Protože já a @laheyx jsme jednou ze srandy řekly, že se někdy musí Rory a Jayson z jejího příběhu Million Reasons potkat, rozhodly jsme se, že to nakonec uděláme, a tak je to teď tady. Jestli neznáte Million Reasons, běžte si to přečíst, protože je to skvělý a je tam kluk, který na sobě nikdy nemá tričko a taky homofobní babička, u které je slíbeno, že se tam ještě někdy objeví.
✿
Rory (28) | Nate (28)
✿
Rory se rozhodl, že léto před začátkem jeho kariéry na univerzitě stráví u svých rodičů. Měl učit na Kansaské univerzitě, kde sám studoval, takže se stejně musel přestěhovat do Lawrence, a tak mu máma navrhla, aby u nich zůstal, než si něco najde.
Bylo zvláštní znovu vidět město, v němž strávil tolik let. Nepřipadalo mu, že se nijak změnilo, ale přesto se tam cítil jinak, tak zvláštně. Už tam nepatřil.
I dům, kde vyrůstal, se zdál jiný. Rory mohl přísahat, že býval menší, a že se před vchodem nacházelo méně květin. Alespoň vnitřek domu se nezměnil. Rory měl dokonce na chvíli radost, když si uvědomil, že to tam voní pořád stejně.
Jeho pokoj byl až na nábytek prázdný a Rory našel ve skříni pár krabic s jeho starými věcmi. Nechtěl se tím vším probírat, ale jednu z nich ze zvědavosti otevřel, a našel svoje staré sešity, nefungující Tamagotchi a sadu nepíšících propisek a zlámaných tužek.
Taky tam bylo nějaké oblečení, které už léta nenosil. Najednou měl chuť si to všechno obléct, aby si mohl znovu připadat, jako když mu bylo patnáct.
V patnácti totiž neměl zlomené srdce.
Vrátil tmavě modrou košili a starý vánoční svetr s bílými sněhovými vločkami zpátky do svojí krabice a raději skříň zavřel. Nechtěl na Natea myslet.
Obvykle, když o Nateovi začal moc přemýšlet, šel si zaběhat. Ať už byl naštvaný, smutný, vystresovaný nebo jenom v mizerné náladě, běhání mu pomohlo. Připadalo mu, že tím utíká od všeho zlého v jeho životě, a díky tomu se cítil o něco líp.
Navíc někdy nutně potřeboval utéct od lidí, kteří mu připomínali, jak všechno zpackal.
Rory věděl, že přesně to se chystaly udělat jeho mámy, jakmile přijde dolů, i když ony si samozřejmě chtěly jen „popovídat" o tom, že přes půl roku netušily, že se jejich syn a jeho dlouholetý přítel rozešli. Nebyla to jeho chyba - to Abby měla moc práce a dlouho s nimi nemluvila.
Ani s Rorym už tolik nemluvila.
Po tom, co se Nate a Rory rozešli, se celá jejich skupina rozdělila. Colin a Rory teď byli něco jako nejlepší přátelé, až na to, že jeho nejlepší kamarádkou vždy zůstane Abby. Už od školy byl zvyklý na to, že má Abby více přátel a že jsou pro ni důležitější než on, ale pokaždé začal žárlit, když se bavila s někým jiným. Na Chloe nežárlil, protože to bylo něco jiného, ale ostatní Abbyiny přátele Rory většinou neměl rád. On totiž neměl nikoho jiného než ji - žádné jiné přátele, za kterými by zašel, když mu nebylo dobře. Později se začal bavit s Natem a tím pádem i s Colinem a taky se trochu bavil s Andym a skvěle si rozuměl s Chloe, ale pouze Abby byla jeho nejlepší kamarádkou.
Neměl sice tušení, proč se s ním už dávno nepřestala bavit, ale byl rád, že to neudělala. Dokázal se nějak vypořádat s tím, že on její nejlepší přítel nikdy nebude.
ČTEŠ
The Words ✔
Short StoryVe světě, kde má každý svoji spřízněnou duši, jsou chlapci Nate a Rory spojeni už od narození. Můžou spolu komunikovat pomocí zvláštního pouta, které jim umožňuje vidět, co si ten druhý napsal na kůži, jelikož se to objeví na jejich vlastní. Nate...