Nastala druhá půlka prosince. Vzduch se ještě rapidněji ochladil a vítr byl ukrutně ledový. Bylo otázkou dní než začne sněžit. Stromy byly kompletně bez listů a po ránu na nich bývala jinovatka. A zrovna jedno takové krásné ráno je právě dnes.
Vzbudila jsem se časně ráno a nemohla již spát. Jelikož bylo úterý vydala jsem se jen na krátký ranní běh na vyčištění hlavy. Pečlivě jsem se oblékla a vydala se vstříc bradavickým pozemkům.
Mráz mě šlehal do rudě zbarvených tváří a já se po dlouhé době uvolnila. Bylo to naprosto osvobozující. Ticho, narušující pouze křupot zmrzlé trávy pod mými botami.
"Dobré ráno, Ley!" uslyšela jsem zdálky a s úsměvem se otočila k nově příchozícímu. Samozřejmě to byl Noah. Trochu jsem zpomalila, aby mě mohl doběhnout.
"Co tak brzo? Myslela jsem, že budeš vyspávat dokud to půjde" poškádlila jsem ho, když mě doběhl.
"Ále... v našem pokoji řežou tři pily! Nedalo se tam spát"
"Chápu. Tak co těšíš se až vás v pátek rozneseme na kopytech?" zeptala jsem se za běhu.
V pátek bude hrát Nebelvír svůj první famfrpálový zápas v této sezóně. Nebelvír vs. Havraspár. Letos máme opravdu silný tým. Já jsem obhájila post odrážeče, stejně jako Mathew Scarf se kterým jsme už sehraný tým a jsme spolu neporazitelní. Chytač samozřejmě legendární James Potter a střelci Rosie Ohland - stejně jako minulý rok, ta holka je fakt třída - a potom dva nový střelci: Tomas Deat a Charlie Luft. A nakonec náš nový nep(r)orazitelný brankář John Turner. Máme slušnou šanci na výhru.
" No tak to ne! Havraspár to vyhraje. Mají přece nejlepšího střelce" chvástal se a při slovech nejlepší a střelec nenápadně ukazoval na sebe.
No a tato debata na téma famfrpál nám vydžela až zpátky do hradu. Rozloučili jsme se a každý jsme se vydali do svých věží.
___________________________
"Lektvary, péče kouzelné tvory, jasnovidectví a dvouhodinovka OPČM! Chápete to? Merline, za co?"
"Klid, Siriusi, to přejde" zasmála jsem se a pokračovala poklidně ve své snídani.
"Bacha" upozornil mě Remus a já se jen tak tak vyhla další z pozvánek na ples.
Totiž, Brumbál si i s plesem vymyslel takzvané plesovky. To jsou růžové obálky, do kterých napíšete pozvání na ples a plesovka se sama složí a jako mudlovská vlaštovka doletí k oné oběti. A někdy to vezme plesovka trošku razantněji a nevybere přistání.
Od vyhlášení plesu nám jim s Daisy chodí hodně. Lily i Char mají pokoj protože Char je zadaná a už od 1. ročníku je nepsané pravidlo, že se žádný kluk nesmí přiblížit k Lily Evansové. Děkujte Jamesi Potterovi. Takže tak.
"Proč? Se nemůžu ani NORMÁLNĚ nasnídat bez debilního pozvání na ples?" zeptala jsem se zoufale a podívala se k havraspárskému stolu. A samozřejmě se mi jedna nejmenovaná pošklebovala. Hodila jsem po něm vraždící pohled.
"Hele Daisy?"
"No..?" odpověděla mi nezaujatě.
"Přijmula si už nějakou pozvánku?" optala jsem se a napadla mě super věc.
Daisy půjde na ples s Noahem! Lehký jako facka.
"Ne, nikdo nebyl dosti vhodný" zasmála se. "Proč se ptáš?"
" Řekni mi svoje požadavky na doprovod!"
"No, aby nebyl úplně odpornej" Noe splňuje.
"Alespoň trochu chytrý" Noe splňuje.
"A aby byl gentleman, to hlavně!" Noe splňuje. Miluj mě Noahu!"Mám nápad! Můžu ti vybrat doprovod na ples? Prosím, prosím!" škemrala jsem a nasadila psí oči.
"To není špatný nápad. A já zase tobě? Platí" usměje se na mě a já se na ní jen zašklebím.
"Platí! Jenom jaký budeš mít šaty?"
"Ještě nevím, ale informuju tě"
"A Daisy, co budeš-"
"Nechci vás rušit, ale za 3 minuty začínají lektvary" pobaveně nám řekla Lily a všichni se společně vydali na hodinu.
___________________________
"Noahu! Noahu! Rookwoode stůj!" snažila jsem se ho zastavit, ale on mě prostě neslyšel.
"Jé! Ley, co potřebuješ?" zeptal se, když se konečně uráčil zastavit.
"Máš někoho na ples?" vyhrkla jsem na něj s očekáváním.
"Ne, ještě ne, proč?"
"Tak teď už jo! Neřeknu ti koho, ale prostě čekej 24.12 v 18:45 u brnění s čepičkou a vlněnýma rukavicema"
"Tak dobře, alespoň se nemusím stresovat, ale nebude to žádná ošklivka, ne?"
"Za koho mě máš? Bude se ti určo líbit! A teď už padám! Čaaooo.." rozloučila jsem se s ním a vyběhla oznámit Daisy, že má doprovod.
"Nazdar" zavolal za mnou ještě se smíchem Noah.
ČTEŠ
Chloe and Marauders
FanfictionJedna rodina. Jedna dvojčata. Jedna dívka. Jedna Nebelvírka. Jedna nešťastná láska. Jedna Chloe. story & cover by muggleborn_writer