XI.

765 45 2
                                    

"Daisy, to je Potter s Chloe" vykřikla Lily a tím pádem mě vzbudila.

"Neplácej nesmysly a spi" zamručela na ní Dais a pootevřela oči.

Najednou vystřelila z postele a začala nadávat.

"U Merlinovy kozí bradky, co v našem pokoji dělá Black?" vyšilovala a tím pištěním vzbudila úplně všechny v této místnosti.

"Walus, buď zticha! Chci spát!" odbyl ji Sirius.

"Co-sakra-děláš-v-týhle-místnosti?" odsekávala a nebezpečně se k němu přiblížila.

"Klid Daisy, já a Charlotte jsme jim to povolily"

Pomalu jsem se zvedla do sedu a protřela si oči.

Pohled, který se mi naskytl byl k popukání. James zahrabaný v mé peřině, Lily seděla na své posteli a zmateně na nás koukala, Daisy, vytočená a s hůlkou u Blackova krku, a Sirius vyděšeně couval před Daisy.

"Děje se něco?"

Á! Jamesíček se probudil!

"Dobré ráno Jamesíčku!" zazubila jsem se a ukázala na Lily, která na nás koukala jako na osmý div světa.

"Dobré Ráno Chloi" přesladěně a ironicky na mě vycenil zuby (jakože úsměv)

"Ty si spala s Potterem a Black spal v Charlottině posteli! Svět se hroutí do záhuby" řekla vyčerpaně Daisy a svalila se na postel.

"Víš Walus, já bych tady dobrovolně nespal, ale vaše kamarádka a náš kamarád si to spolu chtěli v noci rozdat, tak jsme museli vyklidit ložnici a tady Chloe nám nabídla, že můžeme spát tady u vás" vysvětlil Siri

"Fajn, fajn, to si s tebou Chloe vyřídíme později, ale vysvětli nám proč Potter spí v tvý posteli?" převzala si slovo naopak Lily.

"Jen tak" odpověděli jsme s Jamesem na stejno a nevinně pokrčili ramenami.

"V-Vy d-dva s-spolu?" zakoktala se Lily. Žárlivka.

"No jasně" zářivě se na ní James usmál a ona se tvářila, jakoby ji uletěly včely. Budeme si muset Lily promluvit.

"Shrňme si to! Naši dva kamarádi si to dnes - jak výstižně řekl tady Back - rozdali, v našem pokoji spí Black a Potter a k tomu Potter ještě chodí s Chloe! No, to mě poser" ulevila si Lily a my všichni se na ni překvapeně podívali.

___________________________

"Docela nám to uvěřili" konstatoval se smíchem James, když jsme mířili na snídani. Ostatní tu 'novinu' ještě rozdýchávali na pokoji.

"Jo, to teda! A viděl si ten Lilyin výraz? Asi ji nejseš úplně lhostejný"

"Myslíš? Myslíš, že je tu nějaká možnost, aby se Lily do mě...?" nechal vyznít do ztracena a v očích mu vzplál plamínek naděje.

"Myslím, že ano, ale pokud se budeš chovat, tak jak se chováš, tak šanci nemáš!"

"Ty hele Chloe, nechtěla by jsi mi o Lily říct něco víc? Myslím, jaká je jako kamarádka. Znám ji sice dost dobře, ale chtěl bych o ni vědět všechno! Co má ráda, co nesnáší... Chci se kvůli ní změnit. Vždycky, když ji vidím, moje srdce začne bít jako splašené. Já ji miluju tak moc, až to bolí. Klidně bych kvůli ní skočil z Astronomky, ale ona mě nesnáší! Co mám dělat, Chloe? Co mám dělat?" vykřikl zoufale a zajel si frustrovaně rukama do vlasů.

"Zvládneme to, Jamesi. Ukážeme Lily jaký jsi doopravdy. Ukážeme jí, že nejsi to střapaté pako. Platí?" nabídla jsem mu a povzbudivě mu stiskla ruku.

Chloe and MaraudersKde žijí příběhy. Začni objevovat