II.

1.3K 70 8
                                    

McGonagallová nás přivedla do Velké síně k ostatním studentům. Síň byla nádherná. Obdivovala jsem ji tak dlouho, dokud jsem neuslyšela něco, co mne dokonale probudilo.

-"Chloe Dyvoir" přečetla Minnie moje jméno a dala důraz na mé příjmení. Sevřeli se mi útroby. Co když budu ve Zmijozelu? Rozhlédla jsem se a rozešla se směrem Moudrý klobouk. Minnie mi ho nasadila na hlavu a klobouk ke mě začal promlouvat.

"Hmmm, Dyvoir. Podle přijmení bych tě měl poslat do Zmijozelu, ale povahově se tam nehodíš ani za mák, Zmijozel tudíž ne, Havraspár? Nenene... Co Mrzimor? Pro kamarády by jsi obětovala život, Hodila by jses tam, ale přece jen někam se hodíš víc. Ať je to tedy..."

"-NEBELVÍR!!"

Seběhla jsem k nebelvírskému stolu a všichni mi gratulovali. Byla jsem šťastná. Začala jsem vnímat zařazování.

"Kamoli Dyvoir"

Sestra tam seděla dlouho a já nechápala co tak dlouho trvá na tom říct Zmijozel? To co řekl moudrý klobouk vzápětí mi ale vzalo dech.

"- Havraspár"

Kamoli vypadala vzteky bez sebe a
mířila k havraspárskému stolu. Je pravda že byla Kamali věčně zahrabaná v knížkách, ale... rodiče budou zuřit! Upřímně je mi Lay líto.

"Tory Blanchet.... MRZIMOR"

"James Potter..... NEBELVÍR"

"Flora Avery..... ZMIJOZEL"

"Lily Evans......NEBELVÍR"

"Sirius Black.......NEBELVÍR"

"Bellatrix Black.....ZMIJOZEL"

" Lucy Kyleg......... MRZIMOR"

"Gierta Toulot...... HAVRASPÁR"

" Tom Gavart....... NEBELVÍR"

"Remus Lupin........NEBELVÍR"

" Severus Snape........ZMIJOZEL"

"Lucius Malfoy.........ZMIJOZEL"

Bylo ještě spousty jmen, ale já se začala bavit se Sirim a Jamiem o famfrpálu. Milovala jsem famfrpál, chtěla bych se dostat do kolejního družstva na pozici střelkyně. Milovala jsem létání ačkoli mi rodiče létat zakazovali.

"- to by bylo z mé řeči vše a teď" lusknul Brumbál prsty a všude se objevilo spousty jídla "Dobrou chuť" dopověděl ještě Brumbál avšak můj mozek byl již zaneprázdněn důležitým rozhodnutím: kuřecí stehýnko vs. fish&chips. Nakonec jsem vybrala druhou možnost a k tomu jsem si jako dezert dala vanilkový pudink.

Vše jsem zalila velkou dávkou dýňové šťávy a jako velká koule jsem se i s ostatními pomocí prefektů dostala do nebelvírské společenské místnosti. Popřála jsem klukům dobrou noc a šla do svého pokoje vstříc novým tvářím.

Opatrně jsem vzala za kliku dveří s nápisem: Evansová, Dyvoirová, Walusová, Nymoryová.

" Ahooj, ty budeš Chloe, co?" zeptala se mě mile blondýnka s nebesky modrýma očima.
" Jojo, Chloe Kimberley jméno mé" zasalutovala jsem směrem k blondýnce. Ta se na mě zazubila a objala mě. " Myslím že si budeme rozumět, Daisy Walus, říkej mi Dais"
"Taky si myslím" usmála jsem se na Daisy a šla se seznamovat dál.

"Já jsem Lily, Lily Evansová" představila se mi záplava rudých vlasů lehce stydlivě a natáhla ke mě ruku, ale já ji k sobě přitáhla do objetí.

O 3 vteřiny déle vyběhla z koupelny dívka s vlasy barvy uhle a začala se ihned rozhlížet " Měla jsem pocit, že je tu někdo nový"
" To nebyl jen pocit, Chloe Kimberley, rebel všeho druhu k vaším službám" zahrála jsem trochu divadlo.
"Miluju Bradavice, a miluju hlavně lidi v nich. No já si snad nemohla přát lepší lidi na pokoji" začala se rozplývat černovláska u který nevím jméno, to však ihned napravila: " Charlotte Nymory"
"Jak jsem již říkala jsem Chloe, říkejte mi Chlo, Kim, Berley, Loe a dalšími mnoha přezdívkami, které vaše chytré mozečky určitě vymyslí, že Lils? Ale teď mě omluvte, do 10 minut jsem zpět" a jako namydlenej blesk jsem vylítla z pokoje a jako tsunami se vřítila k Removi, Jimmymu a Siriuskovi do pokoje.

Ani jsem nezabrzdila a skočila do něčí postele. Po bližším prozkoumání pokoje jsem zjistila, že jsem skočila do Jamesovi postele a že se ke mě Sirs přibližuje a chce mě zlechtat. Po tomto zjištění, jsem zaječela a vyběhla na schody do dívčích ložnic. Sirius běžel za mnou, ale jakmile vyskočil na schody tak se proměnily v skluzavku a já letěla dolů stejně jako Sirs. Podívaly jsme se na sebe a dostaly hrozný záchvat smíchu. Válely jsme se pod schody jako retardovaní lachtani. Plácaly jsme rukama kolem sebe a smíchem hýkali. No, zajímavá podívaná určitě...

Asi po půl hodině jsme se uklidnily a každý šel do své ložnice. Tam jsme se převlékly do pyžam a nechali se unést do říše spánků.

Chloe and MaraudersKde žijí příběhy. Začni objevovat