Podziękowania i nowa część!!! - NEW BEGINNING

897 52 15
                                    

HEJKA!!!

Zacznę od tego, że chciałam WAM wszystkim bardzo gorąco podziękować. Za każdą duszyczkę która tutaj zajrzała. Naprawdę wszystkim dziękuję, tym którzy byli tutaj tylko na chwilę czytając prolog, czy pierwszy rozdział, tym którzy zagościli do końca, jak i tym najbardziej wytrwałym, których historia Ashley trzymała naprawdę w garści i komentowali żywo jej poczynania, jak i poczynania Maxa. Jesteście wielcy i nie wyobrażacie sobie jaką radość mi sprawiacie. 

Dziękuję za miłe komentarze, za emocjonalne przywiązanie, jak i za wszelkie uwagi. Biorę sobie wszystko do serca i staram się naprawiać wszelakie błędy. 

Cieszę się, że moje opowiadanie ma ponad 2K wyświetleń. Może nie powinnam się tak "jarać", ale to opowiadanie powstało czysto z nudy towarzyszącej mi szczególnie podczas wykładów. Więc cieszy mnie każda pojedyncza osoba, która tu jest, czyta i kurde podoba jej się to. 

Nie sądziłam nawet, że to WAS, aż tak wciągnie i będziecie pytać o kolejną część, ale skoro jest takie wielkie zainteresowanie, to uwaga...TAK! Ruszamy z kolejną częścią. Mam nadzieję, ze również wam się spodoba!

NEW BEGINNING, znajduje się już na moim profilu. Dodawajcie do biblioteki, żeby być poinformowanym o rozdziałach. 


Zapraszam was serdecznie na dalsze losy Ashley. Pewnie jesteście ciekawi co stanie się dalej i czy Ashley wyjawi swój wielki sekret Maxowi. Ja sama jestem ciekawa, jak to się wszystko w praniu potoczy. 

Dziękuję jeszcze raz każdemu z osobna za to że jesteście i serdecznie zaprasza.

POZDRAWIAM WAS i życzę miłego czytania

Mary Elmas 💚

without emotions ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz