Nate (28) | Rory (28)
✿
Nate potřeboval s Colinem probrat, co se stalo v nové epizodě Game of Thrones, protože Abby neměla čas, a tak se rozhodl přijít k němu do bytu. Říkal si, že je to jen z tohohle důvodu a ne proto, že nemá nic lepšího na práci, a tak radši připraví svého nejlepšího kamaráda o volný čas, než aby byl sám doma a připadal si jako ubožák, kterým je.
Po cestě tam si představoval, jak asi Colina přesvědčí, aby tam mohl pár hodin zůstat, protože se mu nechtělo zpátky domů, a vymyslel, že jednoduše bude mluvit od doby, kdy mu Colin otevře a nepřestane mluvit do chvíle, kdy se bude chystat odejít. Byl to perfektní plán.
Nate zaklepal na dveře, které měly původně číslo 21, dokud nepřišla na návštěvu Abby a neřekla mu, ať si před to dá dvojku a za to ‚b.' Nate tak alespoň mohl říkat (svým imaginárním kamarádům žijících ve stěnách; Nate přišel na to, že jsou to skvělí posluchači) že jeho známý bydlí v bytě 221b a nikdo nemusel vědět, že se nenachází na Baker Street, ani v Londýně, Anglii nebo alespoň v Evropě.
Když se ty dveře ale otevřely, nestál za nimi Colin, ale Amanda. Nate je seznámil před více než dvěma měsíci, ale pořád zapomínal na to, že spolu teď vlastně chodí, a tak by nemělo být divné ji vidět u něj doma. Stejně mu to divné připadalo a měl chuť se jí zeptat, co tam dělá.
Amanda si výrazně oddechla, když ho uviděla, a pronesla: „Díky bohu, už jsem se lekla, že přišli brzo."
Nate na ni zíral jako by jí narostla druhá hlava. „Uh... asi jdu nevhod? Já přijdu někdy jindy, ať vám tady... nepřekážím," řekl jí. Měl raději zůstat doma.
Amanda mávla rukou. „Vůbec nebudeš překážet. Přišel jsi za Colinem?" zeptala se. Nate přikývl. „Tak pojď dál, já ještě musím všechno připravit než přijdou."
Nate opatrně vešel do bytu a Amanda za ním zavřela.
„Než přijde kdo?" zeptal se ze zvědavosti, zatímco si vyzouval boty.
Amanda zůstala několik vteřin potichu. „Však víš... lidi," odpověděla. „Colin je v ložnici, ale radši se ohlaš, než vejdeš," poradila mu a zmizela v kuchyni. Ani trochu zvláštní.
Nate vážně nechtěl vědět, proč, když je tady Amanda, se musí ohlásit, než vejde za Colinem do ložnice. Navíc, jak se přibližoval k ložnici, všiml si, že zpoza dveří hraje neskutečně nahlas nějaká známá písnička, kterou nedokázal okamžitě pojmenovat.
Zaklepal na dveře a zavolal Colinovo jméno, přičemž mu oznámil, že jde dovnitř. Nedostalo se mu odpovědi.
Stiskl kliku a tak se mu naskytl pohled hrůznější, než si kdy mohl představit.
Colin skákal na posteli (plně oblečený) s hřebenem v ruce a zadýchaně zpíval:
And we danced all night to the best song ever!
We knew every line, now I can't remember
how it goes, but I know that I won't forget her!
'Cause we danced all night to the BEST SONG EVER!I think it went: „oh, oh, oh,"
I think it went: „yeah, yeah, yeah,"
I think it goes-„Coline."
„Ahhhh!"
Colin sebou prudce škubl a vytřeštil na Natea oči. Pomalu slezl z postele a přešel ke stolu, kde klikl myší a vypnul tak svůj hudební doprovod.
ČTEŠ
The Words ✔
Short StoryVe světě, kde má každý svoji spřízněnou duši, jsou chlapci Nate a Rory spojeni už od narození. Můžou spolu komunikovat pomocí zvláštního pouta, které jim umožňuje vidět, co si ten druhý napsal na kůži, jelikož se to objeví na jejich vlastní. Nate...