Bu bölümden sonrası aile ile alakalı.
Tekrar bağırdım."Cevap ver!Ner-"Aklıma sonradan bastı.Tim ve Damian nerdeydi?Acıya aldırmadan ayağa kalktım."Damian ve Tim nerde?!"Bruce beni zorla oturttu ve çömeldi."Onları bulduğumda baygındılar.Tim iyi ama Alfred hala Damian için uğraşıyor.Damian'nın bulunduğu bölgede Jason'da vardı.O şimdilik mağaradaki hücrede."Ne yani beni bulan Bruce muydu?"Da-Damian'na ne oldu?"Bruce bana acıklı gözlerle baktı."Sana ilk yardımı yaptıktan sonra bir şekilde vurulmuş senin kanamanı durdurmuş.Ama yine o vurulmuş."Damian...Onu görmem lazım!Bruce'un bağırışına aldırmadan ağlayarak bir üst kata koşmaya başladım.Tim'in yanından geçerken bana "Ayaklanmışsın."dedi.Ama ben onu duymadan odaya koştum.Odaya girdiğimde soluk soluğaydım.Karnımı tutarak Alfred'e baktım.Damian'na serumunu verip bana "Geçmiş olsun." dedi ve odadan çıktı.Damian'nın yanına çömeldim ve ona sarıldım.(Lan zor yazıyorum...Ağlıcam lan)Kısık sesiyle bana cevap verdi."Grayson?İyi misin?"Benim için endişeleniyordu."İyiyim Damian,İyiyim..."Damian bana soru sormaya hazırdı."Ağlıyormusun?"dedi.Ben bir şey demeden sarılmaya devam ederken o da karşılık verdi.Ayrıldıktan sonra serumunu söküp ayağa kalktı.Ona yardımcı olarak salona indirdim.Tim ve Bruce'un yanına oturduk."Jason'nı görmek istiyorum."dedim.Bruce ve Tim bana kızgınca baktı."Dick sen aklını mı kaçırdın?!"dedi Tim.Bruce sonradan kızgınlıkla bakmayıp bıraktı."Konuşabilirsin.Verdiği tepkileri görmemiz gerek."Damian,Tim'e baktı Ve "Haklı."dedi.Sonrasında bir şey demeden mağaraya indim.Hücreye doğru yürürken karnımı tutuyordum.Ayak seslerim üzerine Jason kalkarak hücrenin cam kısmına geldi.Birbirimize ifadesiz bakarken ben lafa girdim."Neden bana bunu yaptın?Neden ihanet ettin?"diye sorduğumda gülerek cevap verdi."Çok salaksın.Benim amacım ondan kurtulmaktı ama olmadı.*etrafına baktı*Eskiden birilerini tıktığım hücreye kendim girdim.Aklıma gelmezdi."Gülümsedim."Madem öyle..."dedim ve kapıyı açan kolu çektim.Jason dışarı çıktı.Silahını başıma dayadı."Vur beni."dedim.Eli titremeye başladı o sırada Alfred,Tim,Damian ve Bruce geldiler.Onlara dur işareti yaptım Ve Jason'a döndüm."Vursana!Hadi beni vur!"ben bağırırken silahı daha fazla dayanamayıp yere attı ve bana sarıldı.Ağlayarak konuşmaya başladı."Üzgünüm!Üzgünüm!"Eski günlerden aklıma geldi.Üzülünce o şirin Robin kıyafetiyle bana sarılırdı,bende onun başını okşardım.Aynen bunu yaptım."Sakin ol Jay sakin ol.Burdayız.Senin yanında."Tim ve Damian'nın ağzı 2 karış açıktı.Alfred ve Bruce yanımıza geldi.Jason Bruce'a baktı ve nefes almadan konuşmaya başladı."Özür dilerim ben şey yani yaptıklarım berbat bir insanım.Baksana Dick'i,Damian ve Tim'i nerdey-"Bruce Jason'a bağırdı."Sakin ol!Jason herkes hata yapabilir."Jason ağlayarak konuşmaya devam etti."Ama benim yaptığım hata...Onları öldürüyordum!!"Tim'in kolu alçıdaydı kolunu tutarak Jason ve bizim yanımıza geldi,elini Jason'nın omzuna koydu."Merak etme Jason biz iyiyiz."dedikten sonra Jason gülümsedi "Teşekkür ederim."dedi.Damian bize imalı bakıpodasına yol aldı.Bruce cevap verdi."Sende ailedensin Jason seni her halikarda affederim."Jason yumuşadığı fark edip sert tavrına geri döndü,"Dediğim gibi sağol.Artık üstümü değiştirebilir miyim?!"diye çıkıştı Jason ben sırıtırken Damian'nın olmadığını fark ettim.Onları Alfred'e bıraktım.Merdivenlerin trabzanlarına tutunurken hala karnımı tutuyordum.Damian'nın kapısını tıklayıp içeri girdim."Hey ne oldu?"Benim sorumu duyunca yataktan doğrulup elindeki telefonu bıraktı ve bana odaklandı."İyiyim ama yinede sorduğun için saol."dedi.Bana olduğundan yumşaktı...Kesin bişi var."Damian bir sıkıntın varsa benimle paylaşabilirsin.Her ne kadar abin olmasada en azından seninle abi kardeş gibi olduğumuz apaçık ortada."Damian telefonunu aldı ve geri yattı."İşine git Richard."dedi."Offf.İyi be iyilikte yaramıyo bücüre."dedim ve odadan çıktım.
*****
Olaylar olalı 1 ay kadar olmuştu.Zaman hızlı geçerken Jason çok uyu sağlamıştı.Ben ise Blüdhaven'dan ziyarete gelmek için arabaya atlamıştım.Bu arada Gotham kurtulmuştu.İletişim cihazanı kulağıma takıp Jason'nı aradım.
"Selam."
"Sanada."
"Alıştın mı bari?"
"Sorma...DAMİAN!!!"
"Ne oldu?"
"S****r!Kaskımı boyamış!"
"Merak etme yoldayım.Onu biraz azarlarım."
Başka hattan arayan vardı.
"Dick?"
"Başka hattan arıyorlar."
"Tamam."
Cihazın düğmesine basıp konuşmaya başladım.
"Alo?"ACABA BU KİMDİ?DİCK'İN BAŞINA NE GELİCEKTİ?DEVAMINI İSTİYORSANIZ BEKİRTİN İYİ CUMARTESİLER 😘😘