38. Sleeping arrangements

6.6K 739 109
                                    

Rory (19) | Nate (19)


   Rory políbil svého přítele ještě jednou, než se odtáhl.

   „Víš, klidně můžeš spát v mojí posteli. Tu matraci využít nemusíme," navrhl Nate.

   Rory se usmál. „Nedělej mi neslušný návrhy, Nate. Jsme v tým pokoji z dětství, to se vážně nehodí."

   Nate se začervenal. „Tak jsem to nemyslel! Jen mě napadlo, že bychom mohli spát spolu. Jakože v jedné posteli, ne jako spolu-spolu," vysvětlil Nate, přičemž si schoval tvář do dlaní.

   Roryho Nateova stydlivost pobavila. „Tím chceš říct, že se mnou nechceš spát v tom druhém smyslu slova?" zeptal se, aby Natea trochu potrápil.

    Ten si položil ruce do klína a podíval se na Roryho vytřeštěnýma očima.

   „U-uh, možná někdy... později? Nemyslel jsem, že..."

   „Že co?"

   Nate si povzdechl. „Asi jsem ještě tak daleko nemyslel," přiznal.

   Rory zvedl obočí, přičemž čekal, až mu to Nate vysvětlí.

   „No, nikdy jsem s klukem nic neměl-"

   „To si uvědomuju," přerušil ho Rory.

   „Já vím, jen nemám nejmenší ponětí, co bych měl dělat. Ještě mě nenapadlo, že bychom měli... však víš," řekl a rukama ukázal na sebe a pak na Roryho.

   „Mít sex?" zeptal se Rory bezostyšně, nad čímž se Nate ještě víc začervenal.

   „Uh, jo. To," potvrdil.

   Rory se lehce zamračil. „Ale říkal jsi, že jsi předtím s někým chodil."

   Nate se ošil na svém místě vedle Roryho na posteli. „To jo, ale to byla holka."

   „No a?"

   „No a to bylo jiný!" vykřikl frustrovaně. Roryho to trochu překvapilo, ale ani sebou necukl.

   „Pohyby jsou stále stejné, vážně nevidím, co máš za problém," řekl zmateně Rory. Potom ho něco napadlo. „Nebo jsi s tou svou přítelkyní nespal?"

   Nate zakroutil hlavou. „Proboha, Rory, nemůžeš se ptát na takový věci," odpověděl.

   Rory se chtěl zeptat ‚Proč ne?' ale viděl výraz na Nateově obličeji a raději se rozhodl pro: „Tak fajn. Promiň."

   Nate si znovu povzdechl. „Jo, spal jsem s ní, ale to bylo, až jsme spolu chodili delší dobu. Takže já a ty? To se nestane. Alespoň ne právě teď."

   Rory jednoduše pokrčil rameny. „Nemyslel jsem, že bychom spolu měli teď něco mít, jen jsem se zeptal na otázku," hájil se. Nate vypadal, že si v hlavě přehrává posledních pár minut, aby si vzpomněl, jak se k tak nepříjemnému tématu dostali. „Ale jsem rád, že jsme si to vyjasnili," přiznal Rory.

   Nate byl zřejmě stejného názoru, protože se najednou usmál. Roryho vždycky těšilo, když se Nate usmíval.

   „To já asi taky."

  ✿  

   Rory se vracel nahoru po schodech se sklenicí vody v ruce, protože často dostával v noci žízeň a nechtěl se toulat po neznámém domě. Nate si šel mezitím promluvit s Danielle, protože si s ní podle všeho neměl čas ještě pořádně popovídat. Rory ho nechtěl okrádat o čas se svojí sestrou.

The Words ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat