44. Blue and pink and purple

5.9K 657 86
                                    

Rory (25) | Nate (25)


   V pokoji bylo vteřinu úplné ticho, než se Abby hlasitě rozesmála.

    „Tuhle scénu jednoduše miluju," prohlásila, přičemž si hodila do pusy dalšího gumového medvídka. 

   Chloe, které se k ní tiskla, jí obmotala paže kolem pasu a zamumlala: „Já myslela, že miluješ jen mě." Potom dala Abby pusu na tvář.

   Abby s úsměvem pootočila hlavu, aby se mohla podívat svojí přítelkyni do očí. „V mém srdci je dost místa pro tebe i pro tuhle scénu," odpověděla klidně.

   Chloe nad ní zakroutila hlavou a s úsměvem se k ní naklonila, aby ji mohla políbit na rty.

   Colin si odkašlal. Abby po něm střelila pohledem. „Ne, že bych si neužíval tohle sledovat, ale můžete prosím přestat? Jako by toho nebylo už dost od těchhle dvou," řekl, přičemž pokývl hlavou na Roryho s Natem.

   Nate zvedl hlavu, kterou měl až doteď položenou na Roryho rameni, a zamračil se na Colina. „Dej pokoj. Bydlíme tady, můžeme dělat, co se nám zachce."

   Colin protočil oči a vrátil se ke sledování televize. „Vážně si musím najít přítelkyni," řekl sám sobě.

   Rory se uchechtl. „Dobrý nápad."

   Všichni sledovali, jak se Fester Addams vrací do svého pokoje, přičemž tancuje Mamushku. Colin se posadil rovně.

   „Myslím to vážně. Potřebuju přítelkyni. Chloe, nemáš nějaký další kamarádky, který bys mi mohla dohodit?" zeptal se.

    „V žádným případě nebudu riskovat svoje přátelství s dalšími lidmi jenom proto, že si bez naší pomoci nedokážeš vrznout. Ne-e. Zkus seznamku," poradila mu Chloe.

   Colin se zašklebil. „To radši ne."

   „Můžeš být potichu?" sykla na Colina Abby.

   Colin jí ukázal zvednutý prostředníček, ale zmlkl a vrátil se ke sledování. Rory k sobě přitiskl Natea o něco blíž a Nate zvedl hlavu ještě jednou, aby se na Roryho mohl usmát.

   „Děkuju za ty květiny," zašeptal.

   Rory mu úsměv oplatil. „To už jsi dneska párkrát řekl," poznamenal.

   „Jaký květiny?" zeptal se Colin.

   „Ty prostě nedokážeš zavřít zobák, co?"

   Colin střelil po Abby pohledem. Rory pokývl hlavou ke konferenčnímu stolku blízko u okna, kde stála váza s různými druhy modrých, růžových a fialových květin.

   Colin hvízdl. „Pěkný. Ale na co?"

   Rory protočil oči. „Je dvacátého třetího září," odpověděl.

   „No a? Nate přece nemá narozky v září, že ne?"

   Abby si velmi hlasitě povzdechla, vzala do ruky ovladač a zmáčkla tlačítko pauza.

The Words ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat