Nate (29) | Rory (29)
✿
Nateovy spolupracovnice, Nora a Gisele, vždycky zavolají „beru," když do kavárny vejde nějaký hezký kluk, a která to zavolá dřív, ta vyřídí jeho objednávku. Nate už za dnešek slyšel „beru!" nejmíň desetkrát, takže ani nevzhlédl, když to obě zvolaly naráz chvilku po konci jejich polední pauzy.
Právě připravoval pro nějakou puberťačku „lehké skořicové frappuccino bez pěny s dvěma cukry navíc," jelikož to ani Nora ani Gisele nechtěly dělat, když k pultu přistoupil velmi známý člověk v bílé košili, modré kravatě a černých kalhotách.
Gisele musela zavolat „beru" dříve, protože ladným krokem došla k Rorymu a naklonila se přes pult, aby jí šlo vidět do výstřihu.
„Tak co to bude?" zeptala se, přičemž určitě na oko nevinně zamrkala, protože ji to Nate viděl dělat už několikrát, když flirtovala s kluky.
Rory sledoval její tvář místo jejich prsou, a tak se naklonila víc dopředu, čímž je určitě přimáčkla tak moc, že jí šla vidět i podprsenka.
„Co tady máte nejlepší?" odpověděl Rory otázkou. Pokoukl po Nateovi a lehce se usmál, díky čemuž Nate málem upustil hotové frappuccino. Moc dobře věděl, že si Rory objedná to co obvykle - většinou nechodil sem, ale tenhle řetězec patřil Chloe, takže určitě měl něco, co si objednával rád.
Nate zanesl frappuccino puberťačce, která mu ani nepoděkovala a se sluchátky v uších klidně odešla.
„Někteří lidi jsou tak nevděční," prohlásila Nora a stoupla si k výdejní části pultu vedle něj. Nate kvůli tomu přišel o Giselinu odpověď na Roryho otázku.
„Mhm. Omluvíš mě?" zeptal se, i když se hodlal vzdálit jen asi o pět kroků, a odešel za Gisele.
„Vadilo by ti, kdybych tohle vyřídil?" zeptal se jí s úsměvem, o němž doufal, že vypadá mile a přesvědčivě.
Gisele se na něj trochu zamračila. „Proč? Já to zvládám," řekla tiše, jako by se snažila, aby ji Rory neslyšel.
Nate se pokusil o jeho nejlepší štěněčí pohled. „Prosím?"
Gisele vypadala, že tomu odolá, ale nakonec protočila oči a s povzdechem řekla „fajn" a odešla těch pět kroků za Norou.
Rory nevěřícně zakroutil hlavou. „Kdo by tušil, že máš až takový vliv?" zeptal se.
Nate pokrčil rameny. „Jsem přirozený talent."
V tuhle dobu sem chodilo skoro nejvíce lidí za celý den - nejvíce jich přicházelo kolem třetí až páté - takže by si Nate zřejmě neměl povídat s Rorym, ale spoléhal na to, že by ho Chloe nevyhodila.
„Tak co si dáš?" zeptal se Roryho.
„Co je tady podle tebe nejlepší?"
„Jahodové smoothie," odpověděl Nate bez rozmýšlení.
Rory se zasmál. „Jasně, že je," řekl spíš pro sebe. Nate se nadšeně zazubil, protože ho potěšilo, že si Rory ještě pamatuje jeho posedlost s čímkoliv, co v sobě mělo jahody.
ČTEŠ
The Words ✔
Short StoryVe světě, kde má každý svoji spřízněnou duši, jsou chlapci Nate a Rory spojeni už od narození. Můžou spolu komunikovat pomocí zvláštního pouta, které jim umožňuje vidět, co si ten druhý napsal na kůži, jelikož se to objeví na jejich vlastní. Nate...