15. Bölüm "Veronica"

7.1K 336 25
                                    

Hello my Sweeties🙋 Yine bir akşam ve yine bir bölümle sizlerleyim.Yeni bölümü paylaşmamla ilgili çok fazla mesaj alıyorum,hepinize çok teşekkür ederim ama kitabı bitirmediğim sürece maalesef ki haftada bir bölüm yayınlayabileceğim hem zaten daha iyi böyle bence , bölümleri paylaşıp kitabı hemen bitirmek olmazdı😉 Son zamanlarda en fazla isteklerden biri Veronica'nın ölmemesi.Arkadaşlarım ne malum Veronica'nın öleceği,belki de Daniel ölecek😁 Hadi bakalım oturup düşünün hangisi ölecek diye 😈 Ayrıca yakın zamanda fikirlerinize ihtiyacım olacak hem bebek ismi hemde kitabın finaliyle ilgili açık arttırma yapacağım😜

NOT:Merak etmeyin finale daha var😉 Bu kadar çene yeter ben kaçar,iyi okumalar hepinize😇😊🙈📖❤
Bu bölümü "SeldaDirek9" arkadaşıma armağan ediyorum😙 Teşekkür ederim desteğin için❤

Erkeğimin yanında oturmuş ona yöneltilen soruları dinliyordum ve bir anda röportaj için gelen kişi bana döndü.

"Bay Black ile nasıl tanıştınız?" Bizi anlatacak tek kelime vardı.Tek bir söz.

"Sadece tesadüf." Dedim. Ve kısaca özet geçtim.Şimdi düşünüyorum da o gün Jessica onunla gitmem için zorlamasaydı,o gün ben balkondayken sinirlenip Daniel'ın olduğu yere değilde başka yere gitseydim,Jessica James ile tanışmasaydı,Daniel'ı tanıyamayacaktım.Ve şu anda yanımda bana bakan mavi gözlü adamın olamayacaktım.Şimdi iyi ki diyorum iyi ki o gün gitmişim ve iyi ki Daniel'a beni eve bırakması için izin vermişim.

"Kabul ettiğiniz için teşekkür ederim bay Black ve bayan Harper."

"Bayan Black." Diye düzeltti benim dominant erkeğim.

"Pardon bayan Black,iki gün sonra yeni sayı çıkacak ve herkes bu mutlu çifti görecek.Şimdiden tebrikler." Dedi genç adam.Daniel elini uzattı.

"Düğüne sadece magazinden bir kişi kabul edeceğim ve o sen olacaksın."

"Çok ama çok teşekkür ederim bay Black,bu benim için çok iyi bir fırsat olacak." Adam çıktıktan sonra Daniel'a dönüp "sen bu çocuğu sevdin." Dedim.

"Nasılsa düğünümüze gelmek isteyen bir sürü magazinci olacak ve ben rahatsız olacağım o yüzden onu istedim.Tek kişi yeter."

"İyi yaptın sevgilim."

"Hadi yemek yiyelim,kızımız acıkmıştır."

"Bakıyorum da artık sık sık ikinci plana atılmaya başlandım." Beni kendine çekip güçlü kollarını belime doladı.

"Erkek olsaydı ikinci planda olmazdın," dedi sırıtarak.Omzuna yumruk attım ve ikimizde gülerek iş yerinden çıktık.

Yemekten sonra ben direk eve geçtim.Kendimi yorgun hissediyordum biraz. Hemen duşun altına girip güzelce yıkandım.Akşam erkeğimi baştan çıkarıp hareketli saatler geçirebilirim diye düşündüm. Kalan günlerimizi iyi ve unutulmaz geçirmeliydik.İç sesim bunu kendine yapma diyordu.Haklıydı belki de iyileşmek için bir umut vardı.Kötüyü düşünmemeliydim.Kızım için Daniel için asla ve asla pes etmemeliyim. Üstüme saks mavisi elbise giyinip parfümümü de sıktım.Artık hazırdım.Aşağıya inip masamızı baktım.Eksik bir şey yoktu.Mutfağa gidip yemekleri kontrol ettim.

"Ellerinize sağlık çok güzel olmuş," dedim hazırlanmış tabaklardan birkaç lokma ağzıma atarken.

"Afiyet olsun kızım," dedi Martha anne.Kapı kapanma sesini duyunca sevinçle salona doğru gittim ve Daniel'ı görünce sıkıca sarıldım.

"Daha beş saat önce birlikteydik." Dedi gülerek.

"Ne yapayım özledim seni," derken kafamı kaldırdığım omzuna bakıyordum.Açık renk mavi takımı kırmızı olmuştu.Hemen elimle burnumu kapattım.Daniel beni görünce biraz önceki gülen ifadesi gitmişti.Hızlıca banyoya gittim.Daniel kapıda durmuş endişeyle bana bakıyordu.

"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin