III.

1.3K 54 13
                                    

"Crrrrrrr-crrrrrrrrrr-crrrrrr"
"Nenávidím budík" ozvalo se z postele naší po ránu mírumilovné Daisy. "Dámy vstáváme-tlesk-je škola" začala jsem vyřvávat na celej pokoj a ladně vyskočila z postele.

Přesunula jsem se k posteli naší Lily: "Lily, Liluško vstávej, škola volá" broukala jsem ji do ucha a ono to kupodivu zabralo. Lily dokonce i vylezla z postele. To je tedy úspěch.

S Daisy a Char to vůbec nic neudělalo. Jde se druhé kolo buzení. Trošku razantněji. "Char, po tvý posteli leze pavouk!" začala jsem hraně kvílet a Char z postele vyletěla jako rachejtle a strašně ječela.

Musela jsem se začít smát.... a taky zdrhat, neboť naštvaná Char je... zlo. Vyběhla jsem do společenky a schovala se za jedno velké křeslo a vyčkávala. "Kde je ta mrcha, kde je Kimberley?" ptala se Char všech ve společence a jeden třeťák mě prozradil a než jsem stačila zareagovat, Char mě povalila na zem a lechtala. A to bylo blbý, protože já jsem extra lechtivý člověk. "Ne-ne-Cha-Char-už-už-do-doost-pro-sím" snažila jsem se vyprostit mezi záchvaty smíchu od Char , ta mě nakonec pustila. Chvíli jsem to musela vydýchávat, protože to byl šok. " Jdem vzbudit Daisy?"
"Char, ale jsi si jistá? Víš, že budeš muset zdrhat taky? "
"Jo, jdeme, protože si na ni musím něco vyzkoušet" ušklíbla se a vydala se směr náš pokoj. Já ji se smíchem následovala.

"Chloe, oblíkni se a vem si všechny věci" začala mě úkolovat a sama se začala připravovat.

"Jseš už?" přikývla jsem.
"Tak sleduj" namířila na Daisy hůlkou a vykřikla formuli 'aquamenti' a dál už si to dokáže představit. Já a Char jsme zdrhaly pryč z pokoje a za náma se řítila dvouhlavá, od hlavy až k patě promočená saň jménem Daisy.

Proběhly jsem obrazem. Saň si asi uvědomila, že její pyžamo je lehce 'průsvitné', tak se asi vydala zpět do pokoje. Ufff...

"Šla bych rychle na snídani, dřív než přijde Daisy" navrhla s rebelským výrazem Char.

"Dobrý nápad Char, myslím že z toho nevyjdeme bez pomsty" ušklíbla jsem se a vydali se na cestu do Velké síně. Cestou jsme šptně zabočili 'jen' třikrát a do síně se dostali v úctihodném čase 13min.

Posadili jsme se k nebelvírskému stolu a nabrali si plný talíř dobrot. Charlotte zvolila typickou anglickou snídani aka vajíčka, fazole, rajčata a slanina. Já si narozdíl od Char vzala sladkou. Čokoládový muffin. Byl vynikající.

V moment, kdy jsme si s Lotte chtěli dát druhé kolo snídaně v podobě ovoce se do Velké síně vřítila blondýnka, s vraždícím výrazem a za ní rudovláska, která měla kvůli Daisy vážný výraz, avšak koutky jí trochu cukaly nahoru.

"Charlotte! Daisy je tady...!" drkla jsem do mé kamarádky jakmile se zmoklá blondýna vydala k nám. "Jejda, asi zdrháme, co?" usmála se černovláska nevinně. Každá jsme popadla jabko a vyřítili jsme se z Velké síně s nadávkami na naše osoby od Daisy v zádech.

Podle rozvrhu jsme zjistily, že první dvě hodiny jsou dějiny čar a kouzel s duchem učitele Binnse. Což je naprosto úžasné, neboť budu moci spát.

Já jsem zabrala lavici pro mě a Daisy v zadní části třídy narozdíl od Charlotte, která pro ní a Lily vybrala místo v první lavici. A ptáte se proč sedíme takhle rozděleně? Je to prosté. My s Daisy zase tolik to učení nezbožňujeme narozdíl od těch dvou šprtů, tudíž nám vyhovují spíše zadní lavice, kde bývá prostor na spaní, povídání, drbání i na mudlovské piškvorky.

Když dorazila Daisy v závěsu s Lils do třídy, tak už zní naštvání asi vyprchalo a společně jsme se situaci zasmály.

Chviličku před začátkem hodiny vtrhly do třídy Jamie, Sirius i Rem. Sirius a James zaujaly poslední lavici za námi, zatímco Rem si sednul za Charlotte s Lils.

Dějiny byly nuda. Přesně jako říkaly starší ročníky. První část jsme strávili posloucháním Jamese a Siriuse, kteří vyprávěli o kočce našeho školníka Filche a tu druhou část hodiny... jsme spali!

Po dějinách jsme měli hodinu kouzelných formulí s  Kratiknotem, přeměňování s McGonagallovou, oběd a létání s profesorkou Hoochovou.

Po létání jsme měli volné odpoledne.

"Co budeme dělat odpoledne?" nadhodila jsem při cestě do hradu.
"Učit se" oznámila Lils
"Půjdu se podívat do knihovny" rozhodla se pro změnu Char.
"A ty Dais?"
"Promiň Chloe, ale jdu také do knihovny"
"Hmm, půjdu najít kluky, s těma bude alespoň nějaká sranda" rozloučila jsem se s dámami a doběhla trio, jdoucí kousek přede mnou.

"Ahoj kluci, nepodnikneme odpoledne něco?" optala jsem se jich.
"To by bylo super, stejně nemáme co dělat"
"Jupí! Tak já se jdu převlíknout z hábitu, tak za 15 minut ve společence?"
"Joo." odpověděli všichni naráz.

Rozloučila jsem se a rozběhla se bradavickými chodbami do nebelvírské věže.

V komnatě jsem se převlékla do tmavých džín, proužkovaného trička a přes všechno přehodila béžový kabát.

Zkontrolovali jsem svůj odraz v zdrdcadle a vyrazila do společenky.

Měla jsem ještě pět minut čas, tak jsem se usadila do pohodlného červeného křesla a čekala na kluky.

Za několik málo minut přišli i James a spol. a za hlasité konverzace jsme zamířili ven z nebelvírské věže.

"Mám nápad." prohlásil Sirius.
"A jakej prosimtě?" zeptal se s jasnou ironii v hlase James.
"No tak Jamesi" okřikl Jamese Remus.
Já se jejich konverzaci jen tiše smála.
"V jedné zábavné knížce jsem četl" pokračoval Siri. "teda spíš objevil, jedno obarvovací kouzlo, které se dá odstranit až za dva dny, nenapadá vás náhodou něco?" zeptal se, ale bylo jasně vidět, že již plán má. Mě ale taky něco napadlo. Přihlásila jsem se jako ve škole a s úšklebkem odpověděla.
"Pane profesore, můžeme obarvit ten Filchův sméták"
"Výborně slečno Dyvoir, 10 bodů pro Nebelvír!" přistoupil na mou hru Sirius.
"Potter, Lupin, nějaké námitky?"
"Prosím ne pane profesore" odpověděli zároveň Rem a Jam. To spůsobilo velký záchvat smíchu.

" Tak, zahajuji akci smeták. Rozdělíme si role" ujal se vůdčí role zase Sir.
"James Potter alias průzkumník čistého vzduchu, Remus Lupin aka hlavní hlídač a ukecávač učitelů, já omráčím Norrisovou a Chloe... bude hlavní barvič! Všichni souhlasí? Výborně!"

"Siriusi, já jako hlavní barvič bych se chtěla zeptat, jaká je ta formule na obarvení Norrisky?"
"Málem bych zapoměl, musíš myslet na barvu, jakou chceš aby objekt zájmu měl a pak řekneš formuli 'coluro brimleo'"

"Fajn, jdeme na to, Norrisová je támhle, Jamesi, Remusi hlídejte. Chloe jdeme." Adrenalin v krvi mi začal pumpovat a zdá se, že Siriusovi taky.

"Mdloby na tebe" vyslal Siri potichu kouzlo a já se začala soustředit na neonově růžovou s neonovými skrvnami barvy zelené, žluté a oranžové. Pořád jsem se soustředila, namířila jsem na 'smeták' a vyřkla formulku.

Plná očekávání jsem se na Norrisku podívala a vybuchla smíchy stejně jako Sirius a z povzdálí také James a Remus.

Když jsme z povzdálí uslyšeli školníka Filche dali jsme se na zběsilý úprk do společenky.

Za stálého smíchu jsme dorazili před obraz Buclaté dámy, ale tam nás čekalo nepříjemné překvapení.

McGonagallová.

A tak se stalo, že Chloe Dyvoir, James Potter, Sirius Black a Remus Lupin překonaly rekord v rychlosti dostání školního trestu.

Rekord byli 2 týdny od nastoupení do školy, ale tito malý nezbedové to dokázali za necelé 3 první dny v Bradavicích.

Chloe and MaraudersKde žijí příběhy. Začni objevovat