BRUCE&JASON

754 39 13
                                    

Dick'den
Batwing Mina'yı arkadan gelip durdurdu ve bayılttı.Bu sebeplede Jason ipten kurtulmuş oldu.Yerde öylece yatarken Bruce ağlayarak yanına koştu.Dedikleri onu derinden etkilemişti...Ben Damian ve Tim'i uzak tutmaya çalışıyordum."Jason iyi mi?"dedi Damian."Evet iyi sadece ikisine zaman verelim."dedim.İkiside onayladı.
Bruce'dan(Bruce'dan değişik oldu demi??)
O haklıydı bencildim,kendimi düşünmüştüm.Bu söyledikleri...Gerçekti ve gerçek kalıcaktı.İlk defa ağlayarak Jason'nın yanına geldim.Çömeldim ve vücudunu kollarımın arasına aldım.Çocuklar bana bakıyordu.Jason'nı sarsmaya başladım."Jason!Bana bak lütfen!Tekrar gitmeni istemiyorum!Oğlumu tekrar kaybedemem..."Belki evet bu ona son sarılışım olucaktı,bunu düşünürek ona sıkıca sarıldım.İlk defa hıçkırarak ağlıyordum,ilk defa bir düşmana yenilmiştim.Onu 2.kez kaybet-kaybetmedim!Bana bana sarılıyor!Onu çok seviyorum...Oğlumu çok seviyorum... Çünkü,Çünkü o benim için çok değerli...
"JASON!!"
"Öhöhöhö!Nefes almam lazım..."
"Tim!Alet kemerini ver!"
Tim alet kemerini verdi.Nefese yardımcı olan bir maske çıkarıp ona taktım."Batwing ve diğerleri;Kız ayılmadan onu hücreye tıkın."onlar giderken ben Jason'nı kucağıma aldım ve odasına taşıdım.Yatağına yatırıp saçlarını düzelttim,bana gözleri kısık bakıyordu.Elini hafifçe bana uzattı.Maske hala ona yardımcı oluyordu.Kapısından geri dönüp yatağın ucuna oturdum.Tam gözlerime yemyeşil gözleri ile bakıyordu,yüzünde eski masumluğu vardı."İyisin değilmi?"Bana kafa salladı Maskesini çıkardım.>Haaa<Derin bir nefes verdi.Tavana bakıp gülümsüyordu."Ne düşündüğümü artık biliyorsunuzdur herhalde."Evet anlamında kafamı salladım.Saçlarını okşadım."İşlerim var hadi dinlen biraz"Jason kızardı ve kısık sesle "Şey...Bruce...Öhö!"Yine ne vardı?"Efendim Jason?"Tekrar Kızardı..."Önemli bir işin yoksa...Yanımda kalabilir misin acaba"
Çocuk gibi...Kabul ederim tabii."Tabikide.Bir iki şey imzalayacaktım zaten."Yanına geçtim ve saçlarını okşamaya başladım.Bir süre sonra uyuya kaldı.Sonra kapıda diğer 3'ü dikilmeye başladı."İyi gelin hadi...Onlarıda biraz okşamaya gelmiyor hemen uyuyorlar...

Biliyorum çok kısa oldu zamanım kısıtlıydı yarın 2 bölüm atarım.Görüşürüz yarın!!

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin