68. The Pizza Man and the Babysitter

4.9K 550 128
                                    

Rory (31) | Nate (30)

  ✿ 

   „Nesnáším všechny lidi na téhle planetě."

   „Hej! Mě nemůžeš nesnášet, donesl jsem pizzu!"

   „...Nesnáším všechny lidi na téhle planetě kromě tebe."

   „Díky, to už je lepší."

   Nate mu podal kousek pizzy a Rory si ho od něj jednou rukou převzal. Jeho druhá ruka byla momentálně zaneprázdněná, což byl taky důvod, proč Rory tvrdil, že všechny nesnáší.

   „Přísahám, že už jí nikdy nedovolím udělat to, co si dovolila teď. Tohle je utrpení. Kdy už to konečně přestane řvát?" zeptal se Natea.

   Nate se podíval na dítě, které momentálně poskakovalo Rorymu po nohách a občasně ho kopalo do břicha, když si Rory nedal dobrý pozor. Zřejmě si myslel, že je to vtipné, protože se Rorymu zasmál a pokrčil rameny. 

   „Možná přestane řvát, až mu začneš říkat jménem?" napadlo ho. Rory se na něj zamračil.

   „Fajn. Zmlkni, Felixi, oběti Abbyiny poslední posedlosti. Nechť jsi navždy vděčný, že jsi neskončil se jménem Isabelle," pověděl tomu dítěti. To se na něj zašklebilo a ječelo dál. Rory si byl jistý, že dnešek je poslední den, kdy má v pořádku sluch.

   „Nebo bys mohl... ho zkusit kolébat nebo tak něco?"

   Rory si povzdechl, ale vzal dítě do náručí a začal s ním houpat ze strany na stranu. To se Felixovi ale nelíbilo, protože sebou začal smýkat tak moc, že Rorymu málem vypadl.

   „Přísahám, že tohle dítě nenávidím," prohlásil.

   „Ale no tak. Nemůže to být až tak hrozný. Ukaž, nech mě to zkusit," nabídl se Nate a natáhl k Rorymu ruce, aby mu dítě předal. Rory se na toho zplozence pekla zamračil, než ho poslal dál.

   Nate to dítě vyzvedl tak, že mu stálo na kolenou, a usmál se na něj. „Nazdar prcku," pozdravil ho a to dítě, bez legrace, přestalo brečet a zvědavě na Natea vykulilo očka. Nate se usmál ještě víc a trochu s dítětem zatřásl. „To se ti u Roryho tak nelíbilo, žes musel brečet?" zeptal se.

   Rory věděl, logicky, že to dítě nemohlo Nateovi rozumět. Ale do dne, kdy zemře, by přísahal, že se na něj podívalo a zašklebilo se. Opravdu netušil, co udělal, že si toho kojence tak znepřátelil, ale doufal, že ho to přejde. Abby byla dost strašidelná, když byla naštvaná a její potomek se na tom zdál být ještě hůř.

   Nate začal dělat vtipné obličeje a to dítě se začalo smát a Rory se uraženě opřel o opěradlo sedačky a zakousl se do kousku pizzy. To dítě v sobě mělo jeho geny sakra, a stejně ho nemělo rádo.

   „Máš taky hlad? Chceš tohle?" žvatlal dál Nate. Držel v ruce dětskou lahev plnou mléka nebo čeho a mával jí dítěti před obličejem. To po tom hmatalo ručičkami, ale Nate lahev oddaloval, aby na ni nedosáhlo. „Chceš tohle, Felixi? Jo? Chytíš to?" Felix se smál a Nate lahví chvíli mával, až mu ji nakonec dal a nechal Felixe se napít.

The Words ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat