57. Time to Dance

5.5K 566 275
                                    

Nate (29) | Rory (29)

   Nate prázdně zíral před sebe, kde právě Abby vášnivě políbila Chloe, když obě řekly své ‚ano.' Za každou z nich stály družičky v modrých šatech, za Abby potom ještě Rory a za Chloe její bratr Derek, o kterém Nate pouze slyšel, ale nikdy ho nepotkal.

   Rory se na Abby s Chloe usmíval a Nate si přál, aby taky mohl být tak šťastný, že se dvě jeho nejlepší kamarádky berou, jenže nedokázal přestat myslet na to, jak raněně Rory vypadal, když se mu Patrick představil. Natea by nikdy nenapadlo, že by to, že se tady s někým ukázal, mohlo Rorymu ublížit, ale očividně ano.

   Taky myslel na to, jak se na něj Colin díval, když Rory odešel. Jelikož byl od jejich rozchodu Colin spíše Roryho kamarád než jeho, dávalo smysl, že by se přidal na jeho stranu, jenže Natea stejně mrzelo, že se na něj díval stejně jako tehdy, když se dozvěděl, že Nate Roryho podvedl. Jako by se tím jediným pohledem ptal: „Jak jsi to jen mohl udělat?" Jakoby Nate neměl právo sem s někým přijít.

   Všichni kolem něj tleskali, a tak začal tleskat taky. Rory položil Abby ruku na rameno, aby jí připomněl, že se s Chloe nemůže líbat na věky, protože je lidi pozorují. Abby se se smíchem odtáhla.

   Patrick se k němu naklonil tak blízko, že Nate měl co dělat, aby se neodtáhl. „Vážně jim to spolu moc sluší!" zařval mu do ucha přes všechno to tleskání. Nate si všiml, že se na něj Colin dívá, a tak jen přikývl. Patrick se naštěstí narovnal na svojí židli.

   Abby s Chloe prošly uličkou a Nate se na ně alespoň usmál, když se obě podívaly k jejich stolu. Colin hlasitě zapískal.

   Jelikož chtěly mít obřad a oslavu ve stejném sále, všichni šli ven jen na pár fotek, a potom se zase vraceli dovnitř, aby se Abby mohla zatančit na všechny ty seriálové písničky, které vybrala.

   Nate byl na více fotkách, než by se mu líbilo, a dokonce i Rory se souhlasil fotit, což bylo opravdu nefér, když Nate měl jenom jednu jeho fotku, kterou navíc fotila Abby.

   Párkrát se stalo, že Rory a Nate museli stát vedle sebe (mohla za to Abby) ale v takových situacích se na něj Rory sotva podíval a vždycky stál tak, aby se ho nijak nedotýkal. Nate opravdu obdivoval Roryho schopnost předstírat, že se nic neděje.

   Když se vrátili dovnitř, Abby okamžitě zatáhla Chloe na parket a Rory se k nim přidal u stolu. Posadil se na svoje místo vedle Amandy a položil si lokty na stůl. „Bože, být v blízkosti Abby je tak vyčerpávající," pronesl. Nate měl pocit, že mluvil spíše na Colina a Amandu než na něj a Patricka.

   Colin si odfrkl. „O tom mi povídej."

   Patrick, který neuměl být zticha déle než dvě minuty, což bylo něco, co mu u Abby připadalo docela roztomilé, ale u Patricka jenom otravné, se naklonil přes stůl a řekl: „Já myslel, že ji máte rádi."

   Rory mu neodpověděl, jen ho vraždil pohledem. Patrick nervózně přesunul zrak na Colina, který pokrčil rameny. „Máme, jen je to s ní občas těžké."

   Patrick přikývl, jakože rozumí, a zase se mu na tváři objevil ten široký úsměv. Nate opravdu začínal pochybovat o svém vkusu, protože tenhle kluk mu jednoduše lezl na nervy.

The Words ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat