Uyarı:Dick Grayson hayranlarının ağlama şansı %99,9
3 bölüm Dick olmadan ama eğlenceli geçicek.Ağlatmadan olmaz!!!!
Tanrım!Beni bulması şart mıydı?!Damian ve ya Jason'a zarar verebilir!O kız Bruce'un bin katı güçlü.Bağırırken üstümü çıkardım ve maskemi taktım bile."Gidin ve Batman'ni çağırın!Bu kız Batman'dan bin kat güçlü!Tek başımıza ölürüz!"Damian ben sapalarımı elime alırken konuştu."Dikkat et."Koşarak uzaklaştılar."Kıza baktım."Bunu yapman gereksiz Gina."Bana güldü ve "Gerekir."dedi.
Çatılarda kavga etmeye başladık.ÇOK GÜÇLÜ!Zor başa çıkarken iletişim sistemim çalıştı.
"Nerdesin?"
Bruce...
"Iıı..Şey...Wayne Binasının en tepesine çıkıcaz."
"Sakın Dick!Sakın dengeni kaybedip ordan düşme."
"Ben bir akrobatım."
Kıza Arkamı döndüm ve Wayne kulesinin en tepesine çıktık.Terlemiştim,yorulmuştum.Onun silahları ve sopalarım birleşti.
"Sen bir hainsin."
"Onları öldüremem onlar benim ailem."
"Ben bu iş için ne fedakarlıklar yaptım haberin var mı?!Ona rağmen patron sağ kolu olarak bir amatör olma seni aldı!Ama benim sıram!Seni ortadan kaldırıcam!!"
Kafa atışıyla beni sersemletti.Kafamı kaldırdığımda...
Beni mermi yağmuruna tutturuyordu.Vücudumdan akan o soğuk kanı o beyaz ve karlı havada hissederken kendimi rüzgara bıraktım...Düşüyorum...Düşüyorum...Düşüyorum
...
Düşerken aklıma gelen en iyi kareler geldi...Kan kaybı...Farklıydı...Canım acıyordu...
"Bruce...Damian...Jason...Tim..."
Sonra bana Ne oldu...Bedenim hareket edemiyor...Ben yoktum...Sanki gitmiştim.
Havada sanki biri beni tutmuştu.yada 2 kişiydi.Maskemin çıktığını hissettim.Başka bir his algılayamadım..."Dick!Bana bak!Burdayım...Jaybird'üne Bak lanet olası!Ölemezsin!Sırası değil!"
Yere indiğimde Bruce'un sesini duydum kısık olsada sesim çıktı.
"Özür dilerim Bruce..."
"Konuşma,Sadece uyanık kal."Ama kalamadım.Kalamazdım...Bedenim ve ruhum çökmüştü...Gözlerimi kapattım son gördüğüm şey başımı yana çevirdiğimde ama maskelerinin altın ağlayarak bakan iki kardeşimdi...
Yarın Dick'e ne oldu öğreneceğiz...Yorumlara duygularımızı yazın ve beğenin.Ben ağlamaya gidiyorum...