Takže je tady reference, ta z obrázku, a taky chci říct, že jsem se vrátila do kapitoly "43. Tag, you're it" a změnila to tak, že je Rory vyšší, protože u mě v představách tomu tak je. Tahle kapitola bude mít ještě druhou část, kterou ale zatím nemám napsanou.
✿
Rory (29) | Nate (29)
✿
„Všechno musí být perfektní," řekla Abby už asi po dvacáté, když si všimla, že se jí z účesu uvolnil pramínek vlasů. Holka, která jí s vlasy a make-upem pomáhala, opustila pokoj, aby se Abby mohla převléct, a tak teď Rory seděl na pohovce a sledoval ji, jak pobíhá po pokoji ve spodním prádle a snaží se najít sponky a sprej na vlasy.
„Prostě musí. Jestli mi svatbu překazí moje vlasy, nechám si je oholit."
Rory se pobaveně pousmál a počkal těch deset vteřin, než Abby vzdala hledání a zeptala se: „Kam šla Bethany? Potřebuju, aby to spravila, jinak se asi zblázním. Šla na chodbu?"
Abby položila ruku na kliku a chystala se otevřít, v čemž jí Rory naštěstí zabránil tím, že vykřikl: „Ne!"
Abby se na něj překvapeně podívala. „Co je?"
Rory měl chuť se plácnout do čela. „Tam venku jsou lidi? A ty na sobě nemáš oblečení?"
Abby kliku pustila. „No jo, já zapomněla." Přešla k velkému zrcadlu vedle skříně, ze které sundala svoje svatební šaty. Byly zlaté, protože obě dvě nemůžeme být v bílé a v Mortal Instruments se vdávají ve zlaté. „Mohl bys pro ni teda dojít ty?" poprosila ho.
„Já myslel, že jsem tady, abych ti zapnul šaty."
Abby v zrcadle přikývla. „A taky abys vyřizoval pochůzky. Obleču si ty šaty teď a Beth je pak může zapnout. Hlavně si pospěš."
Rory se neochotně zvedl a počkal, až si Abby obleče ty šaty, než otevřel dveře. Na chodbě ale nikdo nebyl, takže čekal zbytečně.
„Jo a prosím tě, zkontroluj Colina. Řekni mu, že jestli provede nějakou pitomost, osobně ho vykastruju."
Rory se nad tou představou uchechtl. „To by se mu možná i líbilo," poznamenal. Abby na něj mávla rukou, ať už jde, a tak to taky udělal.
Bethany byla jen o dvoje dveře dál, takže ji Rory našel rychle. Všichni, kteří holkám nijak nepomáhali s přípravami, byli dole, odkud taky šlo nejvíce hluku. Rorymu se tam moc nechtělo, ale jelikož po něm Abby chtěla už jen to, aby našel Colina, nezbývalo mu nic jiného, než sejít dolů, projít dlouhou chodbou s několika dveřmi po každé straně, až do sálu, kde se to hemžilo lidmi, u nichž Rory měl většinou pocit, že je zná, ale nikdy nevěděl odkud.
Colinovy vlasy a tím pádem i Colina spatřil skoro okamžitě. Stál u jednoho z kulatých stolků a máchal kolem sebe rukama, přičemž nadšeně mluvil na Amandu. Ta vypadala, že se stydí za to, že ho vůbec zná. Rory se často cítil úplně stejně.
Došel ke Colinovi, který zrovna říkal: „Třeba sem taky v minutě a patnácti vteřinách do War of Hearts vejde Magnus-"
ČTEŠ
The Words ✔
Short StoryVe světě, kde má každý svoji spřízněnou duši, jsou chlapci Nate a Rory spojeni už od narození. Můžou spolu komunikovat pomocí zvláštního pouta, které jim umožňuje vidět, co si ten druhý napsal na kůži, jelikož se to objeví na jejich vlastní. Nate...