43. Tag, you're it

6.9K 626 118
                                    

Nate (24) | Rory (24)


   Za ta léta, co Abby znal, měla ta zrzka hodně šílených nápadů. Když ale navrhla, aby Rory, Nate, Colin, Andy a jeho přítelkyně, všichni přijeli do domu na pláži jejích rodičů, Nate byl přesvědčený, že jí přeskočilo.

   ...A přesně proto, že si Nate myslel, že je to šílený nápad, právě stál holýma nohama v písku a mračil se proti slunci, protože si zapomněl sluneční brýle.

   Rory si odešel koupit pití, protože tu podle něj bylo moc velké horko a on nechtěl umřít takhle mladý. Colin spal na lehátku a Nate tajně doufal, že se spálí, jen aby si z něj později mohl dělat legraci. Andy a jeho přítelkyně, Eileen, odplavali neznámo kam. Chloe šla s Rorym ke stánku, aby mohla vzít sobě a Abby zmrzlinu.

   Tím pádem se Nateovi dostalo skvělé příležitosti se zeptat Abby na něco, co ho už dlouho zajímalo.

   Prošel pískem až pod slunečník, kde ležela Abby a četla si (už nejmíň po dvacáté) třetí díl Harryho Pottera.

   „Uhm... Abby?" začal opatrně Nate, protože si nebyl jistý, jestli ji může vyrušit při čtení. Posadil se na prázdné lehátko, kde ještě před pár minutami ležela Chloe.

   Abby si důležitě zvedla sluneční brýle z očí a posunula je na vršek hlavy.

   „Copak potřebuješ, mudlo?" zeptala se.

   Nate se rozhlédl okolo. „Chtěl jsem se zeptat... nevíš náhodou, jestli někdy řekl Rory někomu, že je miluje? Třeba jeho mámám nebo tak," zamumlal. Cítil, jak se mu do tváří žene krev. Už zase.

   Abby si založila stránku prstem, přivřela knihu a posadila se rovněji, přičemž se dala do zírání na Natea s vykulenýma očima. 

   Uběhla sekunda. A další. A další.

   „On ti to neřekl zpátky, že ne?" Její otázka zněla spíše jako fakt. Jako by si Abby nedokázala představit, že se děje něco jiného. A měla pravdu.

   Nate nesouhlasně zakroutil hlavou.

   „Oh, Nate..." povzdechla si smutně. „Jsem si jistá, že to cítí stejně. Je to Rory - vždyť ho znáš."

   Nate si odfrkl. „Jo, bohužel až moc dobře."

   Abby chvíli nic neřekla a Nate si dokázal jen představit, jak se asi tváří, protože urputně sledoval písek, který lhostejně rozkopával pod nohama.

   „Řekl jsi mu to už mockrát?" zeptala se.

   Nate pokrčil rameny. „Jen párkrát."

   „Kolik tak myslíš je 'jen párkrát'?"

   Oh. Vždyť víš. Třicet dvakrát. „Asi kolem třiceti."

   Nate vzhlédl a všiml si, že se Abby nervózně kouše do rtu.

   „A co udělal on?" pokračovala.

   Nate myslel na všechny časy, kdy mu to řekl. Poprvé byl Rory překvapený, ale když ho to přešlo, (a Nate nakonec nedostal infarkt, i když si byl jistý, že se to stane) zeširoka se usmál a odpověděl: „No nezní to od tebe přímo rozkošně," potom se přiblížil k Nateovi a zašeptal mu do ucha: „Řekni to znovu."

The Words ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat