Eve taburcu edilmem 2-3 saat aldı.Eve girdik.Jason kendini koltuğa attı.Aniden horlama sesi gelince ona baktım Ve ortaya bir soru attım."Ona ne oluyor?"Damian güldü Ve cevap verdi."1 haftadır gözünü bile kırpmadı hep seni izledi."
Ağlayasın geldi.Herneyse.Odama geçtim.Barbara ve Tim gitti.Kendimi o yumuşacık yatağa attım Ve kulaklıklarımı takıp kendimi müziğe bıraktım.Uykuya dalmıştım.
Gözümün önüne düşüşüm geldi..."Hayır!"bağırarak doğruldum.Terlemiştim.Etrafıma baktım,evde olduğumu hatırladım Ve derin bir nefes aldım.Saate baktım uyuyalı 7 saat olmuştu.Saat 02.23'dü.Oturdum ve başımı ovaladım.Çok korkunçtu,kulaklıklarımı çıkardım ve telefonu cebime koydum.Alt kata indim.
Mutfaktan kendime Biraz su koydum.Jason ve Damian yataklarındaydı.Bruce ise Batcavede.Birden telefonum çaldı.
"Alo?"
"Richard Grayson.Teslim olmak için 1 haftan var.Yoksa...Seni ve kardeşlerini yakından izliyoruz."
"Sen!Beni bu hale getiren sür*ük!"
"Az kaldı.Teslim olmazsan Kırmızı başlıklıdan başlarım!"
Suratıma kapadı.Teslim olmalıydım.Yoksa olacaklar...Herkesi uyandırdım Ve Bruce'u çağırdım Damian "Bı saatte ne var Dick?"dedi.Jason zaten ayakta uyuyordu.Bruce"Damian bırakta konuşsun."dedi
"Teslim oluyorum."
Jason birden açıldı "Saçmalıyorsun!!"
"Üzgünüm Jason.Size Zarar gelmesine izi-Ah!"
Duvar patladı!Evet duvar!Koluma gelen cam parçasıyla bağırdım.Gelen patrondu.
"Ne istiyorsun!"
"Bizimle geliyorsun!"
"Hayır!"
Bruce'a işaret verdim.Onlar yardımcıları hallederken ben patronla yakın dövüşe geçtim.Tehlikeliydi çünkü üstümde şort dışında bir şey yoktu dikişlerim ve yaralarım ortadaydı.
"Aileme dokunma!"
"Sen istedin Grayson."
Bir cam parçası alıp bir dikişimi kesti."Ahh!Si*tir!Lanet olsun!"
Patron silahını Jason'a tuttu.Ben haraket edemiyordum.Sadece bağırdım."Jason!Eğil!"Neyseki tam zamanında uyarmıştım.Eğildi ve kurşundan kaçtı.Bruce kuralını çiğnemeyi göze alarak "Jason vur onu!"
Biz şaşırdık ana Jason'da bir gülümseme oluştu Ve ateş etti."Zevkle."demişti.
Savaş burda bitti.Ben yere duvara tutunarak yere doğru dikişin patladığı yeri tutarak kaydım.Elim kan olmuştu.İnliyordum,Canım yanıyordu.Bruce yanına geldi ve elimi ordan çekti."Önemli bir şey yok Dick.Sadece dikişin patlamış.Damian,ilk yardım kutusunu getir."Damian kutuyu getirdi.Bruce dikişi attı Ve kalkmama yardım etti.
"Jason,Damian.Bu halde burda kalamazsınız.Dick'de müsaitse onla Blüdhaven'a gidin."
Ben şaşkın bakarken Jason ve Damian çakışıp "Yesss!"diye bağırdılar."Harika..."dedim.Canım acıyordu.Fazla sevinemedim haliyle.
Ama Damian bir soru sormadan edemedi."Peki Sen?Nigjtwing mi?Ajan-37 mi?"Yeni bölüm akşama.Yorum ve beğenileri eksik etmeyin.Ve fikirlerden dolayı ReyhanBatfamily teşekkür ederim