Güzel arkadaşlarım,EMOTIONBLUE'nuzdan herkese Merhaba🙋 Yeni bölüm ne zaman gelecek diye baskı yaptınız yaptınız dedi ki iç sesim yeter artık paylaş😎 O zaman sizleri kalbi kırılmış Daniel'ımız ile başbaşa bırakıyorum.İyi okumalar canlar😉😜❤📖
Bu bölümü "hajar_333_" adlı arkadaşıma armağan ediyorum.Kitabımı destekleyip,güzel yorumlarını esirgemediğin için çok teşekkür ederim😘
Arkasından koşarken o arabaya doğru koşuyordu neyseki.Binmeden yakalayıp kendime sardım. Beni tüm gücüyle itse de izin vermedim benden ayrılmasına.Gözlerinden yaşlar akıyordu.
"Bunu bana yapmadığını söyle!" Beni tanımıyor muydu? Benim onu aldatmayacağımı bilmiyor muydu! Gözlerinin içine baktım.
"Senin için ölümü bile göze almışken sen bu ihtimali düşünebiliyor musun?" Sakindim ama canım yanıyordu.Onu tutan ellerimi üstünden çekip serbest bıraktım. "Ben imkansız olan çözümü bulmaya çalışırken sırf tükenmiş ruhumu belli etmemek için sırf sen beni o halde görmeyesin diye sürekli kendimi bir yerde bulurken sen benim aldattığımı mı söylüyorsun!" Kadınımın gözyaşları sel olmuştu ama benim için de bunu düşünemezdi.
"Söyle bana Veronica ne yapmalıyız şimdi." Ne o ne de ben olduğumuz yerden kıpırdayamıyorduk.Tina yanımıza geldi.
"Veronica oturup konuşmalıyız,sana dürüstçe her şeyi anlatacağız ama Daniel'a haksızlık etme. O seni asla aldatmayacak biri." Arkamı döndüm eve doğru yürüyüp içeri girdim.Neyseki Veronica'da geldi. Üçümüz de oturmuş birbirimizi bakıyorduk.Tina söze başlayan ilk kişi oldu.
"Bugün Daniel ve ben senin için beraber doktora gittik ve daha öncede başkalarına gitmiştik. Babam doktor olduğu için bir sürü tanıdığı kişiler var ve Daniel da bir umut belki biri farklı bir çözüm önerir diye hepsiyle konuşmak istedi.Sana söylemedik çünkü yanlış şeyler düşünüp üzülmeyesin diye." Veronica olmadığı kadar suskundu. "Sana baştan söylemeliydik belki ama inan aramızda asla düşündüğün gibi bir şey yok ve olamaz da.Daniel'ın seni sevdiğini biliyorum. İçindekileri bastırmak için bana geldi ve ilk defa evime geldi.Sadece konuşmak, dertleşmek için." Tina konuştukça Veronica'nın yüzündeki ciddiyet değişiyordu.
"Ben ona güveniyorum." Diyebildi sadece.
"Bana güveniyorsun ama yine de şüphe ettin benden."
"Ben..." sustu.
"Sana söylemekten kaçındım ama yine de söyleyeceğim çünkü bilmelisin aslında en başında söylemeliydim ama seni üzmek istemedim.Tina ve benim geçmişim var." Bana şok olmuş mavi gözleriyle bakıyordu.
Tina'ya döndü ."Sen bana benim eski sevgilimin adı Daniel derken..."devamını getiremedi.
"Bende bilmiyordum Veronica,nerden bilebilirdim ki o Daniel'ın senin sevgilin olduğunu.Evine geldiğim günü hatırlıyor musun? O gün ilk kez Daniel'ı gördüm ve inan çok şaşırdım ama her şey geçmişte kaldı." Eski sevgiliyle görüşmek bir kadın için kabul edilemezdi aslında hiç kimse için kabul edilemez.Bana şimdi kızsa,bağırsa haklı çünkü ondan sakladım ama onu düşündüğüm için sakladım.
"Durumun tuhaf olduğunu kabul ediyorum ve sana söylemediğim için hatalıyım ama ne olursa olsun benden şüphe etmemeliydin."
"Kendimi aptal gibi hissediyorum şu an da.Ben eski sevgilimle görüşsem arkadaş olarak ve sen bunu sonradan öğrensen ne yapardın Daniel?"
Herhalde o adamı gebertirdim!
"Veronica gerçekten bu durum için özür dilerim ama seni seviyorum benim en iyi arkadaşlarımdan biri oldun sen." Dedi Tina.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2
RomantikSonsuz aşkın içine hapsolmuş bir adam ve ona delice tapan,onsuz yapamayan bir kadın.Ruhları ne kadar yara alsada birbirlerine hissettikleri aşk kaldıkları yerden devam ediyor. Aşkın gücünü fazlasıyla hissedeceğiniz, yapılacak bir fedakarlığın ölümün...