağan ediyorum.Desteğin için çok teşekkürler😘❤
Daniel ve Veronica her gün yaptıkları gibi güne gözlerinin içine bakarak uyandılar.Onlar yatağa yatıp uyusalar da uyanıp gözlerini açsalar da ilk görmek istedikleri şey birbirleriydi. Daniel çarşafın içinden elini çıkarıp sıcak avucunu Veronica'nın pürüzsüz beyaz tenine koydu.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın."
"Bugün hava bizim için tepede parlıyor." Dedi Daniel güneşin onu onaylanıp odaya yansıttığı ışığıyla.
"Heyecandan çok zor uyudum."
"Farkettim sürekli sağa sola dönüp durdun."
"Bak sen, bende sen uyuyorsun diye ses yapmamak için ayağa kalkmadım." Daniel ona gülümsedi ve içinden sen uyumadan ben uyumam dedi.Sen gözlerini kapatırken nefes alışını duymadan uyuyamam.Gece uyandığımda nefesini kontrol etmeden tekrar gözlerimi kapatamam.
İkisi de kalkıp güzel bir kahvaltı yaptılar.Onları yoğun bir gün bekliyordu.İlk önce fotoğraf çekimi sonra da video çekimi vardı ve tabi ki düğünleri.
"Bayan Black kuaför geldi." Veronica, Black adını duyunca güldü.Sadece sekiz saat sonra Black olacaktı.Sevdiği,taptığı adamın adıyla anılacaktı bundan sonra ve o, bu soyadını gururla taşıyayacaktı.Veronica saç ve makyaj için odasına geçerken Daniel da banyoya girip güzelce yıkandı ve kısa olan sakallarını tamamen kesti.Damatlığını asılı olduğu yerden aldı.Veronica onun için lacivert renk seçmişti.Özenle giyinip en son krem rengi papyonunu taktı artık kadınını görmek için hazırdı.İçindeki heyecanı ne kadar bastırmak istese de elinde değildi ve sürekli aynada kendine bakarken gülümsüyordu.Hayal denilen şeye kavuşmasına az kalmıştı. O artık evli ve mutlu bir adam olacaktı.Kadınına tamamen sahip olacak bir adam.Odadan çıkıp Veronica'nın hazırlandığı odanın önünde durdu.Nefes aldı ve kapıyı tıklattı.Odanın kapısını Jessica açmıştı.
"Onu gördüğünde inanamayacaksın çünkü o çok güzel bir gelin," dedi ve Daniel'ın kadınını görmesini için geri çekildi.Onu gördüğü an ciğerleri kuvvetle şişti.Karşısında gördüğü şey gerçek olamayacak kadar güzeldi onun için.Kabarık gelinliği içinde bir prenses kadar zarif duruyordu.Örülmüş saçı doğallığını ön plana çıkarmıştı.Ağır ağır adımlarla Veronica'ya yaklaştı.
"Sen.."dedi ve duraksadı hala kadınının güzelliğinin etkisi altındaydı. "Sen çok güzel olmuşsun Veronica." Diyebildi zor konuşarak ama sadece etkilenen Daniel değildi çünkü Veronica karşısındaki yakışıklı adama bir kez daha çarpılmıştı.
"Sen hayatımda verdiğim en doğru kararsın." Daniel'ın söylediği bu cümle Veronica'yı duygusallaştırmıştı. İkisi de avuçlarını birbirlerinin yanaklarına koydular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2
RomanceSonsuz aşkın içine hapsolmuş bir adam ve ona delice tapan,onsuz yapamayan bir kadın.Ruhları ne kadar yara alsada birbirlerine hissettikleri aşk kaldıkları yerden devam ediyor. Aşkın gücünü fazlasıyla hissedeceğiniz, yapılacak bir fedakarlığın ölümün...