Rory (15) | Nate (15)
✿
Rory nikdy nepochopil, proč se Abby rozhodla s ním sedávat na obědě, když mohla tento čas využít k povídání si s Madison a Jennifer. Jeho nejlepší odhad byl ten, že ho tajně litovala, protože neměl žádné další přátele.
Většinou mu nevadilo, že musel Abby poslouchat, jak se rozplývá na dokonalostí herců a seriálových postav. Dokonce to vítal, (ne, že by to někdy přiznal) protože to znamenalo, že je tam s ním někdo, kdo se zajímá o to, jestli se baví. Právě ten den by ale byl nejradši, kdyby Abby seděla někde jinde, nebo alespoň zůstala zticha.
„Dívej, dívej, tam jde!" hlasitě zašeptala.
Rory na oko otráveně protočil oči. „Kdo zase?"
„Logan!"
Rory si poposedl. Od fyziky s ním sice nemluvil, ale i tak doufal, že ho nováček nechá na pokoji. Bylo jen otázkou času, než se přidá k fotbalistům a začne si z něj utahovat.
Otočil se směrem, kam se Abby snažila nenápadně dívat.
„Nedívej se! Ještě bude vědět, že jsem o něm mluvila," sykla na něj.
Rory nevěřícně zakroutil hlavou. „Celá naše třída o něm mluví. Asi by ho to moc nepřekvapilo," poznamenal.
„Ale pšt." Abby po něm stále koutkem oka pokukovala a Rory měl chuť jí připomenout, že má ráda holky, protože se zdálo, že na to momentálně zapomněla.
„O můj bože, on jde sem. Chovej se přirozeně!" S tím se narovnala na židli a zakousla se do jablka. Sklopila oči a propalovala pohledem ubrousek.
Rory se pouze napil vody a nezaujatě pozoroval Abby. Chtělo se mu z toho smát.
„Ahoj," pozdravil je Logan, když dorazil k jejich stolu. Abby k němu vzhlédla a Rory udělal to samé. Logan se usmíval.
„Ahoj," odpověděla Abby.
„Vadilo by vám, kdybych si přisedl?" pokračoval Logan.
Rory i Abby odpověděli zároveň.
„Ano."
„Ale vůbec ne!"
Rory se mračil na Abby a Abby se mračila na něj. Logan je pobaveně sledoval.
„Nevidím důvod, proč by sis sem nemohl sednout, Logane," řekla Abby, přičemž pohledem vyzývala Roryho, aby na to něco řekl. Rory protočil oči.
„Cool." Logan si položil tác vedle Abby a posadil se. Roryho najednou začal zajímat jeho vlastní oběd, jemuž až do teď nevěnoval příliš pozornost.
„Takže..." Abby si odkašlala. „Zatím se ti tu líbí?" zeptala se.
Logan, který se zrovna napil, musel nejdříve polknout a potom až odpověděl.
ČTEŠ
The Words ✔
Short StoryVe světě, kde má každý svoji spřízněnou duši, jsou chlapci Nate a Rory spojeni už od narození. Můžou spolu komunikovat pomocí zvláštního pouta, které jim umožňuje vidět, co si ten druhý napsal na kůži, jelikož se to objeví na jejich vlastní. Nate...