Herkese merhaba canlar🙋 Yine bir bölüm ve yine bir buluşma bizler için😉😎
Normalde haftada bir bölüm paylaşıyorum ama bana hep destekçi olan Wattpad arkadaşlarımdan birinin sınavı varmış ve benden pazar gününden önce yayınlamamı istedi.Tabiki bende bu isteği yok sayamam😉
Ayrıca düşündüm ve dedimki bu bölüm itibariyle her bölümü beni destekleyen arkadaşlarıma armağan edeceğim ve bu bölümü beni yalnız bırakmayan,
@18zeynep arkadaşıma ithafen paylaşıyorum (Sınavında başarılar dilerim😘❤)
Kadınımı iş çıkışı spora bırakırken tabi bende içeri girip etrafı kolaçan ettim.Elimde olsa burayı çoktan değiştirmiştim çok daha iyi bir yere gidebilirdi ama o arkadaşlarından dolayı buraya seçmişti. Zaten spora gitmeyi de bu yüzden istediğine eminim.Bu sene son senesiydi ve kimbilir bir daha ne zaman görecekti arkadaşlarını. Hevesini kaçırmamak için bir şey demedim. Veronica'yı içeride bırakıp çıktım.Korumalar dışarda arabanın içinde bekliyorlardı.
İçim rahat...
Şimdi endişesiz eve gidebilirim.Eve geldiğimde üstüme değiştirip kendimi yatağa attım. Aklımdaki planı nasıl uygulayabilirim diye düşündüm. Geçen gün bana New York'a gitmek istediğini söylemişti.Sanırım ona orada evlenme teklifi edebilirim.İç sesim ne zaman bu kadar yenik düştün bir kadına diye sorguluyordu ama o sadece bir kadın değildi,o benim hayatımdı,şu anda birlikte yaşasakta, aynı yatakta yatsakta onun benim olmasını istiyorum. "Veronica Black" En çok duymak istediğim şey ve bu gerçekleştiğinde kadınım tamamen benim olacak. Tamamen... Evlilik benim hayalimde bile yokken şu anda düşündüğüm şey bir an önce evlenmek.Acaba Veronica benden böyle bir şey bekliyor mu? Bugüne kadar hiç dile getirmedi hatta ima etmedi bile.Ya kabul etmezse? İç sesim imkansız diyordu.O seni çok seviyor.Ama sevmek evlilik için yeterli bir neden mi? Geçmişimizi düşünürsek,onu korkuttuğum zamanlar olmuştu.Sinirlenince başka bir adama dönüştüğümü iyi biliyor.Ya benim gibi biriyle bir ömür geçirmek istemezse! Bunu düşünmesi bile korkunç.Çıkar bunu aklından aptal herif! Öyle bir şey olmayacak.Kadının kabul edecek!
Sanırım bu durumu doktorla konuşmalıyım.Belki bana fikir verebilir ya da bu aptal düşüncelerden uzaklaştırabilir.
"Daniel ben geldim," kadınımın sesini duyunca oyalandığım telefonumu komidinin üstüne koydum.Odanın kapısından girip yanıma geldi.
"Hoş geldin bebeğim,nasıl geçti bakalım?"
"Vücudum ağrıdan ölüyor.İlk günün hevesiyle fazla kaptırdım kendimi galiba. İnsanın hantal vücudu olunca böyle acı çekiyor." Yatağa uzanırken bacağını tutup, yüzünü ekşitti.
"Keşke zorlamasaydın kendini."
"Keşke!"Komidinin üstünde duran telefonum titreyince alıp gelen mesajı açtım.
"O ihaleden vazgeçmezsen geçen seferki gibi iyi davranmam ve emin ol bir daha kızın yüzünü göremezsin"
Veronica'ya belli etmeden odadan çıktım.Mesaj atan numarayı aradım ama açmadı .Beni kadınımla tehdit ediyordu. O...çocuğu! Sean'e mesaj atıp adamı araştırmasını söyledim. Arkasında kimler var görelim bakalım.Sakin olmak için derin derin nefesler alıp verdim. Veronica bir şey olduğunu sezmemeli.Odaya döndüğümde dikkatle bana bakıyordu.
"Bir sorun mu var Dan?"
"Yok sevgilim."
"Üstümü çıkarmaya bile dermanım yok." Yanına yaklaşıp altındaki eşofmanı sonra üstündekileri de çıkarttım.Bana bakarken gülüyordu.Yataktan kalktım, koltuğun üstündeki geceliğini alıp üstüne geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"AŞK'A VEDA" --MAVİ GÖZLERİNDE KAYBOLDUM-- 2
RomanceSonsuz aşkın içine hapsolmuş bir adam ve ona delice tapan,onsuz yapamayan bir kadın.Ruhları ne kadar yara alsada birbirlerine hissettikleri aşk kaldıkları yerden devam ediyor. Aşkın gücünü fazlasıyla hissedeceğiniz, yapılacak bir fedakarlığın ölümün...